Czujnik ABS TYŁ BMW 5 E39 E-39 LEWY PRAWY NOWY (7016167947)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
59,00 zł
z 10 kompletów
Dostawa
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 14,00 zł
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 16,00 zł
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
Zakupy od 1 499 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Nysa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • producent części: inny

opis

tel kom:
502491692

e-mail:
recar24h.sprzedaz@wp.pl
Za pobraniem lub wpłata na konto bankowe:
65 1050 1490 1000 0023 0618 8448 ING BANK ŚLĄSKI S.A.
UL.CZARNECKIEGO 1
48-303 NYSA
W tytule przelewu proszę wpisać swoją nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji.
Wystawiamy Faktury-Vat
Ceny wysyłek podane w tabeli




PROMOCJA !!!


• akumulatory 0986594511
• filtry, oleje
• amortyzatory, tłumiki
• lampy, reflektory
• zderzaki, atrapy
• akcesoria samochodowe

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST NOWY

wysokiej jakosci
CZUJNIK ABS

- CZUJNIK PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ KOŁA

TYLNEGO

Tarcze i klocki w komplecie na tyl i przod,zderzaki,chlod­nice,reflektory,lamp­y,lusterka amortyzatory na innych naszych aukcjach
gwarancja 12 miesiecy

PASUJE DO :

BMW

BMW 5 E39 – 1995-2003

BMW 5 (E39) 520 i 01.96 - 09.00 110KW 150KM 1991 sedan
BMW 5 (E39) 523 i 11.95 - 09.00 125KW 170KM 2494 sedan
BMW 5 (E39) 525 td 01.97 - 06.03 85KW 116KM 2497 sedan
BMW 5 (E39) 525 tds 01.96 - 06.03 105KW 143KM 2503 sedan
BMW 5 (E39) 528 i 11.95 - 09.00 142KW 193KM 2793 sedan
BMW 5 (E39) 535 i 04.96 - 03.99 173KW 235KM 3498 sedan
BMW 5 (E39) 540 i 04.96 - 06.03 210KW 286KM 4398 sedan

NUMERY POROWNAWCZE:

34521182160
0986594511

Podana cena za 1szt

prawy = lewy

Zdjecie pogladowe

Jeżeli nie jesteś pewien
przed zakupem porównaj wymiary części z założonymi w twoim samochodzie
Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!

Jeżeli nie jesteś pewien
przed zakupem porównaj wymiary części z założonymi w twoim samochodzie


Zapraszamy na inne nasze aukcje!!!
Dostawa i płatność
od 14,00 zł

Lokalizacja: Nysa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u recar24h za co najmniej 1 499,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
24,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Recar Sp.j
Czarneckiego 1
48-303 Nysa
Dodatkowe informacje

 

  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy,  w formie pisemnej, wraz  z odesłaniem towaru na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon,
  2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer aukcji, nick z allegro,
  3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
  5. Ksero paragonu lub faktury,
  6. Podanie danych samochodu i vin,
  7. Date montażu i demontażu.
  • Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  • Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  • Reklamacji podlegaja wyłącznie towary używane  lub uszkodzone.


Uszkodzone  paczki:


  * Kupujący ma obowiązek sprawdzenia towaru przy kurierze w momencie otrzymania paczki.
  * Jeżeli towar jest uszkodzony, kupujący ma obowiązek spisania protokołu szkody przy kurierze.   
  * Protokół szkody powinien być podpisany przez kuriera i odbiorcę.
  * Odbiorca otrzymuje kopię protokołu, który musi odesłać wraz z uszkodzonym towarem na adres sprzedawcy.
  * Po otrzymaniu paczki zwrotnej sprzedający przeprowadza procedure reklamacyjną.

  * NIE ODBIERAMY PACZEK POBRANIOWYCH!
 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Recar Sp.j
Czarneckiego 1
48-303 Nysa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

* Według przepisów kupujący ma prawo zwrotu towar do 14 dni bez podawania przyczyny.

 Do paczki zwrotnej należy dołożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy z kserem paragonu lub faktury. 


* Towar należy odesłać nowy, nie używany, w oryginalnych nie uszkoszonych opakowaniach. Towar włozyć do worka, aby opakowanie nie zostało zniszczone. Nie naklejać listów przewozowych bezpośrednio na opakowania towaru. 


