CZUJNIK PARKOWANIA AUDI A4 A5 A6 A7 A8 Q3 Q5 Q7 TT (6482165719)

zakończona
50,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 18,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Ruda Śląska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy

Kontakt

  • TELEFON
    +48 662-651-009
    +48 662-653-033
    +48 608-429-934
    +32 24 00 381
  • E-MAIL
    box_moto@poczta.onet­.pl
  • GADU-GADU
    11843980
    50128257

Rzetelna Firma

P.H.U. BOX-MOTO
Monika Zuber

SKLEP
ul.Szarotek 5
41-709
Ruda Śląska

ZAPRASZAMY
od poniedziałku do piątku
9:00-17:00
sobota 9:00-13:00

Wysyłka / Płatność

  • Poczta Polska Priorytet
  • Poczta Polska PACZKA24


    Cena jest zależna od wagi towaru

    ING Bank Śląski
    27 1050 1331 1000 0090 6688 6657

NOWY ORYGINALNY
CZUJNIK PARKOWANIA

VALEO 3C0919275S

AUDI A4 A5 A6 A8 Q3 Q5 Q7 R8 TT
SEAT ALHAMBRA ALTEA IBIZA LEON
SKODA FABIA OCTAVIA ROOMSTER SUPERB YETI
VW AMAROK BEETLE EOS GOLF JETTA PASSAT POLO SHARAN
VW TIGUAN TOURAN TOUAREG TRANSPORTER MULTIVAN T5 V

Marka: VALEO
Numer artykułu: 3C0919275S 3C0919275 S 3C0 919 275 S
Opis: CZUJNIK PARKOWANIA
Opis dodatkowy: DOSTĘPNE KOLORY: SREBRNY, GRAFITOWY, GRANATOWY
CENA DOTYCZY 1 SZTUKI
MIEJSCE ZABUDOWY : Z PRZODU , Z TYŁU
ILOŚĆ POŁĄCZEŃ : 3
NR. OES
Producent Numer OE
AUDI 4H0 919 275 GRU
AUDI 3C0 919 275 S
AUDI 3C0 919 275 S GRU
AUDI 4H0 919 275
SEAT 4H0 919 275
SEAT 4H0 919 275 GRU
SEAT 3C0 919 275 S GRU
SEAT 3C0 919 275 S
SKODA 4H0 919 275 GRU
SKODA 3C0 919 275 S
SKODA 4H0 919 275
SKODA 3C0 919 275 S GRU
VAG 4H0 919 275 GRU
VAG 3C0 919 275 S GRU
VAG 4H0 919 275
VAG 3C0 919 275 S
VAG 1S0 919 275 GRU
VW 420 919 275 A
VW 4H0 919 275 GRU
VW 5C6 919 275 GRU
VW 3C0 919 275 S
VW 4H0 919 275
VW 420 919 275 A GRU
VW 3C0 919 275 S GRU
VW 5C6 919 275
ZASTOSOWANIE W POJAZDACH
AUDI - A4 (8K2, B8) 11.07 -
AUDI - A4 Avant (8K5, B8) 11.07 -
AUDI - A4 Allroad (8KH, B8) 04.09 -
AUDI - A5 (8T3) 10.07 -
AUDI - A5 Sportback (8TA) 11.09 -
AUDI - A5 kabriolet (8F7) 09.09 -
AUDI - A6 (4G2, C7) 11.10 -
AUDI - A6 Avant (4G5, C7) 05.11 -
AUDI - A7 Sportback (4GA) 10.10 -
AUDI - A8 (4H_) 11.09 -
AUDI - Q3 (8U) 06.11 -
AUDI - Q5 (8R) 08.09 -
AUDI - Q7 (4L) 05.10 -
AUDI - Q7 (4L) 08.06 -
AUDI - R8 04.07 -
AUDI - TT (8J3) 08.06 -
AUDI - TT Roadster (8J9) 03.07
SEAT - ALHAMBRA (710) 06.10 -
SEAT - ALTEA (5P1) 03.04 -
SEAT - ALTEA XL (5P5, 5P8) 10.06 -
SEAT - IBIZA V (6J5) 03.08 -
SEAT - LEON (1P1) 07.05 -
SKODA - FABIA 01.07 -
SKODA - FABIA Combi 10.07 -
SKODA - OCTAVIA (1Z3) 06.04 -
SKODA - OCTAVIA Combi (1Z5) 09.04 -
SKODA - ROOMSTER (5J) 09.06 -
SKODA - SUPERB (3T4) 07.08 -
SKODA - SUPERB kombi (3T5) 10.09 -
SKODA - YETI (5L) 09.09 -
VW - AMAROK 09.10 -
VW - BEETLE (5C1) 07.11 -
VW - EOS (1F7, 1F8) 03.06 -
VW - GOLF V Variant (1K5) 06.07 -
VW - GOLF VI (5K1) 05.09
VW - GOLF VI Variant (AJ5) 08.09 -
VW - GOLF VI kabriolet (517) 11.11 -
VW - GOLF PLUS (5M1, 521) 01.05 -
VW - JETTA III (1K2) 07.06 -
VW - PASSAT CC (357) 06.08 -
VW - PASSAT (362) 08.10 -
VW - PASSAT Variant 08.10 -
VW - POLO (6R_) 06.09 -
VW - SHARAN (7N) 05.10 -
VW - TIGUAN (5N_) 09.07 -
VW - TOUAREG (7P5) 04.10 -
VW - TOURAN (1T1, 1T2) 08.03 -
VW - MULTIVAN V 11.03 -
VW - TRANSPORTER V Autobus 11.03 -
VW - TRANSPORTER V nadwozie pełne 11.03 -
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Nr. konta : 27 1050 1331 1000 0090 6688 6657 ING Bank Śląski
Wystawiam faktury VAT
Zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Firma BOX-MOTO działa na rynku motoryzacyjnym od kwietnia 2009 roku. Mimo iż jest to krótki okres czasu wyrobiła sobie pozytywną opinie wśród Klientów którzy coraz częściej wybierają Naszą firmę oraz produkty które oferujemy. Firma BOX-MOTO zajmuje się sprzedażą części samochodowych wszelkiego rodzaju, części sprowadzane są z Niemiec, Holandii i Hiszpanii. Gwarantujemy niezawodność oraz to że Nasze produkty są zawsze nowe i oryginalne. Dokładamy wszelkich starań aby zadowolić Naszych Klientów, dlatego też staramy się aby części zamienne dotarły do Państwa najszybciej jak to możliwe, dajemy również Państwu gwarancję na wszystkie nasze produkty oraz możliwość wymiany zamówionej części w razie niedopasowania. Zapraszamy do zapoznania się z Naszą ofertą.

kontakt

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
Box-Moto Monika Zuber
Szarotek 5
41-709 Ruda Śląska
Polska
 
1. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska 1.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Portalu aukcyjnym Allegro). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w aukcji Allegro, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrze (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

reklamacje

1. REKLAMACJA PRODUKTU 1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie w zakładce 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: box_moto@poczta.onet.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Szarotek 5, 41-709 Ruda Śląska. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). 2.2.2. Klient prawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. 2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.