Czujnik cisnienia TPMS 13598773 OPEL MOKKA KARL FV (7060707354)

1 osoba kupiła 4 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
88,00 zł
z 46 sztuk
Dostawa
  • Paczka pocztowa priorytetowa 10,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 3 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Ostrów Wlkp., Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • typ samochodu: samochody osobowe

opis

Przedmiotem aukcji jest 1 szt. oryginalnego czujnika ciśnienia do samochodu:

OPEL MOKKA, KARL, VIVA, ANTARA
CHEVROLET TRAX

Stan: NOWE - ZDEMONTOWANE Z NOWYCH FELG OPLA. NIE UŻYWANE
Oryginalne felgi: TAK Numer części: OPEL
13598773


PRZED KUPNEM PROSZĘ O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU SPRAWDZENIA DOSTĘPNOŚCI TOWARU, GDYŻ POSIADAMY SKLEPY STACJONARNE.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00 do 20.00
telefon
695-734-144
email
rm@tuning-rm.pl

godziny otwarcia
Pon - Pt 10 - 18

Sob 10 - 13

adres

P.H.U. TUNING-ROBERT MICHALSKI
Ul. Bracka 5
63-400 Ostrów WLKP

Przedmioty wysyłamy do 48h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy
Przy kupnie kompletu felg
Kurier przedpłata: 100zł
Kurier pobranie: 120 zł

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę o mnie i zapoznaj się z moim regulaminem. Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją mojego regulaminu.

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

Nr. konta
15 1140 2017 0000 4102 0551 9147

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 10,00 zł

Lokalizacja: Ostrów Wlkp., Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u tuningcars za co najmniej 3 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
-

Punkty odbioru

Centrum kół samochodowych RM-Tuning
Bracka 5
63-400 Ostrów WLKP
woj. wielkopolskie
email: rm@tuning-rm.pl
tel.: 695734144

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

PHU Tuning Robert Michalski
Bracka 5
63-400 Ostrów WLKP
Dodatkowe informacje

 § 4 Rękojmia 

1.Sprzedawca  zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych.  Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę  fizyczną lub prawną (rękojmia). Każdy  prezentowany przez Sprzedawcę Towar jest oznaczony jako nowy, wolny od  wad fizycznych i prawnych, pochodzący z ekspozycji, który służył do  prezentacji klientom w sieci stacjonarnej Sprzedawcy lub używany.  W przypadku Towarów pochodzących z ekspozycji Sprzedawca każdorazowo  informuje Klienta o ewentualnych widocznych śladach użytkowania (w postaci zamieszczonych zdjęć w auckji). Towary  z ekspozycji są w pełni sprawne i zostały sprawdzone przez Sprzedawcę.  


2.Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a)złożyć  oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży,  chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie  to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany  przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany  Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast  zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na  wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że  doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta  jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze  sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów  uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie  stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie  narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b)żądać  wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta. Sprzedawca  może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do  zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez  Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem  doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych  kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. 

3.Klient,  który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć  rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego  Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4.Sprzedawca  odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona  przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie  o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się  z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem  terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może  odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny  z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad  lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub  złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą  bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W  przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. 

6.Klient  będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie  zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju  i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. 

7.Wszelkie  reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient  może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8.Sprzedawca  w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje  się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy  sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

9.Sprzedawca  nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa  w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów  konsumenckich. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Tuning Robert Michalski
Bracka 5
63-400 Ostrów WLKP

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 § 5 Odstąpienie od Umowy sprzedaży 


1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny. 

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 

3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 

4.W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 

6.Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7.Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

8.Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu. 

9.W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

10.Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

11.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

12.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


§ 6 Postanowienia końcowe 

1.Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro. 

2.Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji zamówień. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. 

3.Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. 

4.Sprzedawca przekazuje dane osobowe Klienta Dostawcy w zakresie niezbędnym do realizacji Dostawy. 

5.W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie. 

6.Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 

7.Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r.

O sprzedającym
tuningcars
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

56

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 695 734 144
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witamy wszystkich Allegrowiczów! 

Szanowni Państwo jesteśmy firmą specjalizującą się w sprzedaży oryginalnych i przede wszystkim nowych felg grupy Volskwagen-Audi (VAG), Opel(GM)

Towar zakupujemy bezpośrednio od firm wchodzącej w skład VAG. Nasz towar to tzw. końcówki magazynowe,felgi po demontażu nowych opon lub felgi ekspozycyjne z niemieckich salonów VAG. 

Dzięki zakupowi bezpośrednio u źródła możemy Państwu zaoferować oryginalne felgi w niespotykanych cenach. 

POSIADAMY DUŻY WYBÓR FELG POJEDYNCZYCH Z GRUPY VW ,AUDI ,OPEL.

 Nie sprzedajemy chińskich podróbek. 

- NAJWYŻSZA JAKOŚĆ ZA MOŻLIWIE NAJNIŻSZA CENĘ 

- NAJSZYBSZA DOSTAWA DO DOMU I BEZPIECZNA PŁATNOŚĆ 

- PEŁEN ASORTYMENT FELG ALUMINIOWYCH I OPON NA STANIE MAGAZYNOWYM

Pozostałe informacje

                                REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO  

1.Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Roberta Michalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PHU TUNING Robert Michalski z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: tuningcars


§ 1 Definicje  

1. Allegro - oznacza Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.  

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.  

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.  

4. Dostawca - oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.  

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.  

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.  

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.  

9. Sprzedawca - oznacza Roberta Michalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą PHU TUNING Robert Michalski z siedzibą w Ostrowie Wielkopolskim (63-400), ul. Bracka 5, NIP: 6221122182, REGON: 250694316, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: rm@tuning-rm.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.  

10. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika tuningcars, działające w domenie allegro.pl.  

11. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.  

12. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.  

13. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. 


§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego  

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.  

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.  

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. 


§ 3 Płatność i realizacja zamówień  

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:  

a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);  

b) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy z opcją odbioru osobistego w biurze Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy, po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);  

c) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);  

d) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia). 

2. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  

3. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.  

4. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.  

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.  

6. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.  

7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.  

8. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.  

9. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.  

10. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.  

11. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.