Czarny Smartfon SAMSUNG Galaxy J7 2017 SM-J730F (6950752818)

20 monet
9 osób kupiło 9 sztuk
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
1 179,00 zł
z 170 sztuk
Raty PayU tylko dla zakupów przez koszyk o wartości od 300 zł do 20 000 zł
Dostawa
  • Przesyłka kurierska 0,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 darmowa
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • blokada simlock: brak blokady
  • system operacyjny: android
  • kolor: odcienie czarnego
  • dostawa z Polski: tak
  • typ: smartfon
  • marka: Samsung
  • szerokość produktu (mm): 74.7
  • wysokość produktu (mm): 152.4
  • głębokość produktu (mm): 7.9
  • typ akumulatora: litowo-jonowy
  • pojemność akumulatora (mAh): 3600
  • rozdzielczość aparatu tylnego (Mpix): 13
  • rozdzielczość aparatu przedniego (Mpix): 13
  • przekątna ekranu ("): 5.5
  • rozdzielczość ekranu (piksele): 1920 x 1080
  • dual SIM: tak
  • wersja systemu operacyjnego: android 7.1.1
  • maksymalna pojemność karty pamięci: 256 GB
  • czytnik kart pamięci: tak
  • pamięć RAM: 3 GB
  • wbudowana pamięć: 16 GB
  • ekran dotykowy: tak
  • transmisja danych: 4G (LTE), 3G, 2G
  • komunikacja: bluetooth, wi-Fi
  • nawigacja: A-GPS, GPS, GLONASS, beiDou

opis


99% klientów
poleca Electropl

97% klientów
poleca Electropl

99.5% pozytywnych
opinii na Allegro

Smartfon SAMSUNG Galaxy J7 2017 SM-J730F Czarny

+ Transport GRATIS!
+ Dostawa do Paczkomatu GRATiS!

  • Przekątna ekranu [cal] 5.5
  • System operacyjny Android
  • Pamięć RAM 3 GB
  • Liczba rdzeni procesora Ośmiordzeniowy
  • Pamięć wbudowana [GB] 16
  • Index 872946
Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu


pOZNAJ GALAXY J7 (2017)

WYGODA I FUNKCJONALNOŚĆ

Praktyczny i niezawodny Galaxy J7 (2017) pasuje do Twojego stylu życia. Konstrukcja z wysokiej jakości metalu i szkła 2.5D przyciąga elegancją i funkcjonalnością. Dzięki ulepszonym funkcjom aparatu, uchwycisz wyjątkowe chwile. Skaner linii papilarnych gwarantuje bezpieczeństwo i ułatwia szybkie logowanie się do wybranych aplikacji oraz serwisów internetowych.

Idealnie płaska bryła. Aparat niewystający poza obudowę

Metalowa obudowa Galaxy J7 (2017) łączy w sobie elegancję i wytrzymałość. Tylny aparat nie wystaje poza obudowę smartfona. Zakrzywiona obudowa jest idealnie gładka, co sprawia, że telefon doskonale leży w Twojej dłoni.

Jaśniejsze i bardziej wyraźne zdjęcia. Wysoka rozdzielczość aparatu, obiektyw F1.7

Duża jasność głównego obiektywu oraz wysoka rozdzielczość przedniego i tylnego aparatu (13 MP) sprawiają, że zdjęcia są wyraźne nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Oba aparaty zostały dodatkowo wyposażone w doświetlającą diodę LED, aby Twoje zdjęcia były zawsze doskonałe.

ZATRZYMAJ CHWILE Z GALAXY J7 (2017)

Niezwykle prosty i intuicyjny interfejs aparatu

Obsługuj aparat Galaxy J7 (2017) przesuwając palcem po ekranie. Za pomocą jednej ręki możesz przełączać pomiędzy aparatem przednim i tylnym, wybierać tryby pracy oraz filtry. W prostym i łatwym w obsłudze menu szybko dotrzesz do najważniejszych ustawień.

