CZARNY PIEKARNIK ELEKTRYCZNY AMICA EB7532B INTEGRA (6912015049)

20 monet
zakończona
1 089,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska gratis
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 9,00 zł
  • lokalizacja: Złotów, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • marka: Amica
  • kolor dominujący: czarny

opis

Bezpieczne
zakupy

Ponad 25 tyś.
produktów

Infolinia 7 dni
w tygodniu

Piekarnik AMICA EB7532B Integra

  • Pojemność [l] 66
  • Sterowanie Pokrętła
  • Rodzaj piekarnika Elektryczny
  • Kolor frontu Czarny
  • Klasa energetyczna A
  • Index 854417

Pełna specyfikacja produktu

Opis produktu

Klasa energetyczna
Amica dba o środowisko naturalne wprowadzając obok najnowszych technologii rozwiązania proekologiczne. Dlatego wszystkie kuchnie, piekarniki i płyty posiadają klasę energetyczną A. Najwyższa klasa energetyczna A gwarantuje najniższe rachunki za energię elektryczną.

Wkłady katalityczne
Gwarantują czystość ścianek piekarnika zatrzymując tłuszcz i brud. Możliwość ich wymiany zapewnia komfort użytkowania piekarnika.

Emalia łatwoczyszcząca
Dzięki specjalnemu rodzajowi powłoki piekarnika tłuszcz nie przywiera do jego ścianek. Znacząco ułatwia to czyszczenie piekarnika.

Chowane, podświetlane pokrętła
Eleganckie i ergonomiczne chowane pokrętła pozwalają utrzymać panel sterowania w czystości. Chowane elementy nie ulegają zabrudzeniom. Od dziś panel sterowania będzie nie tylko funkcjonalny, ale i czysty. Na wysuwanych pokrętłach znajdują się czytelne, podświetlane piktogramy, które ułatwią Ci obsługę piekarnika. Dodatkowo świecący pierścień nawet przy wciśnietym pokrętle sygnalizuje, że piekarnik jest włączony.

10 funkcji piekarnika
Wentylator + grzejnik górny + grzejnik dolny; opiekacz; opiekacz + grzejnik górny; rozmrażanie; grzejnik dolny; szybki nagrzew; termoobieg + grzejnik dolny; termoobieg; grzejnik górny + opiekacz + wentylator; konwencjonalny.

Drabinki boczne
Wykonane ze stali nierdzewnej drabinki ułatwiają wysuwanie blach i zapewniają ich stabilność. Można je łatwo zdemontować i umyć, także w zmywarce.

Programator sensorowy Ts
Zapewnia swobodę programowania godziny wyłączenia oraz czas grzania piekarnika.

Szyba refleksyjna
Zastosowanie wewnętrznej szyby refleksyjnej pozwala zmniejszyć temperaturę na froncie piekarnika o 15%.

Drabinka suszarnicza
Drabinka suszarnicza została wyposażona w zabezpieczenia, dzięki czemu jest stabilna i pozwala na swobodne wysuwanie bez obawy, że potrawa wypadnie lub wysunie się.

Specyfikacja techniczna

Techniczne

Pojemność [l] 66
Bezpieczeństwo użytkowania Chłodny front
Typ prowadnic w piekarniku Drabinkowe
Wykonanie wnętrza piekarnika Emalia
Opuszczana grzałka grilla (opiekacza) Nie
Czyszczenie piekarnika Wkłady katalityczne

Funkcje

Funkcje dodatkowe Chowane pokrętła,Szybki nagrzew,Szyba refleksyjna
Sterowanie Pokrętła
Grill (opiekacz) Tak
Liczba funkcji piekarnika 10
Termosonda nie
Rożen nie
Termoobieg tak

Parametry

Rodzaj piekarnika Elektryczny
Gwarancja 24 miesiące
Wyposażenie Instrukcja obsługi,2 blachy
Kolor frontu Czarny
Drzwi Otwierane uchylnie

Moc

Klasa energetyczna A
Napięcie zasilania [V] 230
Moc przyłączeniowa [kW] 3.1

Fizyczne

Wysokość [cm] 59.5
Szerokość [cm] 59.5
Głębokość [cm] 57.5

Programator

Programator pracy piekarnika Programator sensorowy Ts

Dlaczego warto kupować u nas ?

