CZUJNIK PDC COFANIA 6G92-15K859-CB FORD MONDEO IV (6911049680)

6 dni do końca
cena kup teraz
41,50 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • PACZKA W RUCHu 4,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Lubin, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT

 Przedmiotem aukcji jest CZUJNIK PDC / PARKOWANIA / CZUJNIK COFANIA  

ZASTOSOWANIE: 

  • FORD  GALAXY (WA6)          od 05.2006 r. do 06.2015 r.      PRZÓD

  • FORD  MONDEO IV (BA7)               od 03.2007 r. do ->         PRZÓD

  • FORD  MONDEO IV sedan (BA7)     od 03.2007 r. do ->       PRZÓD

  • FORD  MONDEO IV Turnier (BA7)   od 03.2007 r. do ->       PRZÓD

  • FORD  S-MAX (WA6)           od 05.2006 r. do 12.2014 r.        PRZÓD

  INFORMACJA O PRODUKCIE :

  • Jest to wysokiej jakości zamiennik, nieodbiegający jakością wykonania, parametrami oraz wyglądem od oryginału. 
  • Stan: przedmiot jest fabrycznie nowy.
  • Liczna pinów: 3
  • Numery OEM:

                      ~ 6G92-15K859-CB / 6G9215K859CB

                      ~ 6G92-15K859-CC / 6G9215K859CC

                      ~ FORD 1 463 309 / FORD1463309

  • Symbol czujnika:  PDC0028

                                                  Cena dotyczy : 1 sztuki

   !!! PRZED ODBIOREM OSOBISTYM PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY !!!

                             Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy dowód zakupu w postaci

               paragonu lub faktury VAT - na życzenie klienta (FAKTURUJEMY TAKŻE KOSZT WYSYŁKI) 

             !!! Już dziś dołącz do szerokiego grona zadowolonych klientów !!!

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony priorytetowy 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
PACZKA W RUCHu 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 22,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 17,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

GOOD RAIN EU SYGIENIEWICZ JACEK KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN NIP: 537-167-78-57 REGON: 30207396

kontakt

  • 601170280
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00
  • 76 724 08 69
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8:00 - 16:00

pozostałe informacje

Dane do przelewu: ING BANK ŚLĄSKI: 26 1050 1748 1000 0090 6074 8366 JACEK SYGIENIEWICZ FIRMA GOOD RAIN EU UL. KOLEJOWA 11 59-300 LUBIN Tytuł płatności: -login allegro klienta -numer oferty

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Good Rain Jacek Sygieniewicz
Ul. Kolejowa 11
59-300 Lubin
PL
Dodatkowe informacje

 

Zasady zwrotu produktu

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.  

  • Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.  Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.   
  • Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost?  Wszystkie informację na temat zwrotu znajdą Państwo w poniższym linku:   http://faq.allegro.pl/artykul/37271/jak-zwrocic-przedmiot-zamowiony-przez-allegro-inpost 

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 1 rok (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
Good Rain Jacek Sygieniewicz
ul. Kolejowa 11
59-300 LUBIN
PL
Dodatkowe informacje

 

Jak zgłaszać reklamację?
  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: sygieniewicz@op.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  
  • Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.   

Opis procedury reklamacyjnej przy wyborze przesyłki InPost Paczkomaty:   

Regulamin świadczenia usługi Paczkomaty 24/7 przez InPost Paczkomaty Sp. z o.o.  

§ 13 pkt. 5. Nie ma możliwości złożenia reklamacji za pośrednictwem MP. Operator umożliwia zainicjowanie procedury reklamacyjnej podczas procesu odbioru Przesyłki Paczkomatowej ze skrytki w Paczkomacie i wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. W tym celu, korzystając z odpowiedniej opcji w Paczkomacie, należy natychmiast ponownie umieścić Przesyłkę Paczkomatową w skrytce Paczkomatu pozostawiając ją do dyspozycji Operatora. Formularz reklamacyjny wysyłany jest na e-mail Odbiorcy, który jest obowiązany wypełnić go w ciągu 14 dni i zatwierdzić, co jest równoznaczne ze złożeniem reklamacji. Niewypełnienie formularza w określonym terminie skutkuje odesłaniem Przesyłki Paczkomatowej do Nadawcy. Operator po zainicjowaniu reklamacji dokonuje komisyjnego otwarcia Przesyłki Paczkomatowej i sporządza stosowny protokół. Na tej podstawie Dział Reklamacji Operatora stwierdza zasadność reklamacji lub odmawia jej uznania i w związku z tym podejmuje dalsze czynności określone w Regulaminie.   

6. Do momentu złożenia reklamacji Odbiorca ma możliwośćodebrania Przesyłki Paczkomatowej z oddziału Operatora. 

 7. Roszczenia z tytułu niewidocznych przy odbiorze ubytków lub uszkodzeń Przesyłki mogą być zgłoszone przez Odbiorcę nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki. W przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę uszkodzeń niewidocznych w chwili odbierania Przesyłki konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w placówce Operatora i w tym celu Odbiorca musi się udać z reklamowaną Przesyłką Paczkomatową do placówki Operatora nie później niż w terminie 7 dni od daty odebrania Przesyłki, w celu sporządzenia przez Operatora protokołu szkody, a następnie zgłasza reklamację na formularzu zgodnie z ust. 5 powyżej.