CZYM JESTEM? GRA NA MYŚLENIE KATOWICE 707-57 (6542368456)

3 osoby kupiły 3 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
26,00 zł
z 995 sztuk
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Katowice
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • bohater: brak
  • marka: inna
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • materiał: plastik
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • certyfikaty i opinie: CE, EN 71

WITAM SERDECZNIE NA MOJEJ AUKCJI !!!
Mam okazję zaoferować Państwu:
- nową,
- emocjonującą,
- porywającą,
- rozwijającą wyobraźnię,
- oryginalnie zapakowaną,

grę logiczną – CZYM JESTEM (707-57).


Przygotowanie do gry:
Karty umieśćcie na środku stołu, pamiętajcie, aby rysunkami zwrócone były do blatu.
Załóżcie na głowy opaski i nie oglądając rysunków na kartach, przytwierdźcie je do opasek.
Rozdajemy po 3 żetony każdemu i graczy i zaczynamy zabawę.
Po kolei każdy uczestnik odwraca klepsydrę i zadaje pytania innym graczom.
Na zadawane pytania możemy odpowiadać tylko ,,tak" lub „nie”.
Kiedy wszyscy gracze zadadzą pytania, zaczyna się druga runda, następnie trzecia i tak po kolei.
Wygrywa ten z graczy, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich żetonów i odgadnie „czym jest”!


Zwycięzcą zostaje ten z graczy, który jako pierwszy pozbędzie się wszystkich żetonów i odgadnie "czym jest".

WYPOSAŻENIE ZESTAWU:
- 74 karty,
- 24 żetony,
- 6 opasek,
- klepsydra do odmierzania czasu.


Zgadnij czym jesteś !

Weź udział w fantastycznej zabawie !
Mnóstwo śmiechu i dobry humor gwarantowane !
Spróbuj i dołącz do zabawy !


Wymiary kart ok. 11 cm x 8,5 cm.
Długość opasek ok. 63 cm.
Średnica żetonów ok. 2,8 cm.
Wymiary pudełka ok. 27 cm x 27 cm x 5,5 cm.


Jesteśmy bezpośrednim importerem prezentowanego zestawu.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia.
Odbiór osobisty/wysyłka: 32 203 03 12
gg:
mail:
Serwis: 507 439 225
26663667
ramiz-renata@tlen.pl
Odbiór osobisty zabawek możliwy jest w naszym magazynie:
Hurtownia Zabawek RAMIZ
ul. Markiefki 71
40-212 KATOWICE,

od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w soboty w godzinach 9-14.

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach
ZA PRZESYŁKĘ KURIEREM PŁACISZ TYLKO RAZ.
W przypadku gdy koszty przesyłek są różne, należy wybrać ten który jest wyższy.
Nie obejmuje to Basenów, Trampolin, Mebli ogrodowych, Pojazdów akumulatorowych.

Zapraszamy ! :-)
Przybliżony czas
dostarczania przesyłek:

24 godziny

24 - 48 godzin
BARDZO WAŻNE !!!
Po otrzymaniu paczki zawsze sprawdź jej zawartość w obecności kuriera, w przypadku uszkodzenia kartonu lub przedmiotu itp. żądaj od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Bezpieczeństwo to nasza wspólna sprawa.
Nie ryzykuj !!!

Zamówienia składane w dni powszednie do godziny 12:00 wysyłane są najczęściej w tym samym dniu.

*** KUPUJĄC NA KILKU AUKCJACH KOSZT WYSYŁKI OPŁACASZ TYLKO RAZ!!! NIE OBEJMUJE DUŻYCH GABARYTÓW ***
© UltraPanel


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50102055581111137640600377
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 24
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 15,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 6
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Odbiór osobisty możliwy jest w naszym sklepie:

Hurtownia RAMIZ
ul. Markiefki 71 (Bogucice)
40-212 KATOWICE,
od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19 oraz w soboty w godzinach 9-14.
płatność tylko GOTÓWKĄ!

Kupując kilka przedmiotów na naszych aukcjach
ZA PRZESYŁKĘ PŁACISZ TYLKO RAZ.
W przypadku gdy koszty przesyłek są różne, należy wybrać ten który jest wyższy.

Zapraszamy ! :-)
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
5. Prawo do odstąpienia od umowy. 5.1. Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący konsumentem, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach 5.4, 5.5 i 5.8 Regulaminu. Pouczenie o prawie do odstąpienia, zawierające w szczególności informacje o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz o kosztach zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, które ponosi Klient, stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. 5.2.Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) , jak również załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 5.3. W przypadku odstąpienia od umowy umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient będący konsumentem złożył oświadczenia zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5.4.Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu takiemu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 5.5.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 5.6.Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 5.7.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególności: a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b)w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 5.8.Jeżeli Klient zażądał rozpoczęcia świadczenia usług (o ile takie usługi oferta Sprzedawcy w ogóle przewiduje) przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, zapłaci Sprzedawcy kwotę proporcjonalną do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. 5.9.Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie. 6.Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 6.1.Jeżeli przedsiębiorca nie uznał reklamacji Klienta będącego konsumentem, a ten się nie zgadza z jego decyzją, może skorzystać z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. 6.2. W szczególności Klient ma możliwość zwrócenia się do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Mediacja ma charakter dobrowolny (obie strony muszą wyrazić na nią zgodę), a ewentualna ugoda stron także musi być wynikiem zgody pomiędzy obiema stronami. Skuteczne wniesienie wniosku o przeprowadzenie mediacji nie gwarantuje jej przeprowadzenia, ani tym bardziej jej wyniku. 6.3.Klient ma również możliwość zwrócenie się o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przez stały polubowny sąd konsumencki przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.). Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 6.4.Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są również w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów oraz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

reklamacje

4. Procedura rozpatrywania reklamacji. 4.1.Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.). 4.2.Reklamacje składa się na adres siedziby Sklepu, o którym mowa w punkcie 1.1 Regulaminu. Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe Klienta, informację o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie Klienta, a w razie wątpliwości również jakiegoś rodzaju potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Powyższa treść reklamacji ma formę zalecenia, a reklamacje o innej treści również będą rozpatrywane przez Sprzedawcę. 4.3.Jeśli do rozpoznania reklamacji konieczne okaże się zapoznanie się przez Sprzedawcę ze sprzedaną rzeczą, Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana Klientowi. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedawcy w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 4.4.Sklep ustosunkuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni. 4.5.Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty (niektóre produkty mogą być objęte gwarancją ich producenta), jak również nie świadczy usług posprzedażowych.