Czółenka Gino Rossi Cornelia rozm. 37 (6950731430)

zakończona
449,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt damski
  • materiał zewnętrzny: skóra naturalna
  • kolor: czerń
  • marka: Gino Rossi
  • rozmiar: 37
  • rodzaj obcasa: słupek
  • wysokość obcasa/platformy (cm): 5.5

opis

Jesteśmy stale rozwijającą się firmą z ponad 10-letnim doświadczeniem handlowym.
Posiadamy sieć sklepów.
Towar sprzedawany na naszych aukcjach jest fabrycznie nowy, zawsze oryginalny i najwyższej jakości.

bosa.shoes@gmail.com

tel. 508 050 010

Przelew

payU

płatność przy odbiorze

Poczta Polska

Przesyłka kurierska



Czół­enka Gino Rossi Cornelia

rozmiar : 37

Model : DCG782-W18/99
Grupa: damskie
Rodzaj: czółenka
Materiał wewnętrzny: skóra naturalna
Materiał zewnętrzny: skóra naturalna
Kolor: czarny


Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Salon Bosa
Al. N.M.P. 81
42-200 Częstochowa
Dodatkowe informacje

 

Miejsce i sposób składania reklamacji

  1. Klientowi przysługuje prawo reklamacji towaru zamówionego za pośrednictwem Sklepu poprzez wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego dotyczącego zamówionego towaru na adres:
    Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa bądź drogą mailową: salon.bosa@gmail.com.
  2. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: datę zawarcia umowy sprzedaży, wskazanie zapłaconej ceny oraz metody płatności, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady, wskazanie daty zauważenia wady.
  3. Zgłaszając reklamację należy dostarczyć firmie Laguna sp. z o. o. reklamowany towar oraz dowód jego zakupu na adres: Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa.
  4. Szczegółowe uprawnienia Klienta z tytułu rękojmi za wady regulują przepisy Ustawy KODEKS CYWILNY z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r.) oraz Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827).
  5. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
    5.1. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli:

                  1) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;

                  2) nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

                  3) nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;

        5.2. Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sklep jest odpowiedzialny także za istnienie prawa (wada prawna).

     6. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy kupującemu.

         6.1. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli Klientem jest Konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w p-cie 6.

         6.2.W terminach określonych w p-cie 6.1 Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej. Jeżeli Klient żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady.

        6.3.W razie dochodzenia przed sądem albo sądem polubownym jednego z uprawnień z tytułu rękojmi termin do wykonania innych uprawnień, przysługujących Klientowi z tego tytułu, ulega zawieszeniu do czasu prawo mocnego zakończenia postępowania.

    7. Sklep jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

    8. Strony mogą odpowiedzialność z tytułu rękojmi rozszerzyć, ograniczyć lub wyłączyć. Jeżeli Klientem jest Konsument, ograniczenie lub wyłączenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi jest dopuszczalne tylko w przypadkach określonych w przepisach szczególnych.

    9. Sklep jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

   10. Jeżeli Klientem jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

   11. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o:

           1.obniżeniu ceny,

           2.odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

   12. Jeżeli Klientem jest Konsument, może żądać:

          1.wymiany rzeczy na wolną od wad

          2. usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep.

   13. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.

   14. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

   15.Sklep jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego.

   16. Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sklep może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

   17. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sklepu dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży.

   18. Koszt wymiany lub naprawy ponosi Sklep.

   19.Sklep obowiązany jest przyjąć od Klienta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.

   20. Sklep ustosunkuje się do:

  1. oświadczenia o obniżeniu ceny,
  2. żądania wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad,
  3. żądania usunięcia wady

w terminie 14 dni. W przeciwnym razie uważa się, że żądanie uznał za uzasadnione.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Salon Bosa
Al. N.M.P. 81
42-200 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży towaru zakupionego w Sklepie (od umowy sprzedaży zawartej na odległość) bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w punktach: 3 i 13 , składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówionego towaru. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres:  Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa lub adres mailowy firmy tj. salon.bosa@gmail.com
  2. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  3. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
  4. Konsument może także odstąpić od umowy drogą elektroniczną: przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy lub przez złożenie oświadczenia dostępnego na stronie internetowej Sklepu pod adresem: http://www.buty-bosa.pl/Formularze-cabout-pol-32.html.
  5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: oświadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem umowa uważna jest za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie odstąpieniu od umowy zanim Sklep przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Zwrot towaru powinien nastąpić na adres: Salon Bosa, Al. N.M.P. 81, 42-200 Częstochowa.
  10. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem, Sklep niezwłocznie,nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
  11. Zwrot zostanie wykonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  12. Jeżeli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

O sprzedającym
salonbosa

Dane firmy

Kontakt

  • 508050010
poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

email: bosa.shoes@gmail.com
telefon: 508050010