CZUJNIK WAŁU TOYOTA YARIS P9 FR 1.3 2SZFE 05- (6541474979)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
74,99 zł
z 3 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 13,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 16,00 zł
Zakupy powyżej 800 zł
  • lokalizacja: Szczecin
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • producent części: inny
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: toyota
Infolinia
  • 0801 00 31 51
  • 24gr/min z całej Polski

  • pon-pt 8.00 - 17.00

  • sobota 9.00 - 13.00

Dystrybutor części do aut:
japońskich, koreańskich,
europej­skich

CZUJNIK POLOŻENIA WAŁU KORBOWEGO TEN TOWAR JEST NOWY!

Opis produktu

CZUJNIK POLOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

  • OPIS :

    CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO - TOYOTA YARIS P9 FR 1.3 2SZFE 05-

    UWAGA: WYSTĘPUJĄ RÓŻNE TYPY


    ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA :


    CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

OPIS ROZSZERZONY I ZASTOSOWANIE

OPIS :

CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO - TOYOTA YARIS P9 FR 1.3 2SZFE 05-

UWAGA: WYSTĘPUJĄ RÓŻNE TYPY


ZAWARTOŚĆ OPAKOWANIA :


CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO


INFORMACJE KATALOGOWE :


Strona zabudowy: silnik
Rodzaj czujnika: czujnik indukcyjny
Ilość połączeń: 2
Kształt obudowy wtyczki: owalny
Kolor obudowy: czarny
Uwagi: uwzględnić informację serwisową


ZASTOSOWANIE :


TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i (2005-08 » ), mot. 2NZ-FE, 2SZ-FE, 64kW, 87HP, 1298ccm
TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i (2005-11 » ), mot. 2NZ-FE, 2SZ-FE, 63kW, 86HP, 1299ccm

Producent : YNT Corp.

To, iż dany model pojazdu znajduje się w rubryce ZASTOSOWANIE nie daje absolutnej pewności, że dana część będzie pasować na 100% do tego modelu oraz tego, że producent nie zastosował innego typu części. W większości modeli samochodów w tym samym czasie często występują dwie lub więcej typów części, których jednoznaczne przypisanie jest wyjątkowo trudne a czasem bez rozebrania wręcz niemożliwe . Dlatego przed zakupem prosimy uważnie skonfrontować prezentowane dane katalogowe czy też fotografie części z własnymi starymi częściami. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości aby uniknąć nieporozumień zalecamy kontakt ze sprzedawcą z naszej firmy.

Wszystkie części sprzedawane w naszej firmie posiadają wymagane certyfikaty dotyczące jakości jak i bezpieczeństwa użytkowania

ZDJĘCIA PRODUKTU

Zastosowane zdjęcia są naszego autorstwa i są chronione prawem autorskim, przedstawiają towar z aukcji , jednakże towar może się nieznacznie różnić w zależności od aktualnej dostawy. Ze względu na nieuprawnione wykorzystywanie naszych fotografi zostały one oznaczone znakami wodnymi.

NASZE POZOSTAŁE AUKCJE - ZAKUPY WIELU PRODUKTÓW WYSYŁAMY JEDNYM KOSZTEM, JEDNĄ PRZESYŁKĄ*

INFORMACJE O PRODUKCIE - SZYBKI KONTAKT Z DZIAŁEM HANDLOWYM

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz 8.00 - 17.00 oraz soboty godz.9.00 - 13.00

  • Telefony stacjonarne
  • Tel: +48 (091) 487 4699
  • Tel: +48 (091) 487 5457
  • Tel: +48 (091) 486 3257
  • Telefony GSM
  • kom PlusGsm: +48 665694747
  • kom PlusGsm: +48 665964747

JEŚLI MASZ WĄTPLIWOŚCI, CZY WYBRANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO AUTA - PRZYGOTUJ NUMER NADWOZIA VIN I ZAPYTAJ SPRZEDAWCĘ W DOWOLNEJ WYBRANEJ FORMIE

  • 75E2019-WINA2

  • Shipping other countries - please contact us
  • Wysyłka za granicę - prosimy o kontakt
  • Towary wysyłamy codziennie pon-pt !
  • Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe ( w szczególnych przypadkach regenerowane, używane, wyprzedażowe - zawsze ta informacja jest czytelnie podana !!! )
  • Przed zakupem przedmiotu aukcji prosimy o kontakt telefoniczny, on-line lub e-mail w celu zweryfikowania czy dana część pasuje do Państwa samochodu. Posiadamy fachową literaturę oraz właściwe programy techniczne, które pomogą nam wyeliminować ewentualne błędy doboru części.
  • KUPUJĄC NA NASZYCH AUKCJACH AKCEPTUJESZ REGULAMIN ZAMIESZCZONY NA STRONIE 'O MNIE' !

PBAUTO DYSTRYBUCJA CZĘŚCI NA TERENIE CAŁEGO KRAJU

  • Towar jest dostępny w naszym magazynie.
  • Towar wysyłamy go od razu po zaksięgowaniu środków.
  • Sprzedajemy sprawdzone części samochodwe wielu renomowanych producentów.
  • Jesteśmy hurtownią motoryzacyjną a nie firmą wirtualną,
    dlatego zawsze mogą Państwo w naszej siedzibie odebrać lub oddać zakupiony towar.
  • Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Posiadamy doświadczony, wykwalifikowany i pomocny zespół sprzedawców.

Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich

CZUJNIK POLOŻENIA WAŁU KORBOWEGO .. .. ADT37218 9.0716

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pbauto1 za co najmniej 800 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 02102047950000960200054973
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 13,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 16,00 zł
kolejna sztuka: 2,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

  • +48 (091) 487 4699
    od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00, sobota 9:00-13:00
  • +48 (091) 487 5457
    od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00
  • +48 665694747
    GSM, od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00, sobota 9:00-13:00, nie odpowiadamy na SMSy
  • +48 665964747
    GSM, od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00, nie odpowiadamy na SMSy
  • 0801 00 31 51
    infolinia, od poniedziałku do piątku 8:00 - 17:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwroty Klient może zrezygnować z zakupionego towaru (odstąpić od umowy) bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (podstawa prawna: art. 7 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny) . Koszt wysyłki - zwrotu ponosi Kupujący. Chyba, że kupujący wybrał opcję transportu Odbiór w punkcie: Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem. Możliwy jest zwrot towaru tylko pełnowartościowego, nienoszącego śladów uszkodzeń, montażu lub użytkowania, przesłanego wraz z całą zawartością z jaką był dostarczony. Zwrotom nie podlegają oleje, części elektryczne i elektroniczne, części wyprzedażowe oraz sprzedawane na specjalne zamówienie. W przypadku zwrotu prosimy o kontakt mailowy allegro@pbauto.com.pl lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Przed wysyłką / zwrotem towaru należy zgodnie z ustawą nas o tym fakcie poinformować pisemnie np. : mailowo, listownie. Następnie pobrać DRUK ZWROTU (odstąpienia od umowy) http://www.allegro.pbauto.com.pl/druki/zwrot.pdf , wydrukować go, wypełnić czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz ze zwracanym towarem. Przesyłki prosimy kierować na adres : PB Auto Dystrybucja części Ul.St. Witkiewicza 60 71-125 Szczecin Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem bankowym na wskazany rachunek bankowy przez Klienta. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę pełnowartościowego towaru. W przypadku, gdy zwracany towar nie będzie pełnowartościowy, taka informacja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

reklamacje

Reklamacje W przypadku stwierdzenia przez Klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą telefoniczną lub e-mailową allegro@pbauto.com.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania. Każdy sprzedawany w sklepie towar jest objęty gwarancją producenta i/lub importera. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego, dane pojazdu, kopię dokumentu potwierdzającego nabycie towaru, kopie dokumentu potwierdzającego montaż, opis przedmiotu reklamacji. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony druk reklamacji, znajdujący się tutaj : DRUK REKLAMACYJNY http://www.allegro.pbauto.com.pl/druki/Reklamacja.pdf Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w czasie ustawowym: standardowo jest to 14 dni roboczych od momentu dostarczenia przedmiotu reklamacji. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej Jeżeli otrzymany przez Klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez Klienta na adres sklepu wraz z drukiem reklamacji sporządzonym w obecności kuriera – przedstawiciela firmy spedycyjnej dostarczającego przesyłkę. ( ogólne warunki firmy kurierskiej DPD, Załącznik nr 3 DPD warunki wykonania usług w zakresie przesyłania i doręczania przesyłek §15.pkt.3 zgodnie, ogólne warunki firmy kurierskiej DHL, z w art. 88 ust. 4 i 5 Prawa pocztowego. § 21.pkt.1-7) Za wysyłkę towaru do reklamacji koszt ponosi Kupujący. W przypadku rozpatrzonej pozytywnie reklamacji koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu a koszt ponownego wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty na wskazane w druku reklamacyjnym konto. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu. Przesyłki prosimy kierować na adres : PB Auto Dystrybucja części Ul.St. Witkiewicza 60 71-125 Szczecin Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. W przypadku, gdy reklamacja zostanie odrzucona, taka informacja zostanie niezwłocznie przekazana Klientowi drogą mailową oraz telefoniczną w celu ustalenia dalszego toku postępowania. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep tylko przelewem na wskazany rachunek bankowy przez Klienta. Pieniądze za reklamowany towar zostaną przesłane do Klienta niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Koszt wysyłki zostaje zwrócony Kupującemu niezwłocznie ( maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych) od daty pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

pozostałe informacje

Po zakupie. Po dokonaniu zakupu prosimy o wypełnienie Formularza zakupowego Allegro. Prosimy o zweryfikowanie oraz sprawdzenie poprawności podanych danych kontaktowych a w szczególności numeru telefonu, między innymi brak poprawnego numeru telefonu uniemożliwia odbiór przesyłki z PACZKOMATU. Przy metodzie płatności - przelew tradycyjny - czekamy maksymalnie do 7 dni na pojawienie się środków na naszym koncie. Po tym czasie brak wpłaty powoduje anulowanie sprzedaży. Wysyłka zagraniczna W celu ustalenia kosztów wysyłki z granicę Polski prosimy o kontakt ( kwota jest za każdym razem ustalana ze spedytorem). Wysyłki za granicę realizowane są tylko uzgodnieniu kosztów transportu oraz po zaksięgowanej wpłacie za towar + transport.