CZUJNIK SPALIN SAAB 93 9-3 1.9TID 1.9TTID 5855375 (6912150993)

zakończona
350,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • Czechy 40,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: VDO
  • typ samochodu: samochody osobowe

Kontakt

  • TELEFON
    48 662-651-009
    48 662-653-033
    48 608-429-934
    32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Przesyłka Kurierska Pocztex

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

!!! PODANA CENA JEST KWOTĄ BRUTTO !!!

NOWY ORYGINALNY CZUJNIK
TEMPERATURY SPALIN DPF

FIRMY VDO 5855375
55566086

OPEL ASTRA H MERIVA B SIGNUM

VECTRA C GTC ZAFIRA B


SAAB 9-3 93 9 3

1.7CDTI 1.9CDTI 1.9TiD 1.7 1.9 CDTI TiD

ZA KATALIZATOREM

Marka: VDO - SIEMENS
Numer artykułu: 55566086
Opis: CZUJNIK TEMPERATURY SPALIN
Opis dodatkowy:
ORYGINAŁ
WTYCZKA CZARNA
DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA : 1300MM
DŁUGOŚĆ PRZEWODU : 1100MM
DŁUGOŚĆ GŁÓWKI Z NAKRĘTKĄ : 70MM PROSTY

MIEJSCE ZABUDOWY : ZA KATALIZATOREM
MOCOWANIE : NAKRĘTKA GWINT ZEWNĘTRZNY
NR. OES
Producent Numer OE
OPEL - GM
55571194
OPEL - GM
55566631
OPEL - GM
55566086
OPEL - GM
55557466
OPEL - GM
55557052
OPEL - GM
5855377
OPEL - GM
5855375
OPEL - GM
855415
OPEL - GM
855279
SAAB
55557052
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
Opis Rok prod. kW KM ccm
OPEL - ASTRA H (L48) - 1.7 CDTI
02.07 -
81
110
1686
OPEL - ASTRA H (L48) - 1.7 CDTI
02.07 -
92
125
1686
OPEL - ASTRA H kombi (L35) - 1.7 CDTI
02.07 -
81
110
1686
OPEL - ASTRA H kombi (L35) - 1.7 CDTI
02.07 -
92
125
1686
OPEL - ASTRA H nadwozie pełne (L70) - 1.7 CDTI
02.07 -
81
110
1686
OPEL - ASTRA H nadwozie pełne (L70) - 1.7 CDTI
02.07 -
92
125
1686
OPEL - ASTRA H sedan (L69) - 1.7 CDTi
02.07 -
81
110
1686
OPEL - MERIVA B - 1.7 CDTI
06.10 -
74
100
1686
OPEL - MERIVA B - 1.7 CDTI
06.10 -
81
110
1686
OPEL - MERIVA B - 1.7 CDTI
06.10 -
96
131
1686
OPEL - SIGNUM - 1.9 CDTI
08.05 -
74
100
1910
OPEL - SIGNUM - 1.9 CDTI
04.04 -
88
120
1910
OPEL - SIGNUM - 1.9 CDTI
04.04 -
110
150
1910
OPEL - VECTRA C - 1.9 CDTI
10.05 -
74
100
1910
OPEL - VECTRA C - 1.9 CDTI
04.04 -
88
120
1910
OPEL - VECTRA C - 1.9 CDTI
04.04 -
110
150
1910
OPEL - VECTRA C GTS - 1.9 CDTI
10.05 -
74
100
1910
OPEL - VECTRA C GTS - 1.9 CDTI
04.04 -
88
120
1910
OPEL - VECTRA C GTS - 1.9 CDTI
04.04 -
110
150
1910
OPEL - VECTRA C kombi - 1.9 CDTI
10.05 -
74
100
1910
OPEL - VECTRA C kombi - 1.9 CDTI
04.04 -
88
120
1910
OPEL - VECTRA C kombi - 1.9 CDTI
04.04 -
110
150
1910
OPEL - ZAFIRA B (A05) - 1.7 CDTI
01.08 -
81
110
1686
OPEL - ZAFIRA B Van - 1.7 CDTI
01.08 -
81
110
1686
SAAB - 9-3 (YS3F) - 1.9 TiD
09.04 -
88
120
1910
SAAB - 9-3 (YS3F) - 1.9 TiD
09.04 -
110
150
1910
SAAB - 9-3 (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
96
130
1910
SAAB - 9-3 (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
118
160
1910
SAAB - 9-3 (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
132
180
1910
SAAB - 9-3 kabriolet (YS3F) - 1.9 TiD
01.06 -
110
150
1910
SAAB - 9-3 kabriolet (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
96
130
1910
SAAB - 9-3 kabriolet (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
118
160
1910
SAAB - 9-3 kabriolet (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
132
180
1910
SAAB - 9-3 kombi (YS3F) - 1.9 TiD
03.05 -
110
150
1910
SAAB - 9-3 kombi (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
96
130
1910
SAAB - 9-3 kombi (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
118
160
1910
SAAB - 9-3 kombi (YS3F) - 1.9 TTiD
12.07 -
132
180
1910
SAAB - 9-3X - 1.9 TTiD
02.09 -
132
180
1910

Kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów opisów oraz zdjęć w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost. : Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. "

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
Niemcy 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-5 dni roboczych
Wielka Brytania 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4-6 dni roboczych
Czechy 40,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Irlandia 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-7 dni roboczych
Rosja 80,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5-8 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nr. konta : 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657 ING Bank Śląski
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

P.U.H. BOX-MOTO
Chorzowska 29/1
41-709 Ruda Śląska
NIP: 6412049616
REGON: 241133214
Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.