CZUJNIK WAŁKA AUDI A2 A3 A4 1.4 1.6 1.9TDI 2.0TDI (6482093785)

zakończona
120,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • producent części: volkswagen (oryginalne OEM)
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: audi, ford, seat, skoda, volkswagen

Kontakt

  • TELEFON
    48 662-651-009
    48 662-653-033
    48 608-429-934
    32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Poczta Polska Priorytet
  • Poczta Polska PACZKA24
  • Przesyłka Kurierska Pocztex

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

!!! PODANA CENA JEST KWOTĄ BRUTTO !!!

NOWY ORYGINALNY
CZUJNIK POZYCJI WAŁKA ROZRZĄDU
FIRMY VW AG - BOSCH 06A905161B

AUDI A2 A3 A4

FORD GALAXY

SEAT ALHAMBRA ALTEA CORDOBA IBIZA 3 4 III IV LEON TOLEDO 2 II

SKODA FABIA OCTAVIA SUPERB

1.2TDI 1.4TDI 1.6 1.9TDI 2.0TDI 2.0I 2.0

06A905161B 06A905161C

Marka: VW AG - BOSCH
Numer artykułu: 06A905161B
Opis: CZUJNIK POZYCJI WAŁKA ROZRZĄDU
Opis dodatkowy: ORYGINAŁ
ZAMIENNE NUMERY
06A905161C 0232101031 0232101032 0232101038 0232101039
NR. OES
Producent Numer OE
VW AG
06A905161C 06A905161 C 06A 905 161 C
VW AG
06A905161B 06A905161 B 06A 905 161 B
BOSCH 0232101031 0 232 101 031
BOSCH 0232101032 0 232 101 032
BOSCH 0232101038 0 232 101 038
BOSCH 0232101039 0 232 101 039
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Opis Rok prod. kW KM ccm
AUDI - A2 (8Z0) - 1.2 TDI 03.01 - 08.05 45 61 1191
AUDI - A2 (8Z0) - 1.4 TDI 02.00 - 08.05 55 75 1422
AUDI - A2 (8Z0) - 1.4 TDI 11.03 - 08.05 66 90 1422
AUDI - A3 (8L1) - 1.6 09.96 - 05.03 74 101 1595
AUDI - A3 (8L1) - 1.6 08.00 - 05.03 75 102 1595
AUDI - A3 (8L1) - 1.9 TDI 10.00 - 05.03 74 100 1896
AUDI - A3 (8L1) - 1.9 TDI quattro 08.00 - 05.03 96 130 1896
AUDI - A3 (8P1) - 1.9 TDI 05.03 - 05.10 77 105 1896
AUDI - A3 (8P1) - 2.0 TDI 05.03 - 08.12 100 136 1968
AUDI - A3 (8P1) - 2.0 TDI 06.05 - 06.08 103 140 1968
AUDI - A3 (8P1) - 2.0 TDI quattro 01.06 - 06.08 103 140 1968
AUDI - A3 (8P1) - 2.0 TDI 06.06 - 06.08 120 163 1968
AUDI - A3 (8P1) - 2.0 TDI 03.06 - 08.12 125 170 1968
AUDI - A3 Sportback (8PA) - 1.9 TDI 09.04 - 05.10 77 105 1896
AUDI - A3 Sportback (8PA) - 2.0 TDI 06.05 - 06.08 103 140 1968
AUDI - A3 Sportback (8PA) - 2.0 TDI quattro 01.06 - 06.08 103 140 1968
AUDI - A3 kabriolet (8P7) - 1.9 TDI 04.08 - 10.09 77 105 1896
AUDI - A4 (8D2, B5) - 1.6 11.94 - 10.00 74 100 1595
AUDI - A4 (8D2, B5) - 1.6 07.00 - 11.00 75 102 1595
AUDI - A4 Avant (8D5, B5) - 1.6 11.94 - 09.01 74 100 1595
AUDI - A4 Avant (8D5, B5) - 1.6 07.00 - 09.01 75 102 1595
FORD - GALAXY (WGR) - 1.9 TDI 08.97 - 04.00 81 110 1896
FORD - GALAXY (WGR) - 1.9 TDI 04.00 - 05.06 85 115 1896
FORD - GALAXY (WGR) - 1.9 TDI 02.03 - 05.06 96 130 1896
FORD - GALAXY (WGR) - 1.9 TDI 05.05 - 05.06 110 150 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 2.0 i 04.96 - 03.10 85 115 1984
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 1.9 TDI 04.96 - 03.10 66 90 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 1.9 TDI 06.00 - 03.10 85 115 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 1.9 TDI 4motion 06.00 - 03.10 85 115 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 1.9 TDI 11.02 - 11.08 96 131 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 1.9 TDI 05.05 - 05.07 110 150 1896
SEAT - ALHAMBRA (7V8, 7V9) - 2.0 TDI 11.05 - 03.10 103 140 1968
SEAT - ALTEA (5P1) - 1.9 TDI 04.04 - 77 105 1896
SEAT - CORDOBA (6K2) - 1.6 06.99 - 10.02 74 101 1595
SEAT - CORDOBA Vario (6K5) - 1.6 06.99 - 12.02 74 101 1595
SEAT - CORDOBA (6L2) - 2.0 09.02 - 11.09 85 115 1984
SEAT - IBIZA III (6K1) - 1.6 08.99 - 02.02 74 101 1595
SEAT - IBIZA IV (6L1) - 2.0 04.02 - 11.09 85 116 1984
