CZUJNIK TEMPERATURY 3545968 VOLVO 850 2,0 20V 95r (6999625890)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
40,00 zł
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • lokalizacja: CHORZÓW, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: volvo (oryginalne OEM)

opis

CZUJNIK TEMPERATURY Z VOLVO 850

  • STAN DOBRY;SPRAWNY 
  • CZĘŚĆ ORYGINALNA
  • VOLVO 3545968
  • 4 PINOWY
  • VOLVO 850 2.3 T5 1996r 
  • POMIMO DOKŁADANIA WSZELKICH STARAŃ ZDJĘCIE NIE ZAWSZE W PEŁNI ODZWIERCIEDLA WYGLĄD PRZEDMIOTU

KUPUJĄC NA KILKU NASZYCH AUKCJACH MOŻLIWA TAŃSZA WYSYŁKA PO KONTAKCIE.

Pamiętaj, aby po dostarczeniu przesyłki przez kuriera sprawdzić ją w jego obecności! W przypadku uszkodzenia przesyłki należy sporządzić PROTOKÓŁ REKLAMACYJNY oraz przesłać go na adres naszej firmy. Co znacznie przyspieszy proces reklamacyjny.

Kupując w naszym sklepie akceptujesz jednocześnie jego regulamin (dostępny w zakładce O MNIE).

PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAJ SIĘ Z INFORMACJAMI OD SPRZEDAJĄCEGO !!!

ODBIÓR OSOBISTY:

Chorzów ul. Nowa 125, magazyn nr 8

pn - pt 8:00 - 17:00

sobota 8:00 - 13:00

TELEFON: 794 216 418 lub 730 607 071

E-MAIL: biuroprotos13@gmail.com

NR KONTA BANKOWEGO DO WPŁAT: SILESIA BANK 06 8437 0002 0020 0215 7663 0001

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: CHORZÓW, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

PROTOS SP. Z O.O.
NOWA 125 MAGAZYN NR 8
41-503 CHORZÓW
woj. śląskie
email: biuroprotos13@gmail.com
tel.: 794216418

  • poniedziałek - sobota 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

PROTOS SP Z O.O.
NOWA 125
41-503 CHORZÓW
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE 1. Wszystkie towary znajdujące się w ofercie Sklepu są objęte gwarancją. W przypadku stwierdzenia wad ukrytych, uszkodzeń powstałych nie z winy Klienta lub niezgodności z umową sprzedaży Klient ma prawo odstąpić od umowy i żądać wymiany produktu na pełnowartościowy lub zwrotu poniesionych kosztów. 2. Towar, wraz z dowodem zakupu w postaci faktury VAT lub paragonu należy odesłać na swój koszt pocztową paczką ekonomiczną na adres Sklepu. Do przesyłki należy również dołączyć krótki opis wady wraz z żądaniem Klienta (zwrot pieniędzy, wymiana na nowy, naprawa). W przypadku płatności za pośrednictwem PAYU, należy dołączyć również nr konta bankowego. Zwroty poniesionych kosztów towaru wysłanego odbywają się tylko w formie przelewów bankowych. 3. Zastrzegamy sobie czternastodniowy okres odpowiedzi na reklamację, licząc od daty otrzymania towaru. 4. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zapewniamy zwrot kosztów przesyłki reklamowanego towaru. 4.1. Koszt przesyłki zwracanej Kupującemu jest nie wyższy niż najniższa kwota przesyłki oferowanej na danej aukcji przez Sprzedającego, czyli Protos_13, chyba że strony ustalą wcześniej inaczej. 4.2. Punkt 4.1. nie dotyczy przesyłek zagranicznych, dla których kwota zwrotu za przesyłkę jest ustalana indywidualnie. 5. Reklamacji nie podlegają towary wystawione na aukcji Allegro.pl, jako uszkodzone.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PROTOS SP Z O.O.
NOWA 125, MAGAZYN NR 8
41-503 CHORZÓW

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Jeżeli towar dotarł do klienta jako uszkodzony podczas transportu lub z wadami technicznymi koszt przesyłki zwrotnej pokrywa sprzedający. Koszt przesyłki zwrotnej nie może być wyższy od kwoty oferowanej przez sprzedającego na danej aukcji jako "koszt przesyłki", chyba że strony ustalą inaczej.