Zawsze ostre i wysokiej jakości zdjęcia

Zdjęcia selfie wykonane aparatem Galaxy J7 (2017) wyróżniają się wysoką rozdzielczością nawet przy korzystaniu z funkcji zoom. Zastosowanie jasnego obiektywu (tył: F1.7, przód: F1.9) pozwala uzyskać ostre zdjęcia nawet przy słabym oświetleniu.

Szybko dostępne filtry

Dzięki predefiniowanym filtrom, w Galaxy J7 (2017) łatwo ustawisz parametry zdjęcia zanim jeszcze je zrobisz. Możesz skorzystać z dowolnego filtru z trybów: Basic (podstawowy), Beauty (uroda) lub Food (przeznaczony do fotografowania żywności), a także od razu wyświetlić podgląd zdjęcia. Dodatkowo masz możliwość pobrania większej ilości filtrów, umożliwiających uzyskanie oryginalnych efektów.

Pływający spust migawki

Niezależnie od sposobu, w jaki trzymasz smartfon, w Galaxy J7 (2017) możesz dowolnie przesuwać po ekranie przycisk spustu migawki i wygodniej robić selfie.

Poznaj DODATKOWE FUNKCJE galaxy J7 (2017)

W mgnieniu oka odblokujesz swój smartfon, wykorzystując skaner linii papilarnych. Nie musisz się też martwić, że zabraknie Ci miejsca do przechowywania danych. Duża pojemność pamięci i gniazdo kart microSD (do 256 GB) to więcej przestrzeni na Twoje filmy, zdjęcia i dokumenty.

Bezpieczeństwo. Odcisk palca to Twoje nowe hasło

Skaner linii papilarnych w Galaxy J7 (2017) gwarantuje ochronę Twoich danych. Bezpieczna metoda biometrycznego uwierzytelniania przyspiesza odblokowanie telefonu, a także ułatwia logowanie się do aplikacji i stron internetowych.

Duża pojemność pamięci wewnętrznej smartfona (16 GB). Łatwo rozszerzysz aż o 256 GB

W Galaxy J7 (2017) umieścisz kartę microSD o pojemności do 256 GB. Możesz na niej zapisać filmy, zdjęcia czy muzykę. Nie musisz się już martwić, że zabraknie Ci miejsca na Twoje pliki.

Dłuższy czas pracy. Bateria 3600 mAh

Galaxy J7 (2017) jest wyposażony w baterię o pojemności 3600 mAh*. Dzięki temu możesz dłużej korzystać z telefonu, grać w gry czy oglądać filmy.

* W porównaniu do modelu Galaxy J7 (2016)

Dual SIM*. Korzystaj z dwóch kart SIM jednocześnie

Dual SIM* pozwala na korzystanie z dwóch kart SIM, pomiędzy którymi możesz się swobodnie przełączać. Jedna karta SIM może służyć jako służbowa, druga jako prywatna. Dodatkowo możesz używać dwóch kart SIM i karty pamięci MicroSD jednocześnie.

* Galaxy J7 (2017) występuje w dwóch wariantach dual sim i single sim.

Codzienna wygoda Z GALAXY J7 (2017)

Bezpieczny folder. Całkowicie prywatna przestrzeń

Twoje prywatne dane są chronione w Bezpiecznym Folderze opartym na platformie KNOX. System zabezpieczania danych Samsung KNOX zapewnia także stałą ochronę przed atakami hakerskimi i programami typu malware. Ponadto możesz utworzyć osobne konta dla wielu aplikacji, aby wrażliwe dane nie dostały się w niepowołane ręce.

Bezpieczne tworzenie kopii zapasowych, przywracanie i synchronizacja. Samsung Cloud

Samsung Cloud ułatwia tworzenie kopii zapasowych, przywracanie i synchronizację danych na wszystkich urządzeniach Galaxy. Otrzymujesz 15 GB miejsca na koncie Samsung na przechowywanie danych. Samsung Cloud automatycznie tworzy kopie zapasowe, nie musisz więc obawiać się utraty ważnych informacji. W każdej chwili możesz przywrócić dane, a także korzystać z Samsung Cloud na wielu urządzeniach.