SEAT - LEON (1M1) - 1.6 11.99 - 06.06 74 100 1595
SEAT - TOLEDO II (1M2) - 1.6 04.99 - 09.00 74 100 1595
SKODA - FABIA (6Y2) - 2.0 12.99 - 03.08 85 116 1984
SKODA - FABIA sedan (6Y3) - 2.0 12.99 - 12.07 85 116 1984
SKODA - FABIA Combi (6Y5) - 2.0 04.00 - 12.07 85 116 1984
SKODA - OCTAVIA (1U2) - 1.6 02.97 - 12.07 74 101 1595
SKODA - OCTAVIA (1U2) - 1.6 11.00 - 12.10 75 102 1595
SKODA - OCTAVIA (1U2) - 2.0 04.99 - 05.07 85 116 1984
SKODA - OCTAVIA Combi (1U5) - 1.6 07.98 - 12.07 74 101 1595
SKODA - OCTAVIA Combi (1U5) - 1.6 09.00 - 12.10 75 102 1595
SKODA - OCTAVIA Combi (1U5) - 2.0 04.99 - 05.07 85 116 1984
SKODA - OCTAVIA Combi (1U5) - 2.0 4x4 08.00 - 09.04 85 116 1984
SKODA - SUPERB (3U4) - 2.0 12.01 - 03.08 85 115 1984
VW - BORA (1J2) - 1.6 10.98 - 05.05 74 101 1595
VW - BORA (1J2) - 1.6 08.00 - 05.05 75 102 1595
VW - BORA (1J2) - 2.0 10.98 - 05.05 85 115 1984
VW - BORA (1J2) - 2.0 4motion 04.00 - 05.05 85 115 1984
VW - BORA kombi (1J6) - 1.6 05.99 - 05.05 74 100 1595
VW - BORA kombi (1J6) - 1.6 08.00 - 05.05 75 102 1595
VW - BORA kombi (1J6) - 2.0 05.99 - 05.05 85 115 1984
VW - BORA kombi (1J6) - 2.0 4motion 04.00 - 05.05 85 115 1984
VW - CADDY III kombi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) - 2.0 EcoFuel 04.06 - 80 109 1984
VW - CADDY III nadwozie pełne (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) - 2.0 EcoFuel 04.06 - 80 109 1984
VW - GOLF IV (1J1) - 1.6 08.97 - 05.04 74 100 1595
VW - GOLF IV (1J1) - 1.6 08.00 - 06.05 75 102 1595
VW - GOLF IV (1J1) - 2.0 07.98 - 05.04 85 115 1984
VW - GOLF IV (1J1) - 2.0 4motion 10.00 - 06.05 85 115 1984
VW - GOLF IV Variant (1J5) - 1.6 05.99 - 04.02 74 101 1595
VW - GOLF IV Variant (1J5) - 1.6 08.00 - 06.06 75 102 1595
VW - GOLF IV Variant (1J5) - 2.0 05.99 - 06.06 85 115 1984
VW - GOLF IV Variant (1J5) - 2.0 4motion 10.00 - 06.06 85 115 1984
VW - JETTA IV (162, 163) - 2.0 06.10 - 85 115 1984
VW - NEW BEETLE (9C1, 1C1) - 1.6 10.99 - 09.00 74 100 1595
VW - NEW BEETLE (9C1, 1C1) - 1.6 06.00 - 09.10 75 102 1595
VW - NEW BEETLE (9C1, 1C1) - 2.0 01.98 - 09.10 85 115 1984
VW - NEW BEETLE kabriolet (1Y7) - 2.0 09.02 - 10.10 85 115 1984
VW - PASSAT (3B2) - 1.6 10.96 - 11.00 74 101 1595
VW - PASSAT Variant (3B5) - 1.6 06.97 - 11.00 74 101 1595
VW - PASSAT (3B3) - 1.6 11.00 - 05.05 75 102 1595
VW - PASSAT (3B3) - 2.0 11.00 - 05.05 85 115 1984
VW - PASSAT (3B3) - 2.0 4motion 11.00 - 05.05 85 115 1984
VW - PASSAT Variant (3B6) - 1.6 11.00 - 05.05 75 102 1595
VW - PASSAT Variant (3B6) - 2.0 11.00 - 05.05 85 115 1984
VW - PASSAT Variant (3B6) - 2.0 4motion 11.00 - 05.05 85 115 1984
VW - SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) - 2.0 09.95 - 03.10 85 115 1984
VW - TOURAN (1T1, 1T2) - 2.0 EcoFuel 02.06 - 05.09 80 109 1984
VW - MULTIVAN V (7HM, 7HN, 7HF, 7EF, 7EM, 7EN) - 2.0 11.03 - 85 115 1984
VW - TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ, 7EF) - 2.0 11.03 - 85 115 1984
VW - TRANSPORTER V nadwozie pełne (7HA, 7HH, 7EA, 7EH) - 2.0 11.03 - 85 115 1984
VW - TRANSPORTER V platforma / podwozie (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, - 2.0 11.03 - 85 115 1984
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nr. konta : 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657 ING Bank Śląski
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Box-Moto Monika Zuber
Szarotek 5
41-709 Ruda Śląska
Polska
 
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Portalu aukcyjnym Allegro). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w aukcji Allegro, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrze (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.