*Towar, który będzie mial uszkodzone, nie zabezpieczone opakowanie nie zostanie przyjęty.


 * Koszty  wysyłki paczki zwrotnej są po stronie kupującego. Po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni sprzedający ma obozwiązek zwrotu pieniędzy za odeslany towar. 


*Jeżeli kupujący , chce wymienić towar ma taką możliwość. Do paczki zwrotnej należy włożyć ksero paragonu lub faktury, informacje na co wymienić, dane samochodu, vin, dane kontaktowe.


*Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.


UWAGA : Zwrotowi nie podlegają towary elektroniczne tj. cewka zapłonowa, żarówki idp.




W przypadku wątpliwości lub pytań, można kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00, pod numerem 502-491-692



O sprzedającym
recar24h
97,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

880

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 502-491-692
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne Recar Sp.j

Czarneckiego  1

48-303 Nysa

nip: 753-10-07-731

tel: 502-491-692

e-mail: recar24h.sprzedaz@wp.pl

Pozostałe informacje

W razie pytań lub wątpliwości odnośnie zakupu, prosze kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00. 


Niezbędne jest sprawdzenie towaru przy kurierze w momencie odbioru paczki.

 (w przypadku uszkodzenia, nalezy spisac protokół szkody).


Termin zwrot towaru do 14 dni 

(niezbędne jest dołożenie do paczki pisma odstapienia od umowy , ksero paragonu lub faktury).  



Reklamacje:


  • Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy,  w formie pisemnej, wraz z odesłaniem towaru na adres Sprzedawcy.
  •  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

1. Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon, 

2. Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer aukcji, nick z allegro, 3. Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

4. Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

5. Ksero paragonu lub faktury, 

6. Podanie danych samochodu i vin, 

7. Date montażu i demontażu. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji 

  • Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 
  • Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni roboczych daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  •  Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 
  • Reklamacji podlegaja wyłącznie towary używane  lub uszkodzone. 



Uszkodzone paczki: 


  • Kupujący ma obowiązek sprawdzenia towaru przy kurierze w momencie otrzymania paczki. 
  • Jeżeli towar jest uszkodzony, kupujący ma obowiązek spisania protokołu szkody przy kurierze. 
  • Protokół szkody powinien być podpisany przez kuriera i odbiorcę.
  • Odbiorca otrzymuje kopię protokołu, który musi odesłać wraz z uszkodzonym towarem na adres sprzedawcy.
  • Po otrzymaniu paczki zwrotnej sprzedający przeprowadza procedure reklamacyjną.



Zwrot lub wymiana towaru:


  • Według przepisów kupujący ma prawo zwrotu towar do 14 dni bez podawania przyczyny. 
  • Do paczki zwrotnej należy dołożyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy z kserem paragonu lub faktury.  *
  • Towar należy odesłać nowy, nie używany, w oryginalnych nie uszkoszonych opakowaniach. Towar włozyć do worka, aby opakowanie nie zostało zniszczone. 
  • Nie naklejać listów przewozowych bezpośrednio na opakowania towaru.  
  • Towar, który będzie mial uszkodzone, nie zabezpieczone opakowanie nie zostanie przyjęty. 
  •  Koszty wysyłki paczki zwrotnej są po stronie kupującego. 
  • Po otrzymaniu towaru w terminie 14 dni sprzedający ma obozwiązek zwrotu pieniędzy za odeslany towar.  *
  • Jeżeli kupujący , chce wymienić towar ma taką możliwość. 
  • Do paczki zwrotnej należy włożyć ksero paragonu lub faktury, informacje na co wymienić, dane samochodu, vin, dane kontaktowe. 
  • Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.   


UWAGA : Zwrotowi nie podlegają towary elektroniczne tj. cewka zapłonowa, żarówki idp.


Adres do zwrotu towaru lub reklamacji:


Przedsiębiorstwo Motoryzacyjne "Recar" Sp.j 

Czarneckiego 1, 48-303 Nys

tel: 502-491-692 


W przypadku pytań lub wątpliwości, można kontaktować sie z nami telefonicznie od pon-pt 8:00-16:00, pod numerem 502-491-692