CZUJNIK SKRZYNI NISSAN NAVARA 2.5 DCI D40 (7016187638)
- Przesyłka kurierska 17,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
- lokalizacja: bielawa, Polska
- czas wysyłki: 24 godziny
parametry
- stan: używany
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- rodzaj skrzyni: manualna
- producent części: nissan (oryginalne OEM)
Lokalizacja: bielawa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Jak zgłaszać reklamację?
Kupujący zobowiązany jest po opłaceniu paczki sprawdzić jej stan w obecności kuriera!
Części zakupione w naszej firmie objęte są 14 - dniową próbą rozruchową (liczy się data odbioru towaru). Sprzedający zobowiązuje się do wymiany reklamowanego towaru na drugą, bądź w przypadku braku towaru na stanie magazynowym do zwrotu gotówki.
1. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku: - niezgodności dostarczonego towaru z towarem wybranym w zamówieniu bądź otrzymania wadliwego lub uszkodzonego fabrycznie towaru, - ujawnienia się w dostarczonym produkcie wad ukrytych.
W przypadku niezgodności lub uszkodzenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do sporządzenia protokołu szkody i odesłania go wraz ze zwracanym towarem.
2. Towar reklamowany wysyłają Państwo na własny koszt razem z kopią dowodu zakupu (paragon, faktura). W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń) stwierdzonyc w późniejszym terminie, nasza firma nie ponosi odpowiedzialności.
3. Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji pieniądze za zwrócony towar przelewamy na konto kupującego.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Zasady zwrotu produktu
1. Poinformuj Sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia).
2. Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymiana towaru, chyba że
Sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Pocztę/Firmę kurierską. Każda paczka jest przez nas ubezpieczana a przewoźnicy posiadają swój dział reklamacyjny. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody.
4. Zwrot towaru w uzasadnionych i skonsultowanych wcześniej przypadkach nie obejmuje kosztów przesyłki. Koszty wysyłki towaru reklamowanego pokrywa kupujący. Nie odbieramy paczek „pobraniowych” oraz paczek wysyłanych na nasz koszt.
5. Towar zwracany nie może mieć żadnych śladów użytkowania.
6. Zwroty należności itp. obsługujemy w terminie 14 dni roboczych, od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej.
7. Produkty wadliwe, uszkodzone fabryczne lub niezgodne z zamówieniem wymieniane są na nowe pod warunkiem zgłoszenia tego faktu do Nas i odesłania towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
8. Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów oraz za niefachowy montaż części.
9. Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, więc zastanów się przed jego wystawieniem. Wina niekoniecznie leży po naszej stronie. Istnieją jednak przypadki kiedy to my zawiniliśmy, jesteśmy tylko ludźmi i również nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy rozwiązanie korzystne dla obu stron.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- adr************@***** (pokaż)
- 693****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
P.H.U "ADIK" Adrian Zdrzalik
Witam serdeczne na mojej aukcji i dziękuję za zainteresowanie produktem.
Nasza firma zajmuję się sprzedażą części do samochodów osobowych i dostawczych.
Kupując u nas otrzymują Państwo 100% pewności zakupu części oryginalnej.
Zapraszam do kontaktu od 8.00 do 22.00 siedem dni w tygodniu
Pozostałe informacje
telefon: 693034661
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu