CZUJNIK CZADU TLENKU WĘGLA CYFROWY FIREANGEL CO-9D (6912000374)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
147,00 zł
z 1000 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
Zakupy od 200 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rodzaj: czadu
  • typ alarmu: bezprzewodowy
  • uszkodzony: nie
  • waga (z opakowaniem): 0.3 [kg]

Autonomiczny detektor czadu wysokiej klasy

Czujnik tlenku węgla FireAngel CO-9D posiada sensor elektrochemiczny, wyświetlacz LCD oraz termometr. Pozwala na wykrycie nawet bardzo niskiego stężenia tlenku węgla - sensor zagwarantuje odpowiednią wrażliwość urządzenia, a wyświetlacz LCD będzie prezentował aktualne stężenie tlenku węgla w formie wykresu. Wyposażony został w głośny alarm generujący natężenie 85 dB oraz w zaimplementowaną w urządzeniu baterię litową, która nie wymaga ładowania ani wymiany przez cały okres jej użytkowania (7 lat).

Charakterystyka:

  • Detekcja: tlenek węgla (czad)
  • Sensor: elektrochemiczny
  • Głośność alarmu: 85 dB (w odległości 1 metra)
  • Automatyczna funkcja sprawdzania czujnika oraz baterii
  • Funkcja test / reset detektora
  • Temperatura pracy: od -10 do 40 st. C
  • Norma: EN 50291-1:2010, EN 50291-2:2010, pozytywna opinia techniczna CNBOP
  • Zasilanie: zintegrowana bateria litowa
  • Waga: 120 g
  • Wymiary: 48 x 125 x 74 [mm]
  • Gwarancja: 7 lat

FireAngel jest renomowanym producentem detektorów dymu oraz czadu w Europie. Urządzenia tej marki posiadają pozytywną opinię techniczną CNBOP oraz certyfikaty zgodności z normą EN50291-1:2010 oraz EN50291-2:2010.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u fonex_pl za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 92 1750 1211 0000 0000 3168 7535
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Fonex K.T.M. Borowscy Sp. J.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
NIP: 9492100567
REGON: 241058180
KRS: 0000317918

Celem naszego sklepu jest dostarczanie wysokiej jakości urządzeń zapewniających poczucie bezpieczeństwa. Należą do nich systemy alarmowe, telewizja przemysłowa CCTV, monitoring IP, systemy sygnalizacji pożaru oraz SSP. W naszej ofercie znajdują się również systemy domofonowe i wideodomofonowe.

Jesteśmy otwarci na szczególne wymagania i potrzeby naszych klientów, dlatego w przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zespół naszych konsultantów posłuży radą i pomoże wybrać najkorzystniejsze dla Państwa rozwiązanie. Dbając o najwyższą jakość obsługi łączymy gruntowną wiedzę o produktach ze starannością o najkrótszy czas dostawy sprzętu do Państwa domu.

Współpracujemy bezpośrednio z producentami i autoryzowanymi dystrybutorami sprzętu w całym kraju, dzięki czemu mamy szansę oferować Państwu towar po możliwe najniższych cenach.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 17:00
  • sobota 09:00 - 13:00
  • niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Aby szybko i sprawnie dokończyć transakcję wypełnij formularz dostawy Allegro. Brak wypełnionego  formularza , podanie błędnych lub niekompletnych danych może wydłużyć czas realizacji zamówienia. Jeżeli zależy Ci na czasie i chcesz zrealizować zamówienie najszybciej jak to możliwe, wybierz wpłatę za pośrednictwem płatności PayU Allegro. Możesz również dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, poinformuj nas o tym:  Raiffeisen POLBANK: 92 1750 1211 0000 0000 3168 7535 (w tytule przelewu koniecznie podaj login allegro, pozwoli nam to zidentyfikować twój przelew). 

Szczegółowe informacje dotyczące transakcji znajdziesz na naszych aukcjach i w Regulaminie, w zakładce 'Informacje od Sprzedającego'.

Zapraszamy również do sprawdzenia naszej pełnej oferty allegro: http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=42585082

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Fonex K.T.M. Borowscy Sp. J.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE KONSUMENTA OD UMOWY 


  1. Klientowi, będącemu Konsumentem, przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
  2. Prawo do odstąpienia, o którym mowa w pkt. 1 nie przysługuje, jeśli Klient zlecił FONEX dokonanie indywidualnych przeróbek zamówionego Produktu lub w przypadku zamówienia Produktu według projektu Klienta.
  3. Prawo odstąpienia wykonywane jest poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie: Formularz odstąpienia od umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem; Zwrot Produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
  4. FONEX dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta ceny Produktu wraz z kosztami dostawy Produktu do Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez FONEX, nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego. Koszt odesłania Produktu i ewentualnej opłaty manipulacyjnej związanej z dokonaniem płatności elektronicznej pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi pokrywa Klient i nie podlega on zwrotowi.
  5. FONEX może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Zwracany przez Klienta Produkt powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości Produkt powinien być umieszczony w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być zwrócony wraz z wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży (gwarancja, instrukcja obsługi itp.).

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
FONEX K.T.M Borowscy SP.J.
al. Armii Krajowej 1/3
42-202 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE 


  1. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez FONEX lub są realizowane w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres allegro@fonex.pl lub pisemnie na adres firmowy: FONEX K.T.M Borowscy SP.J. 42-202 Częstochowa, al. Armii Krajowej 1/3.
  2. Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona do firmy FONEX K.T.M Borowscy SP.J. i powinna określać co najmniej: - dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację; - zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży; - numer dokumentu sprzedaży i/lub numer zamówienia; - żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna).
  3. FONEX rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, FONEX zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  5. FONEX udzieli elektronicznej odpowiedzi na reklamację na adres wskazany przez Klienta w ramach Rejestracji, w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga zasięgnięcia opinii przedstawiciela producenta, importera bądź biegłego, termin do ustosunkowania się FONEX ulega przedłużeniu o czas uzyskania takiej opinii, o czym Klient zostanie poinformowany.
  6. W przypadku woli skorzystania z uprawnień przysługujących Klientowi w ramach gwarancji udzielonej przez producenta towaru, FONEX przekażę informację o sposobie i trybie rozpatrzenia gwarancji w korespondencji, która stanowić będzie odpowiedź na uprzednio złożony pismo reklamacyjne.
  7. W przypadku, gdy dostarczony produkt ma wady, Klient ma prawo, żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że FONEX, niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez FONEX, a FONEX nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
  8. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. FONEX jest zobowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. FONEX może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  9. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, wszystkie koszty dostawy ponosi FONEX. Sposób odesłania zakupionego produktu Klient może ustalić z FONEX w celu znalezienia najlepszego sposobu dostawy.
  10. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.




POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ 


  1. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez FONEX będą rozstrzygane przez sądy powszechne. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc prawną u miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich); - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a przedsiębiorcą; - Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.
  2. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  3. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Platforma ODR stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.


gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 84 miesiące