Czarny Metalowy Aluminiowy Filtr z Siatką 120mm (5397598497)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
12,00 zł
z 170 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 7,00 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis

.
Czarny Metalowy Aluminiowy Filtr z Siatką 120mm

Doskonała alternatywa dla tradycyjnych osłon drucianych. Niebanalny, "industrialny" wygląd doskonale sprawdzi się w stonowanych modach i będzie elegancko wyglądał np. z boku obudowy.

Oczywiście produkt ten spełnia też swoje główne zadanie, czyli chroni otwór wentylatora przed dostawaniem się doń przedmiotów nieporządanych. Zastosowana siatka jest na tyle rzadka, że jej restrykcyjność jest niewielka jednocześnie zatrzymuje sporo kurzu.

Ostatnią ciekawą funkcją, która może dla niektórych użytkowników być ważna to doskonałe - lepsze niż w innych grillach ekranowanie elektromagnetyczne (EMI Shielding).

Dane techniczne:

Wymiary: 120x120mm


Produkt jest fabrycznie nowy.

Dostawa i płatność
od 7,00 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u www-bestgamer-pl za co najmniej 1 000,00 zł.

Darmowa dostawa na 18. urodziny Allegro

Wybierz Paczkomat, a podczas zakupu dostaniesz kupon na darmową dostawę.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
4 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
7,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

Uwaga za wysyłkę zwykłym listem 4 i 5zł (nie rejestrowana) firma Bestgamer nie ponosi odpowiedzialności.

Punkty odbioru

Bestgamer Punkt
ul. Gen. Andersa 21B
00-159 Warszawa
woj. mazowieckie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 14:00

wymagana przedpłata
do odbioru natychmiast
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Bestgamer
Andersa 21B
00-159 Warszawa
Dodatkowe informacje