Ponad 25 tyś.
produktów

Oferujemy 25000 modeli produktów najpopularniejszych producentów w atrakcyjnych cenach, do każdego zakupionego u nas sprzętu otrzymasz fakturę Vat.

Szybka
dostawa

W Avans__pl od lat nieustannie budujemy nowe standardy w rozwiązaniach logistycznych. Dysponujemy ponad 25 000 m2 powierzchni magazynowej, za pośrednictwem wielu firm kurierskich zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy w niespełna
24 godziny.

Sprzęty z polskiej
dystrybucji

Na naszych aukcjach znajdziesz tylko i wyłącznie nowe, oryginalnie zapakowane produkty, pochodzące z polskiej linii dystrybucji.

Gwarancja
2 lata

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą z legalnego kanału dystrybucji i posiadają polską gwarancję producenta. Jako ceniony sprzedawca zapewniamy kompleksową obsługę gwarancyjną i pogwarancyjną.

14 dni na
zwrot produktu

Kupując u nas zyskujesz
14-dniową gwarancję zwrotu towaru. Jeśli sprzęt nie spełni Twoich oczekiwań, nasz sklep zwróci Ci pełną wartość produktu.

Dostawa

Szybko, pewnie i tylko z najlepszymi

Kurierzy mają obowiązek wniesienia do mieszkania sprzętu o wadze nie przekraczającej 30 kg - waga gabarytowa.
(nie dotyczy zamówień z wykupioną dodatkowo usługą wniesienia przesyłki do mieszkania).
Zapytaj o wspólne koszty wysyłki, jeśli kupisz 2 lub więcej sprzętów: aukcje_allegro@avans­.pl

Kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

poniedziałek - piątek: 9:00 - 18:00 sobota: 9:00 - 14:00
niedziela: 10:00 - 18:00

801 080 247
22 122 33 00
aukcje_allegro@avans­.pl

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
gratis
kolejna sztuka:
gratis
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
9,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
2
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

TERG S.A.
ZA DWORCEM 1D
77-400 Złotów
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

1. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

2. żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca.

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Preferujemy formę pisemną na adres siedziby Sprzedawcy wskazany w § 1 ust. 12 Regulaminu, jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza zamieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu pod adresem: www.avans.pl/reklamacjezglos.html

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Klient ma możliwość przesłania dokumentacji fotograficznej reklamowanego Towaru na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy, na podstawie której Sprzedawca może rozpatrzyć reklamację Towaru w ciągu 14 (czternaście) dni, od dnia żądania zawierającego reklamację.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres ezwrot@avans.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 3, 60-967 Poznań, http://www.poznan.wiih.gov.pl. 

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TERG S.A., Centrum Dystrybucji Łódź 2 Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z obowiązującą ustawą z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w Ustawie, jak np. bezpośredni koszt zwrotu.

 Należy w tym celu odesłać produkt na adres:

TERG S.A.
Centrum Dystrybucji Łódź 2
Magazyn Reklamacji (brama „C”)
ul. Niciarniana 54
92-320 Łódź

 Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz w tym miejscu:http://www.avans.pl/temp/cms_filemanager/Formularz_odst%C4%85pienia_od_umowy_avans.pdf


Taki dokument możesz nam również dostarczyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres mailowy: ezwrot@avans.pl lub skorzystać z formularza znajdującego się na stronie internetowej avans.pl pod adresem: https://www.avans.pl/withdraw.html 

 Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.

O sprzedającym

avans__pl
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

27169

 

129

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

5,0

Kontakt

  • 801 080 247
  • 22 122 33 00
poniedziałek - niedziela
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

Właścicielem konta avans__pl i Sprzedającym jest TERG S.A. z siedzibą w

Złotowie, przy ul. Za Dworcem 1d, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze

Sądowym – Rejestrze Przedsiębiorców pod nr KRS0000427063 Organ, który

zarejestrował działalność gospodarczą Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i

Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego,

Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 38 250 000 zł, NIP Nr

767-10-04-218 Regon 570217011

Pozostałe informacje

Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest

skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz

istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez

Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Klient będący Konsumentem może

również skorzystać z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem

unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/