Czółenka Sala 9401 białe CoZaButy R.36 (6541119357)

zakończona
259,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • PACZKA W RUCHu 8,00 zł
  • lokalizacja: Poznań
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.80 [kg]
  • rozmiar: 36
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: szpilka
  • wysokość obcasa (cm): 9.00
  • kształt noska: okrągły
  • kolor: biel

Czółenka Sala 9401 R. 36

Kolor Biały
Cholewka Skóra naturalna licowa
Wnętrze buta Skóra naturalna
Cholewka
Zapięcie Brak (wsuwane)
Palec Odkryty
Obcas
Wysokość obcasa 9 cm
Rodzaj obcasa Szpilka
Materiał obcasa Tworzywo sztuczne
Rozmiar Zmierzona długość wkładki wewnątrz buta (cm) Długość wkładki w której mieści się stopa średniej tęgości (cm)
35 23,4 22,7
36 24 23,3
37 24,7 24
38 25,4 24,7
39 25,9 25,2
40 26,3 25,6
Satysfakcja gwarantowana
Wysyłka gratis
14 dni na zwrot
Profesjonalna obsługa
Błyskawiczna wysyłka (do 24h)
Gwarancja sprzedawcy 24 miesiące
Tylko oryginalne produkty
Do paczki zawsze dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
W przypadku źle dobranego rozmiaru istnieje możliwość wymiany lub zwrotu.
Zdjęcia przedstawiają autentyczny wygląd produktów
Wszystkie buty są sprawdzane przed wysyłką
Infolinia czynna 7 dni w tygodniu
8 lat na Allegro, Standard Allegro
Gwarantujemy 100% satysfakcji.
GALERIA ZDJĘĆ
wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie
kolejna sztuka:
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
PACZKA W RUCHu 12,36 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Fastima/CoZaButy
27 Grudnia 21
61-737 Poznań
Polska
 
W przypadku sprzedaży konsumenckiej istnieje możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego obuwia pod następującymi warunkami: - wymiana lub zwrot następuje w terminie do 14 dni od momentu dostawy - wymieniane lub zwracane obuwie jest nowe i nie nosi znamion użytkowania - do wymienianego lub zwracanego obuwia dołączony jest oryginał paragonu zakupu - karton, w którym odsyłane jest obuwie nie może być zniszczony (np. oklejony taśmą). W przeciwnym wypadku zostaną Państwo obciążeni kwotą 10zł brutto kosztem rekompensaty

reklamacje

10. Reklamacje Większość naszego obuwia wykonana jest ze skóry naturalnej, i tak jak każdy materiał naturalny może nie zachować identycznego koloru oraz struktury na całej powierzchni. Ewentualne różnice wynikają z niejednorodności skóry. Aby obuwie zachowywało właściwy wygląd prosimy o jego konserwację: Skóra licowa - Przecierać szmatką. Po wyczyszczeniu stosować pasty i kremy zgodnie z kolorem wierzchu. Nubuk, welur - Delikatnie szczotkować. Można stosować impregnaty w aerozolu. Nie używać past i kremów. Skóra ekologiczna - Przecierać szmatką. Nie zaleca się stosowania past, ale można stosować środki w aerozolu do skór syntetycznych Warunki reklamacji:Reklamacji podlegają wady obuwia, powstałe z winy producenta z wyjątkiem wad o których kupujący wiedział w chwili zawarcia umowy. Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste za okazaniem dowodu sprzedaży. Przyczyną nieuwzględnienia roszczeń reklamacyjnych może być: - Obuwie z wadami jawnymi, o których kupujący został poinformowany. - Obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, inne uszkodzenia mechaniczne oraz niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy) - Wygoda obuwia - Odbarwienie się wnętrza obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia. - Przemakanie obuwia wykonanego ze skór naturalnych. - Brak lub nieprawidłowa konserwacja obuwia. - Naturalne zużycie się obuwia oraz fleków. Zasady użytkowania i konserwacji obuwia: - Wkładaj i zdejmuj buty zawsze rozsznurowane - Sznuruj buty zawsze - unikniesz przetarcia zapiętków - Czyść buty powierzchniowo przy użyciu wilgotnej szmatki lub gąbki - a szczególnie obuwie zimowe. Bezpośrednio po przyjściu do domu, należy usunąc wilgotną ściereczką pozostałości soli, błota i środków chemicznych używanych na ulicach, aby nie dopuścić do ich zaschnięcia - robią się wtedy nieodwracalne w skutkach narośla i zgrubienia na obuwiu. - Pamiętaj o codziennej konserwacji obuwia. - Unikaj przemoczenia obuwia, zwłaszcza skórzanego, jeśli jednak to nastąpi susz obuwie w temperaturze pokojowej, wyjmij sznurowadła, wypchaj buty papierem i pozostaw do całkowitego wyschnięcia. Nie używaj suszarek, kaloryferów, piecyków itp.Po całkowitym wyszczotkuj buty (ze skóry typu welur, nubuk), a inne wypastuj pastą obuwniczą przeznaczoną do danego rodzaju skóry. - Zabrania się prania obuwia - pozbawia to skórę elastyczności, powoduje jej pękanie oraz osłabia spoiny kleju, ściegi szycia itp.Obuwie noszone codziennie łatwo ulega zniszczeniu - Obuwie z podszewką naturalną (skóra, materiał tekstylny) może odbarwiać. - Elementy ozdobne obuwia nie podlegają reklamacji. 10.1.Wszystkie produkty zakupione do dnia 25.12.2014r. można reklamować z tytuły niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. (Dz.U. Nr 141, poz.1176). Obuwie zakupione po dniu 25.12.2014 r. rozpatrywane będzie zgoenie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) 10.2.Jeżeli uważasz, że zakupione przez Ciebie w naszym sklepie obuwie nie spełnia warunków gwarancji, którymi produkt jest objęty to:ściągnij formularz reklamacyjny, wydrukuj i wypełnij uważnie formularz reklamacyjny, odeślij reklamowane obuwie wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem na adres: FASTIMA ul. 27 Grudnia 21 61-737 Poznań w ciągu 14 od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię o sposobie rozwiązania reklamacji. 10.3. Obuwie wysyłane do reklamacji musi być wyczyszczone, w przeciwnym wypadku, zabrudzone obuwie zostanie odesłane do nadawcy na jego koszt. Obuwie brudne nie podlega reklamacji (Rozp. R. Min. z dnia 30 maja 1995r. Dz.U. Nr 64/95; Rozp. 4 § 17 ptk. 1 i przepisy sanepidu). 10.4.Reklamacje prosimy przesyłać Pocztą Polską.10.5.W przypadków uznania reklamacji za zasadną i niemożliwości doprowadzenie produktu do stanu zgodnego z umową, w ciągu 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji produkt zostanie wymieniony lub zwrócone zostaną środki