Czary codzienności 2 - Przyjaciele i ry - Krawczyk (6912174057)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,95 zł
z 44 sztuk
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 6,99 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • lokalizacja: Szczecin, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: miękka

Kontakt

Telefon: 914 643 743 lub 603 134 134
Email: bok@pdz.pl
Nasz sklep stacjonarny: Księgarnia Słoneczna, ul. Rydla 50 lok. 36, 70-783 Szczecin

Informacje

Płatność przez PayU lub przelewem zwykłym na konto bankowe w Inteligo (PKO BP)

Wysyłka

Książka na stanie w księgarni
Możliwy odbiór osobisty w Szczecinie
Wszystkie ceny i opcje wysyłki podane w zakładce dostawa i płatność
Czary codzienności Tom 2 Przyjaciele i rywale

Opis

Wydawnictwo: Filia

EAN: 9788380751446

Stan: nowa

reszta informacji na dole opisu:

Beztroskie i pełne niezmąconego szczęścia dni w Zmysłowie dobiegają końca – życie sióstr Niemirskich wkrótce bardzo się zmieni. Agata odkrywa bowiem starannie tajoną przez matkę tożsamość ojca swej najmłodszej siostry, Tosi. Czy będzie to początek czegoś nowego i dobrego, czy wręcz przeciwnie – źródło poważnych kłopotów?
Dodatkowo skomplikuje się nie tylko codzienne życie sióstr, ale i ich sprawy uczuciowe. Najważniejsze, że Agatę, Danielę i Tosię otaczają życzliwi ludzie. Obok przyjaciół pojawią się jednak rywale, a nawet – wrogowie. Nic już nie będzie tak proste i oczywiste jak dawniej.

  • Autorzy: Krawczyk Agnieszka
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Format: 19.9x13.7
  • ISBN: 9788380751446
  • Języki: polski
  • Objętość: 600
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2016
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: Filia


Jak kupić więcej produktów na naszych aukcjach

i zapłacić tylko raz za przesyłkę?

Wszystkie produkty, które chcesz kupić, przenoś po kolei do koszyka klikając na ikonę

Po dodaniu wszystkich produktów, przejdź do koszyka i kliknij w przycisk

Ważne! Nie klikaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej pozycji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakupy w koszyku.

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 50 1020 5558 1111 1074 8590 0074
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 6,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Paczka pocztowa ekonomiczna 14,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Księgarnia Słoneczna
ul. Rydla 50 lok. 36
70-783 Szczecin
NIP: 852-000-98-33
REGON: 810555780

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Księgarnia Słoneczna
ul. Rydla 50 lok. 36
70-783 Szczecin
 
Uprawnienie do odstąpienia od Umowy 1. Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, tj. dokonujący zakupów Towarów niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zarobkową, może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni. 2. Wskazany w punkcie powyżej termin 14-dniowy liczony jest od dnia, w którym nastąpiło wydanie Towaru. Datą wydania Towaru jest data jego odbioru przez Klienta lub data jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Dla zachowania wskazanego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego terminem. 3. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Klient powinien złożyć Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie o skorzystaniu z tego prawa np.za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej. 4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Klient może złożyć na formularzu o odstąpieniu od umowy stanowiącym załącznik do regulaminu. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe, ale gwarantuje, że Usługodawca jednoznacznie zinterpretuje wolę Klienta. 5. W razie skorzystania z prawa odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Do czasu zwrotu Towaru Klient odpowiada za zniszczenie i uszkodzenie Towaru lub inne zmniejszenie jego wartości, chyba że było to niezbędne do zbadania charakteru, cech lub funkcjonalności Towaru. 6. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres: Księgarnia Słoneczna, ul. Rydla 50 lok. 36, 70-783 Szczecin 7. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Koszty te zależą od wybranego przez Klienta operatora pocztowego. 8. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku następujących Towarów: a. nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, b. właściwościach określonych przez Klienta w Zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (przykładowo książka lub gadżet z dedykacją podaną przez Klienta) c. w przypadku dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism. 9. Usługodawca niezwłocznie po otrzymaniu zwrotu Towaru, nie później jednak niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Klientowi uiszczoną kwotę obejmującą cenę Towaru oraz koszt wysyłki Towaru do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru innego niż najtańszy - zwykła wysyłka za pośrednictwem operatora pocztowego). Zwrot pieniędzy zostanie dokonany tym samym sposobem, jak wybrana przez Klienta forma płatności przy składaniu Zamówienia. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY Księgarnia Słoneczna ul. Rydla 50 lok. 36 70-783 Szczecin e-mail: bok@pdz.pl Odstąpienie od umowy sprzedaży (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów: __________________________________________________________________________________ (proszę wymienić zwracane towary lub numer zamówienia) Data zawarcia umowy _________________________________________ Data odbioru towaru _________________________________________ Imię i nazwisko Klienta _________________________________________ Adres Klienta _________________________________________ _________________________________________ Data i Podpis Klienta (wymagane jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