Regulamin Reklamacyjny: Niniejszy regulamin określa warunki, na podstawie których będą przyjmowane wszelkie zgłaszane reklamacje produktów objętych gwarancją sklepu Bestgamer z siedzibą na ul. Gen. Wł. Andersa 21b, 00-159 Warszawa (zwanego dalej „Gwarantem”). W przypadku gdy gwarancja udzielana jest przez inny podmiot (do produktu załączono kartę gwarancyjną, bądź inny podobny dokument), stosuje się postanowienia określone w regulaminie serwisu wskazanego na karcie gwarancyjnej. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie ważnego dokumentu zakupu. Sklep Bestgamer nie angażuje się w pośredniczenie pomiędzy reklamującym a serwisem gwarancyjnym producenta oraz nie ponosi odpowiedzialności za pracę tychże serwisów Regulamin, nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu określonych w Ustawie o prawach konsumenta i zmian w kodeksie cywilnym z dn. 30 maja 2014 r. Wszelkie procedury i terminy nieuregulowane w wyżej wymienionej ustawie precyzuje niniejszy regulamin. W stosunku do podmiotów gospodarczych oraz osób prowadzących działalność gospodarczą strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu. Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014r. Stara wersja regulaminu dostępna jest pod adresem: http://bestgamer.nazwa.pl/gwarancja/regulamin-stary.html Okres gwarancji na dany produkt jest wymieniony w ofercie i jest liczony od momentu wydania towaru (data na dokumencie sprzedaży), chyba że na konkretny produkt nie jest udzielana żadna gwarancja. Gwarancja obowiązuje na terytorium Rzeczpospolitej Polski Przewidywany okres bezpłatnej naprawy wynosi 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia sprzętu wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami (w przypadku braku jakichkolwiek dokumentów okres ten liczony jest od dnia ich uzupełnienia). W sytuacjach wyjątkowych okres naprawy może ulec przedłużeniu (np. konieczność wysyłki sprzętu poza siedzibę Gwaranta, konieczność sprowadzenia części itp.). W przypadku stwierdzenia przez Kupującego usterki/wady produktu należy dokonać zgłoszenia na adres e-mail serwis@bestgamer.pl wraz z załączonym wypełnionym Formularzem Reklamacyjnym (plik do pobrania na stronie www.bestgamer.pl/gwarancja), celem uzyskania identyfikatora zgłoszenia serwisowego (ważny przez 14 dni od nadania), oraz miejsca do którego należy kierować reklamację. Kupujący zobowiązany jest dostarczyć wadliwy sprzęt do serwisu Gwaranta na własny koszt, przed upływem okresu gwarancji, w oryginalnym opakowaniu lub opakowaniu zastępczym zapewniającym bezpieczne warunki transportu i przechowywania analogiczne do warunków zapewnianych przez opakowanie fabryczne. Do reklamowanego produktu Kupujący zobowiązany jest dołączyć kopię paragonu/faktury oraz pisemną informację z opisem usterki/wady sprzętu (wypełniony Formularz Reklamacyjny) wraz z ważnym identyfikatorem zgłoszenia serwisowego. Reklamowany sprzęt diagnozowany jest wyłącznie pod kątem opisu zamieszczonego w Formularzu Reklamacyjnym, dlatego też zgłaszana przez Kupującego usterka/wada powinna zostać opisana w sposób szczegółowy. W przeciwnym wypadku sprzęt zostanie sprawdzony w sposób ogólny, co nie daje pewności wykrycia usterki/wady. Ocena sprawności sprzętu przeprowadzana jest optymalnym środowisku programowym. W przypadku reklamacji zgłaszanych osobiście w punkcie sprzedaży, Gwarant zastrzega sobie możliwość pobrania opłaty za składowanie sprzętu odbieranego po upływie 30 dni kalendarzowych od daty wykonania naprawy. Po upływie 6 miesięcy od daty naprawy nieodebrany sprzęt zostanie komisyjnie zniszczony, lub przekazany na cele charytatywne. Jedynym dokumentem uprawniającym do osobistego odbioru reklamowanego sprzętu jest otrzymany przy zgłoszeniu reklamacyjnym oryginalny druk przyjęcia towaru na serwis. Wysyłając przesyłkę z reklamowanym sprzętem, Kupujący zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na paczce identyfikator zgłoszenia serwisowego. Przesyłki niezawierające identyfikatora zgłoszenia serwisowego oraz te wysłane w opcji „za pobraniem” nie będą podejmowane. Paczki takie wrócą do nadawcy. W przypadku transakcji zawieranych na odległość, Gwarant na pisemny wniosek Kupującego zobowiązuje się pokryć koszty transportu sprzętu do serwisu, dostarczonego w terminie 42 dni od daty jego zakupu. Dotyczy to wyłącznie sprzętu będącego przedmiotem pozytywnie rozpatrzonej reklamacji. Gwarant pokrywa koszty transportu wyliczone na podstawie masy i gabarytu doręczonej przesyłki, zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej dla Przesyłki Poleconej Ekonomicznej. Gwarant wyłącza obowiązek pisemnego powiadomienia o uwzględnieniu/nieuwzględnieniu roszczeń gwarancyjnych. Stosowna informacja zostanie przekazana telefonicznie, bądź na wskazany przez Kupującego adres e-mailowy. W przypadku, gdy testy diagnostyczne nie wykażą istnienia wskazywanej przez Kupującego usterki/wady, Gwarant zastrzega sobie prawo pobrania opłaty za diagnostykę i ekspertyzę. Reklamacje dostarczane wysyłkowo będą odsyłane na koszt Kupującego. W przypadku, kiedy naprawa reklamowanego sprzętu okaże się niemożliwa. Gwarant dokona wymiany wadliwego produktu na produkt o najbardziej zbliżonych właściwościach (nie niższych), lub zwróci Kupującemu pieniądze w wysokości wartości reklamowanego sprzętu (ustalonej na podstawie dowodu zakupu). Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, które Kupujący winien wykonać we własnym zakresie, w szczególności konieczności instalacji sterowników, montażu, konserwacji sprzętu. Gwarancją nie są objęte usterki/wady oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego; pola magnetycznego; przepięciem elektrycznym; czynnikami chemicznymi lub termicznymi; spowodowane na skutek naturalnego zużycia; będące następstwem uszkodzeń mechanicznych; zalania sprzętu jakimkolwiek płynem lub jego zanieczyszczeniami; spowodowane nieprawidłowym montażem; eksploatacją sprzętu w skrajnie niekorzystnych warunkach (np. duże zapylenie, duża wilgotność); użytkowaniem wraz z nieprawidłowo zainstalowanymi, bądź zainstalowanymi bez stosownej licencji, wadliwymi lub złośliwymi programami komputerowymi; posługiwaniem się sprzętem niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego lub niezgodnie z instrukcją Producenta; używaniem produktu łącznie z innymi niż te zalecane przez Producenta, lub z urządzeniami, które nie są przeznaczone do używania z produktem. Sprzęt wydany Kupującemu w formie gratisu, prezentu lub nagrody (również ten, ujęty na rachunku w symbolicznej cenie), nie jest objęty gwarancją i nie podlega roszczeniom reklamacyjnym. Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za rzeczywiste szkody i utracone korzyści Kupującego wynikające z konieczności oddania sprzętu do naprawy, a także za utracone dane znajdujące się na nośnikach danych produktu przedłożonego do reklamacji oraz za związane z tym następstwa. W przypadku jakichkolwiek samodzielnych napraw dokonywanych przez Kupującego (bądź przez inne punkty serwisowe) oraz zerwanych lub nieczytelnych plomb a także numerów seryjnych na sprzęcie następuje utrata gwarancji. Dokumenty do pobrania: Formularz Reklamacyjny (format "ods") - dokument arkusza kalkulacyjnego Open Office (zalecane) Formularz Reklamacyjny (format "xls") - dokument arkusza kalkulacyjnego Microsoft Office Formularz zgłoszenia wady (format "ods") - dokument arkusza kalkulacyjnego Open Office (zalecane) Formularz zgłoszenia wady (format "xls") - dokument arkusza kalkulacyjnego Microsoft Office Formularz Reklamacyjny dla reklamacji składanych osobiście - do wydruku (dostępny również w sklepie) Regulamin Reklamacji (format "pdf") - wersja do druku Ustawia o prawach konsumenta i zmiany w kodeksie cywilnym z dn. 30 maja 2014 r. Tekst jednolity (format "pdf")

