CZUJNIK DETEKTOR DYMU CZADU TLENKU WĘGLA CO 2W1 HQ (6541857104)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
83,99 zł
z 9993 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Żmigród
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • typ alarmu: przewodowy
  • uszkodzony: nie
  • rodzaj: dymu, czadu
Oferujemy Państwu płatność za pośrednictwem PayU jak również przelew bankowy i pobranie.

Nr rachunku do wpłat:
50 1020 5558 1111 1764 2690 0097

Odpowiednią formę płatności wybiorą Państwow formularzu dostawy zaraz po zakupie.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem kuriera GLS.

Aktualne ceny dostawy znajduja się w zakładce Płatność i dostawa nad opisem aukcji.
Zapraszamy po odbiór osobisty zakupionych przedmiotów.

ul. KOŚCIUSZKI 15B
55-140 ŻMIGRÓD

DETEKTOR DYMU I CZADU CABLETECH

DETEKTOR DYMU I CZADU ZASILANY BATERIAMI

Zgodny ze standardem: EN50291, UL217, GB15322.5-233


Nasza cena: 83,99zł

NIEZAWODNY DETEKTOR CZADU ORAZ DYMU
Zgodny ze standardem: EN50291, UL217, GB15322.5-233

Czujnik CZADU I DYMU - to dwa urządzenia zamknięte w jednej obudowie. Wszędzie tam gdzie mamy do czynienia z dymem, czadem - taki czujnik powinien być zainstalowany.
Jest to niezwykłe urządzenie które czuwa nieustannie, monitorując poziom niebezpiecznego czadu oraz dymu.
Jeśli przekroczony zostanie dopuszczalny poziom czadu lub dymu nasz detektor ostrzeże cię w porę - natężenie hałasu jest bardzo duże!




Progi działania:
Poziom alarmowy CO (x):
» 40 ppm X < 75 ppm, alarm po 75 minutach
» 75 ppm X < 200 ppm, alarm po 25 minutach
» 200 ppm X, alarm po 30-50 sekundach
» < 40 ppm, alarm wyłączony

Czułość: 150 PPM ± 50 PPM

- Napięcie robocze: baterie 2 x 1,5 AA
- Kalibracja czujnika: ok. 3 minuty
- Czas wyciszenia: 10 minut
- Poziom alarmowy CO (x):
» 40 ppm ≤ X < 75 ppm, alarm po 75 minutach
» 75 ppm X < 200 ppm, alarm po 25 minutach
» 200 ppm X, alarm po 30-50 sekundach
» < 40 ppm, alarm wyłączony
- Czułość: 150 PPM ± 50 PPM
- Alarm: czerwona dioda
- Kontrolka błędnego działania: żółta dioda
- Poziom dźwięku: 85 dB
- Temperatura pracy: -10oC ~ 50oC, wilgotność: ? 95 RH
- Montaż: na ścianie, suficie
- Wymiary: 110 x 45 mm
- Zgodny ze standardem: EN50291, UL217, GB15322.5-233

Główne funkcje:

Mikrokontroler MCU
• Detekcja dymu i czadu
• Odmienne alarmy przy detekcji dymu i czadu
• Funkcja testu ręcznego / auto reset
• Funkcja testu i wyciszenia
• Kompensacja niskiego napięcia
• Kompensacja temperatury
• Sygnalizacja wyczerpanej baterii
• Funkcja wykrywania błędnego działania
• Odporny na zakłócenia RF (20 V/m-1 GHz)
• Odporny na kurz, zakłócenia światłem białym
• Wysoce rzetelna technologia SMT


Potencjalne miejsca występowania czadu :
- Kotłownia (nieszczelność instalacji)
- Pokój z kominkiem ( cofniecie się spalin w wyniku zmiany ciśnienia , nieszczelność instalacji )
- Garaż (spaliny)
- Łazienka (piece gazowe do podgrzewania wody)



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Bodex_ za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1764 2690 0097
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: natychmiast
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

UWAGA! Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości każdej paczki w obecności kuriera. Wszystkie paczki oklejone są naszą firmową taśmą. W przypadku naruszenia taśmy, opakowania, lub zawartości opakowania, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier ma obowiązek spisać taki protokół, jeśli klient tego zażąda. Protokół reklamacyjny jest podstawą do rozpatrywania reklamacji!! Reklamacje dotyczące uszkodzenia przedmiotu podczas wysyłki są uwzględniane "od ręki" jeśli klient sprawdził zawartość paczki w obecności kuriera i sporządził w chwili dostawy protokół szkody. Reklamacje zgłoszone później niż w momencie dostawy będą rozpatrywane przez firmę kurierską GLS.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jak zwrócić towar? Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy a następnie wysłac go wraz z zakupionym towarem na adres: PHU BODEX Bogdan Kowalczyk ul. Kościuszki 15B 55-140 Żmigród Informujemy, iż koszt pakowania i odesłania towaru ponosi Konsument. Jednocześnie informujemy, iż nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu. formularz odstąpienia od umowy dostępny jest pod adresem: http://ihaa.pl/Usr/o/odstapienie_od_umowy_ihaa.pdf

reklamacje

Wszystkie produkty, które sprzedajemy objęte są gwarancją producenta. Gdy produkt nie działa poprawnie można skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem Producenta w celu ustalenia szczegółów przebiegu procesu reklamacji. W większości przypadków reklamowanie towaru bezpośrednio u producenta przebiega znacznie szybciej i sprawniej niż przy odsyłaniu produktów do sprzedawcy. Wadliwy produkt można również odesłać na adres naszej firmy, lecz w tym przypadku należy mieć na uwadze wydłużony czas oczekiwania na który składa się czas transportu towaru z firmy Bodex do seriwisu, naprawa/wymiana na nowy, transport z seriwsu do firmy Bodex, a następnie wysyłka naprawionego towru na adres klienta. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z opisem usterki

pozostałe informacje

UWAGA! Prosimy o dokładne sprawdzenie zawartości każdej paczki w obecności kuriera. Wszystkie paczki oklejone są naszą firmową taśmą. W przypadku naruszenia taśmy, opakowania, lub zawartości opakowania, prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego. Kurier ma obowiązek spisać taki protokół, jeśli klient tego zażąda. Protokół reklamacyjny jest podstawą do rozpatrywania reklamacji!! Reklamacje dotyczące uszkodzenia przedmiotu podczas wysyłki są uwzględniane "od ręki" jeśli klient sprawdził zawartość paczki w obecności kuriera i sporządził w chwili dostawy protokół szkody. Reklamacje zgłoszone później niż w momencie dostawy będą rozpatrywane przez firmę kurierską GLS.