CZUJNIK CZADU TLENKU WĘGLA CYFROWY FIREANGEL CO-9D (6912000374)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
139,99 zł
z 999 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost darmowa
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: czadu
  • typ alarmu: bezprzewodowy
  • uszkodzony: nie
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]

opis

Autonomiczny detektor czadu wysokiej klasy

Czujnik tlenku węgla FireAngel CO-9D posiada sensor elektrochemiczny, wyświetlacz LCD oraz termometr. Pozwala na wykrycie nawet bardzo niskiego stężenia tlenku węgla - sensor zagwarantuje odpowiednią wrażliwość urządzenia, a wyświetlacz LCD będzie prezentował aktualne stężenie tlenku węgla w formie wykresu. Wyposażony został w głośny alarm generujący natężenie 85 dB oraz w zaimplementowaną w urządzeniu baterię litową, która nie wymaga ładowania ani wymiany przez cały okres jej użytkowania (7 lat).

Charakterystyka:

  • Detekcja: tlenek węgla (czad)
  • Sensor: elektrochemiczny
  • Głośność alarmu: 85 dB (w odległości 1 metra)
  • Automatyczna funkcja sprawdzania czujnika oraz baterii
  • Funkcja test / reset detektora
  • Temperatura pracy: od -10 do 40 st. C
  • Norma: EN 50291-1:2010, EN 50291-2:2010, pozytywna opinia techniczna CNBOP
  • Zasilanie: zintegrowana bateria litowa
  • Waga: 120 g
  • Wymiary: 48 x 125 x 74 [mm]
  • Gwarancja: 7 lat

FireAngel jest renomowanym producentem detektorów dymu oraz czadu w Europie. Urządzenia tej marki posiadają pozytywną opinię techniczną CNBOP oraz certyfikaty zgodności z normą EN50291-1:2010 oraz EN50291-2:2010.

Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
3 dni robocze

Punkty odbioru

Salon Częstochowa
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
woj. śląskie
email: sklep@fonex.pl
tel.: 34 3 525 111

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
84 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

84 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

FONEX K.T.M Borowscy SP.J.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 


  1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez FONEX lub są realizowane w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres allegro@fonex.pl lub pisemnie na adres firmowy: FONEX K.T.M Borowscy SP.J. 42-202 Częstochowa, al. Armii Krajowej 1/3.
  2. Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona do firmy FONEX K.T.M Borowscy SP.J. i powinna określać co najmniej: - dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację; - zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży; - numer dokumentu sprzedaży i/lub numer zamówienia; - żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna).
  3. FONEX rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, FONEX zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  5. FONEX udzieli elektronicznej odpowiedzi na reklamację na adres wskazany przez Klienta w ramach Rejestracji, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga zasięgnięcia opinii przedstawiciela producenta, importera bądź biegłego, termin do ustosunkowania się FONEX ulega przedłużeniu o czas uzyskania takiej opinii, o czym Klient zostanie poinformowany.
  6. W przypadku woli skorzystania z uprawnień przysługujących Klientowi w ramach gwarancji udzielonej przez producenta towaru, FONEX przekażę informację o sposobie i trybie rozpatrzenia gwarancji w korespondencji, która stanowić będzie odpowiedź na uprzednio złożony pismo reklamacyjne.
  7. W przypadku, gdy dostarczony produkt ma wady, Klient ma prawo, żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że FONEX, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez FONEX, a FONEX nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. FONEX jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. FONEX może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  9. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, wszystkie koszty dostawy ponosi FONEX. Sposób odesłania zakupionego produktu Klient może ustalić z FONEX w celu znalezienia najlepszego sposobu dostawy.
  10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.




POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 


  1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez FONEX będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich); - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą; - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Fonex K.T.M. Borowscy Sp. J.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY 


  1. Klientowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Prawo do odstąpienia, o którym mowa w pkt. 1 nie przysługuje, jeśli Klient zlecił FONEX dokonanie indywidualnych przeróbek zamówionego Produktu lub w przypadku zamówienia Produktu według projektu Klienta.
  3. Prawo odstąpienia wykonywane jest poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie: Formularz odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem; Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  4. FONEX dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny Produktu wraz z kosztami dostawy Produktu do Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez FONEX, nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego. Koszt odesłania Produktu i ewentualnej opłaty manipulacyjnej związanej z dokonaniem płatności elektronicznej pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi.
  5. FONEX może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Produkt powinien być umieszczony w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być zwrócony wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (gwarancja, instrukcja obsługi itp.).

O sprzedającym
fonex_pl
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

109

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 34 352 51 11
  • 801 525 111
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Celem naszego sklepu jest dostarczanie wysokiej jakości urządzeń zapewniających poczucie bezpieczeństwa. Należą do nich systemy alarmowe, telewizja przemysłowa CCTV, monitoring IP, systemy sygnalizacji pożaru oraz SSP. W naszej ofercie znajdują się również systemy domofonowe i wideodomofonowe.

Jesteśmy otwarci na szczególne wymagania i potrzeby naszych klientów, dlatego w przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zespół naszych konsultantów posłuży radą i pomoże wybrać najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie. Dbając o najwyższą jakość obsługi łączymy gruntowną wiedzę o produktach ze starannością o najkrótszy czas dostawy sprzętu do Państwa domu.

Współpracujemy bezpośrednio z producentami i autoryzowanymi dystrybutorami sprzętu w całym kraju, dzięki czemu mamy szansę oferować Państwu towar po możliwe najniższych cenach.

Pozostałe informacje

Aby szybko i sprawnie dokończyć transakcję wypełnij formularz dostawy Allegro. Brak wypełnionego  formularza , podanie błędnych lub niekompletnych danych może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz zrealizować zamówienie najszybciej jak to możliwe, wybierz wpłatę za pośrednictwem płatności PayU Allegro. Możesz również dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, poinformuj nas o tym:  Raiffeisen POLBANK: 92 1750 1211 0000 0000 3168 7535 (w tytule przelewu koniecznie podaj login allegro, pozwoli nam to zidentyfikować twój przelew). 

Szczegółowe informacje dotyczące transakcji znajdziesz na naszych aukcjach i w Regulaminie, w zakładce 'Informacje od Sprzedającego'.

Zapraszamy również do sprawdzenia naszej pełnej oferty allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=42585082