reklamacje

1. Reklamacje Kupujący może zgłaszać pisemnie na adres e-Księgarni: Księgarnia Słoneczna ul. Rydla 50 lok. 36 70-783 Szczecin lub mailowo na adres:bok@pdz.pl. 2. W reklamacji Kupujący powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości. 3. Sprzedający jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za wady fizyczne i prawne zakupionego Towaru na podstawie rękojmi zgodnie z art. 556 i następne ustawy - Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z2014 r. Nr 121).

pozostałe informacje

1. Czas dostawy

Proszę zwrócić uwagę, że przy niektórych sprzedawanych przedmiotach czas dostawy jest nieco dłuższy niż w pozostałych przypadkach i może nawet wynosić 3-5 dni + czas potrzebny na dostarczenie (w zależności od wybranego sposoby wysyłki).

W większości przypadkach czas reakcji, wysyłki to 24-48 godzin, ale czasem może być dłuższy i jest o tym wyraźna informacja. Prosimy czytać opisy sprzedawanych przedmiotów, żeby potem nie mieć do nas pretensji, że paczka dotarła np. dopiero po tygodniu.

Dodatkowo proszę pamiętać, że czas dostawy liczy się w dniach ROBOCZYCH! To ważne! Nie wliczamy w to dni wolnych od pracy - soboty, niedziele, dni świąteczne i inne ustawowo wolne od pracy.

Np. zamówienie złożone w piątek do godz. 18-tej przy deklarowanej przez Nas realizacji w 24 godziny zostanie wysłane najwcześniej dopiero w poniedziałek.

Np. Zamówienie złożone w piątek po 18-tej, w godzinach wieczornych, sobotę, niedzielę przy deklarowanej przez Nas realizacji w 24 godziny może zostać wysłane dopiero we wtorek, ponieważ Nasz magazyn nie działa 24 godziny na dobę, a zamówienie zostanie przekazane do realizacji w poniedziałek.

Itd... Proszę Szanownych klientów o tym pamiętać.

2. Opcja dostawy PACZKA W RUCHu (poprzez kioski Ruchu)

Opcja dostawy PACZKA W RUCHU - firma Ruch S.A. deklaruje dostarczenie przesyłki w 2-3 dni.

Niestety jest to czysta fikcja.

Z naszych obserwacji wynika, że czas jest o wiele dłuższy i waha się od 4 do nawet 7 dni roboczych czyli czas dostawy to niekiedy TYDZIEŃ i.. może dłużej...

Zatem wybierając opcję dostawy Paczka W Ruchu prosimy uzbroić się w cierpliwość :-)


_________________________________________________________________________


Reklamacje telefonów komórkowych GWARANCJA PRODUCENTA:


§1 Określenie Gwaranta 

1. Gwarantem jest: Księgarnia Słoneczna z siedzibą przy ul.Rydla 50 lok. 36, 70-783 Szczecin NIP: 8520009833 E-mail: bok@pdz.pl

§2 Postanowienia ogólne

1. Klient jest to osoba/podmiot/organizacja dokonująca z Gwarantem czynności prawnej. 

2. Gwarancja jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone przez przedsiębiorcę

3. Czas trwania gwarancji wynosi 12 miesięcy od momentu zakupu - dostarczenia towaru i jest to gwarancja producenta towaru.

4. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

5. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

§3 Warunki gwarancji 

1. Klient składając reklamacje z tytułu gwarancji powinien przedłożyć potwierdzenie zakupu (np. paragon, fakturę vat, umowę). Dokument może być kserokopią.

2. Klient składając reklamacje z tytułu gwarancji powinien skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego dokumentu.

3. Roszczenia z tytułu gwarancji powinny zostać złożone w terminie 30 dni od momentu wykrycia wady.

4. Klient powinien odesłać reklamowany towar wraz z dokładnym opisem niezgodności. Klient winien odesłać towar na adres podany w paragrafie 1 z dopiskiem „Reklamacja”. 

5. Gwarant ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.

6. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Gwarant.

7. Klient może zażądać od Gwaranta: - wymiany towaru na nowy; - naprawy towaru; Gwarant ustosunkuje się do żądań Klienta w ciągu 14 dni od momentu otrzymania żądania. Gwarant rozpatrzy żądania Klienta, biorąc pod uwagę następujące okoliczności:  - łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;  - charakter wady – istotna czy nieistotna;  - to, czy towar był wcześniej reklamowany.

8. Gwarant może odmówić żądania Klienta dotyczących wymiany bądź naprawy towaru pod warunkiem, że wymiana bądź naprawa towaru jest niemożliwa do zrealizowania (np. ze względu na zaprzestanie produkcji określonych części zamiennych lub całego towaru), lub w porównaniu z drugim z możliwych żądań, wymagałaby nadmiernych kosztów (np. żądanie wymiany całego urządzenia na nowe, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości.).

9. Usunięcie wady, wymiana towaru na nowy lub naprawa towaru trwa do 90 dni.

10. Gwarant po przyjęciu reklamowanego towaru w miarę swoich mozliwości serwisowych postara się naprawić reklamowany sprzęt. Jęśli będzie to niemożliwe i wymagać będzie wysłania towaru do producenta, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Koszt wysyłki do producenta pokrywa klient i w zależności od cięzaru przesyłki - do 0.5 kg wynosi 30 PLN a powyżej 50 PLN

11. W przypadku podania przez Klienta niepełnych, sprzecznych, bądź niejasnych informacji Gwarant skontaktuje się z Klientem w celu usunięcia błędów. W przypadku braku odpowiedzi na wezwanie Gwaranta, reklamacja zostaje odrzucona.

§4 Wykluczenia

1. Gwarancji nie podlegają:

- kable, 

- ładowarki, 

- uszkodzenia mechaniczne, 

- wady powstałe poprzez użytkowanie towaru niezgodne z jego przeznaczeniem, 

- zalanie sprzętu (tutaj mała uwaga dotycząca urządzeń typu IP68 - producent NIE gwarantuje wodoodporności, jedynie jej możliwość)

 - spalenie sprzętu, 

- wady powstałe w wyniku przepięć,

- uszkodzenia powstałe podczas transportu.

 2. Baterie urządzeń elektronicznych podlegają gwarancji ograniczonej czasowo do 3 miesięcy.  


Załącznik nr 1 FORMULARZ REKLAMACYJNY


Do Księgarnia Słoneczna, ul. Rydla 50 lok. 36, 70-783 Szczecin 


Ja ___________________________niniejszym informuję o wykryciu wad w następujących 

produktach:

1. _________________________________________________  

Data wykrycia wady: _______________________________________  

Szczegółowy opis wykrytych wad:__________________________________________________ 

Data zawarcia umowy/dostawy:____________________________________________________ 

Imię i Nazwisko Klienta:______________________________________________________ 

Adres Klienta:_______________________________________________________________ 


żądania Klienta: 

wymiany towaru na nowy/naprawy towaru* *niepotrzebne skreślić


 Informacje dodatkowe:_________________________________________________  


Podpis Klienta*:_____________________________________________________________ 


 Data: _________________________________________________