O sprzedającym
PROTOS_13
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

393

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 794216418
  • 730607071
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Po zmianie charakteru i nazwy w 2010 roku, firma stała się kreatywnym zrzeszeniem specjalistów z różnych dziedzin. Przez cały ten czas rozwijaliśmy nasze oferty i osobowości, tak aby móc realizować Państwa zlecenia oraz świadczyć usługi na jak najwyższym poziomie... i tak , projektujemy i budujemy z pasją, demontujemy i sprzedajemy z poświęceniem, naprawiamy i utylizujemy z najwyższą starannością...Korzystając z naszej oferty zapewniają Państwo sobie fachową pomoc na każdym etapie inwestycji, zwłaszcza w swój samochód.

Pozostałe informacje

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1.   Zamówienia najczęściej są realizowane w dniu otrzymania zapłaty (wpłata na konto) jeżeli faktyczny wpływ na nasze konto miał miejsce do godziny 12:00 lub po otrzymaniu wiadomości od Kupującego z informacją o wyborze przesyłki pobraniowej. Jeżeli zakup odbył się po godzinie 12:00 zamówienie realizowane jest w dniu następnym.

2.  W przypadku braku towaru na magazynie, uszkodzenia w trakcie pakowania lub zaistnienia innych nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wysłanie towaru, Klient zostanie niezwłocznie poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub mailowo a zamówienie anulowane.

3. Zamówienia związane z wysyłką towaru za granicę Polski realizowane są TYLKO po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym oraz ustaleniu kosztu transportu, który różni się od cennika wysyłek na terenie kraju.

PŁATNOŚCI

1.  Sposoby płatności:

   - wpłata na konto

   - płatność gotówką przy odbiorze

2.  Przelew powinien być zaksięgowany na naszym koncie nie później niż w terminie 7 dni od daty zamówienia towaru. W przypadku braku wpłaty po upływie powyższego terminu, automatycznie anulujemy zamówienie oraz występujemy do Allegro.pl o zwrot prowizji.

3.  W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia oraz nick z Allegro.pl

4.  Dane do wpłaty:

   PROTOS SP. Z O.O. Ul. Wróblewskiego 16/6 41-500 Chorzów NR KONTA BANKOWEGO (do przelewów): BS SILESIA 06 8437 0002 0020 0215 7663 0001

WYSYŁKA

1.  Towar wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, DHL PARCEL lub INPOST (PACZKOMAT)

2. Cennik wysyłki znajduje się w zakładce Koszty dostawy.

3.  Przesyłki kurierskie dostarczane są do klientów zazwyczaj w dniu następnym (po nadaniu) w godzinach 9:00 - 17:00.

4.  W sytuacji, kiedy nie odbierają Państwo paczki i zostaje ona zwrócona przez Pocztę Polską, lub doręczającą firmę kurierską do nas, skutkuje to automatycznym komentarzem NEGATYWNYM.

5. Wysyłka towaru poza granice Polski realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej DPD/UPS. Wybór przewoźnika uzależniony jest od kwoty transportu, rodzaju towaru oraz miejsca przeznaczenia.

ODBIÓR OSOBISTY

1.  Zamówiony towar można odebrać osobiście na terenie magazynu w Chorzowie przy ul. Nowej 125, magazyn nr 8 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 17 oraz w soboty w godzinach 8 do 13.

2.  Przy odbiorze osobistym akceptujemy jedynie płatność gotówką lub po wcześniejszej przedpłacie.

3. W przypadku płatności przy odbiorze osobistym towar czeka na klienta przez 14 dni roboczych (licząc od daty zakupu). Jeśli nie zostanie odebrany w powyższym terminie zamówienie zostaje anulowane a Sklep zwraca się do Allegro.pl o zwrot prowizji.

ROBIĄC ZAKUPY W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM AKCEPTUJESZ NINIEJSZE POSTANOWIENIA ZAWARTE W INFORMACJACH OD SPRZEDAJĄCEGO.