Czółenka na słupku srebro 37 Forever LoveMe London (6996686970)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
295,00 zł
z 3 sztuk

kolor/wzór:

Rozmiar:

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 25,00 zł
  • lokalizacja: WELLINGBOROUGH, Wielka Brytania
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 37
  • marka: Inna marka
  • kolor: odcienie szarości i srebra
  • wzór dominujący: zwierzęcy
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: skóra naturalna
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 9
  • nosek: migdałowy
  • zapięcie: wsuwane
  • cechy dodatkowe: metaliczne
  • dostawa z Polski: nie
  • długość wkładki (cm): 24.5
  • rozmiar UK: 4

opis

Model: Laura- srebro.

Klasyczne czółenka z motywem skóry wężowej na stabilnym obcasie słupku. 

Dzięki uniwersalnej kolorystyce buty uzupełnią wiele stylizacji.

Buty mają małą a platformę o grubości 1,5 cm co zapewnia maksymalną wygodę na długo. 

Wyściółka: skóra naturalna.

Wkładka: "memory foam",  skórzana,bardzo komfortowa.

Obcas: stabilny słupek zakończony flekiem ok.  9 cm

Dostępne kolory: czerń, srebro. 

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
15,00 zł
maksymalnie w paczce:
3

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury

Gwarancja

3 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

3 miesiące

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grand Fortuna UK LTD ( ForeverLoveMe- London)
Charles House, 6 Regent Park, Booth Drive,
NN8 6GR Wellingborough
Dodatkowe informacje

Klient ma prawo do zwrócenia towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). 

PROCEDURA REKLAMACJI ROZPOCZYNA SIĘ OD ZGŁOSZENIA TEGO FAKTU MAILOWO BĄDŹ TELEFONICZNIE ORAZ OD PRZESŁANIA NA MAILA ZDJĘĆ USZKODZENIA OBUWIA.

Prosimy o odsyłanie obuwia w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier lub folię a dopiero następnie skleić taśmą). Buty można odsyłać w opakowaniu zastępczym. Reklamacji nie podlegają: -naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki) -uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia) -uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji -wygoda obuwia -przebarwienia powstałe podczas prania (zabrania się prania obuwia kolorowego gdyż grozi to wyblaknięciem barw) -przemoczenia Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć do kartkę z opisem reklamacji, swoimi danymi oraz danymi do przelewu. Prosimy odsyłać obuwie po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. 

Reklamacji nie podlegają:

 -naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)

 -uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)

 -uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji

 -wygoda obuwia -przebarwienia powstałe podczas prania (zabrania się prania obuwia kolorowego gdyż grozi to wyblaknięciem barw) 

-przemoczenia Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć do kartkę z opisem reklamacji, swoimi danymi oraz danymi do przelewu. Prosimy odsyłać obuwie po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Do przesyłki należy dołączyć formularz reklamacji oraz paragon. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: info@foreverlovemelondon.com 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Grand Fortuna UK
Unit 9, Williams Way
NN29 7RQ Wollaston

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący

O sprzedającym

FLMLondon
Użytkownik nie otrzymał żadnego komentarza
w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Kontakt

  • +44 7466432764
  • +44 7466432764
wtorek - piątek
10:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Forever Love Me- London to moda prosto z Londynu.

Nasza filozofia jest prosta: dbamy o naszego klienta oferując mu najnowesze trendy w atrakcyjnych cenach. Nasze obuwie łączy w sobie nowoczesny design, jakość i oryginalność.

Jesteśmy firmą zajmującą się produkcją i sprzedażą detaliczną obuwia. 

Forever Love London jest marką należącą do Grand Fortuna UK LTD.

To, co robimy jest naszą pasją i z taką też pasją podchodzimy do swojej pracy. Korespondując z nami posługuj się swoim loginem oraz numerami aukcji (przesłanie linku może spowodować że Twoja wiadomość wyląduje w spamie i nie zostanie przez nas odczytana).

Pozostałe informacje

Telefoniczna i e- mailowa obsługa klienta dostępna jest w języku polskim i angielskim.


WYSYŁKA:

Przesyłka zostanie wysłana na adres klienta podany w serwisie allegro. Adres do wysyłki można łatwo zmienić, przy wpłacie payU podana jest opcja „INNY ADRES”, tam wpisujemy poprawny adres. Ułatwi nam to pracę i zmniejszy ryzyko pomyłki, w przypadku podania złego adresu prosimy o pilny kontakt telefoniczny w przeciwnym razie przesyłka zostanie wysłana na adres podany w formularzu. 

Koszt wysyłki kurierskiej 30,00 zł. 

Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku, zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia paczki. Zależy to wyłącznie od kuriera który akurat tego dnia obsługuje dany obszar. Nie mamy także możliwości przekazywać żadnych informacji kurierowi gdyż nie mamy danych kontaktowych do wszystkich kurierów w Polsce.

REKLAMACJE:

Klient ma prawo do zwrócenia towaru wadliwego (wada ukryta), żądania jego wymiany, a także żądania zwrotu pieniędzy. Reklamacje rozpatrywane będą zgodnie z Ustawą Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176). 

PROCEDURA REKLAMACJI ROZPOCZYNA SIĘ OD ZGŁOSZENIA TEGO FAKTU MAILOWO BĄDŹ TELEFONICZNIE ORAZ OD PRZESŁANIA NA MAILA ZDJĘĆ USZKODZENIA OBUWIA.

Prosimy o odsyłanie obuwia w oryginalnym, nieposklejanym taśmą opakowaniu (pudełko proszę zapakować w papier lub folię a dopiero następnie skleić taśmą). Buty można odsyłać w opakowaniu zastępczym. Reklamacji nie podlegają: -naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki) -uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia) -uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji -wygoda obuwia -przebarwienia powstałe podczas prania (zabrania się prania obuwia kolorowego gdyż grozi to wyblaknięciem barw) -przemoczenia Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć do kartkę z opisem reklamacji, swoimi danymi oraz danymi do przelewu. Prosimy odsyłać obuwie po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. 

Reklamacji nie podlegają:

 -naturalne zużywanie się obuwia (np. zelówek, fleków, wyściółki)

 -uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia)

 -uszkodzenia wynikłe ze złego dopasowania obuwia do stopy oraz niewłaściwego użytkowania i konserwacji

 -wygoda obuwia -przebarwienia powstałe podczas prania (zabrania się prania obuwia kolorowego gdyż grozi to wyblaknięciem barw) 

-przemoczenia Wysyłając paczkę do reklamacji proszę dołączyć do kartkę z opisem reklamacji, swoimi danymi oraz danymi do przelewu. Prosimy odsyłać obuwie po wcześniejszej konsultacji i zgłoszeniu faktu reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Do przesyłki należy dołączyć formularz reklamacji oraz paragon. 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: info@foreverlovemelondon.com 

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: a) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, b) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, c) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, d) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  

3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail. 

WYMIANY:

Istnieje możliwość wymiany butów na inny rozmiar (o ile jest takowy dostępny) po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym. Koszt przesyłki wymienianego towaru pokrywa kupujący.

Buty należy odesłać na adres:

Grand Fortuna UK

Forever Love Me- London.

14-15 Williams Way Wollaston

NN29 7RQ 

WELLINGBOROUGH

England