Zawsze na bieżąco. Always on Display

Dzięki Galaxy J7 (2017) najważniejsze informacje są zawsze pod ręką. Przy użyciu funkcji Always On Display* sprawdzisz godzinę, kalendarz i wiadomości nawet wtedy, gdy ekran jest w stanie uśpienia.

* Wymaga uruchomienia funkcji Always on Display w Ustawienia > Wyświetlacz i ekran Home > Always On Display

Zwiększona funkcjonalność. Nowy, lepszy interfejs

Nowy interfejs Galaxy J7 (2017) jest bardzo prosty w obsłudze. Wystarczy, że przesuniesz pionowo palcem po ekranie, by przełączyć widok pulpitu na ekran z aplikacjami.

Zawartość pudełka

Specyfikacja techniczna

Wyświetlacz

Liczba kolorów ekranu 16 mln
Przekątna ekranu [cal] 5.5
Rozdzielczość ekranu 1920 x 1080
Technologia ekranu Super AMOLED

Parametry

Kolor obudowy Czarny
Wyposażenie Kabel USB,Ładowarka
Gwarancja 24 miesiące
Załączona dokumentacja Instrukcja obsługi w języku polskim

Techniczne

Model procesora Samsung Exynos 7870
Liczba rdzeni procesora Ośmiordzeniowy
Częstotliwość taktowania procesora [GHz] 1.6
Pamięć RAM 3 GB
Pamięć wbudowana [GB] 16
Czytnik kart pamięci Tak
Maksymalna pojemność karty pamięci [GB] 256
Nano SIM Tak
Micro SIM Nie
Mini SIM Nie
ANT+ Tak
DLNA Nie
NFC Tak
Ekran dotykowy Tak
Dual SIM Tak
Wyjście słuchawkowe tak
Typ złącza USB microUSB
Wodoodporność Nie
Pyłoszczelność Nie
Standard pyłoszczelności / woodporności Nie dotyczy
Zwiększona wytrzymałość Nie

Oprogramowanie

System operacyjny Android
Wersja systemu operacyjnego Android 7.1 Nougat

Multimedia

Radio FM Tak
Odtwarzacz audio Tak
Odtwarzacz wideo Tak

Komunikacja

Wi-Fi Tak
Standard Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac
Bluetooth tak
Standard Bluetooth 4.2
SMS Tak
MMS Tak
E-mail Tak
GPRS Tak
EDGE Tak
HSDPA Tak
HSPA+ Tak
HSUPA Tak
LTE Tak

Nawigacja

Odbiornik GPS Tak
System nawigacyjny
Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Złotów, Polska

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TERG S.A.
Za Dworcem 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.electro.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@electro.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu. 

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Wzór formularzaodstąpienia od umowy znajdziesz pod adresem:

http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf

Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: reklamacje@electro.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej electro.pl pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html
 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

 W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Usługodawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.

 Pamiętaj!
 

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu każdego towaru, w tym również koszty zwrotu w przypadku gdy towar, ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą, czyli wówczas kiedy koszt odesłania jest wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
 

Wyższe koszty odesłania dotyczą takich kategorii produktowych jak telewizory i kina domowe, lodówki i zamrażarki, pralki i suszarki, kuchnie, zmywarki, okapy, piekarniki, płyty, kuchenki mikrofalowe, ekspresy, klimatyzatory, rowery, motocykle, motorowery, skutery, foteliki samochodowe, wyposażenie siłowni, maszyny ogrodowe, narzędzia ogrodnicze, myjki wysokociśnieniowe, grille, maszyny budowlane, zlewozmywaki, architektura ogrodowa, meble ogrodowe, baseny.

Szczegółowe warunki zwrotów

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: http://www.electro.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85penia_od_umowy_ELECTRO.pdf.   Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres: reklamacje@electro.pl

Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: https://www.electro.pl/withdraw.html. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

4. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres TERG S.A. Centrum Dystrybucji Łódź 2, Magazyn Reklamacji (brama „C”), ul. Niciarniana 54, (92-320) Łódź.

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

13. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

O sprzedającym
ELECTROpl
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

76572

 

409

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta ELECTROpl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr 767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/