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Bestgamer
ul. Andersa 21B
00-159 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zakupiony na odległość sprzęt można odesłać w przeciągu 14 dni od daty odbioru na poniższe dane: Sklep Bestgamer "Zwrot towaru - wpisać swój email" ul. Gen. W. Andersa 21b 00-159 Warszawa (Istotny jest dopisek pod nazwą sklepu) Do zwracanego produktu należy załączyć: - paragon (oryginał) - nr konta na które mamy przelać pieniądze - pisemne oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży Zarówno sprzęt jak i opakowanie nie może nosić śladów używania/otwierania, musi być wolny od wad, oraz nadawać się do dalszej odsprzedaży. Nadesłany towar zostanie poddany szczegółowej ocenie, w przypadku otrzymania przez sklep towaru w stanie niezmienionym pieniądze zostaną przelane na podane konto po zatwierdzeniu zwrotu. Za dzień zgłoszenia przyjmujemy moment otrzymania wszystkich wymaganych dokumentów wraz ze zwracanym towarem. Dokumenty przesyłane w formie elektronicznej nie są honorowane. UWAGA: Warunkiem podjęcia przesyłki jest jej prawidłowe i czytelne opisanie (tak, jak w załączonym przykładzie). Przesyłki niepodjęte z powodu nieodpowiedniego opisania nie będą traktowane jako skutecznie doręczone. Nieterminowo doręczone pisemne oświadczenie o chęci odstąpienia od umowy sprzedaży będzie skutkowało odmową zwrotu. --

O sprzedającym
www-bestgamer-pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

4719

 

17

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

Informacje o sprzedającym

Sklep Komputerowy "Bestgamer"  

ul. Gen. W. Andersa 21B

00-159 Warszawa

NIP 527-238-90-84

Pozostałe informacje

Regulamin obowiązujący na naszych aukcjach w serwisie allegro

1. Odbiór osobisty możliwy tylko w naszej siedzibie od poniedziałku w godzinach pracy.

UWAGA: Przy odbiorze osobistym jedyną opcją płatności jest płatność gotówką

2. Przy wpłacie na konto, towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu pełnej opłaty(towar + koszty transportu) w naszym banku.

3. W przypadku zakupu kilku przedmiotów na raz domyślnie zostaną one wysłane jedną paczką (chyba że klient sobie tego nie życzy). Do kosztów przesyłki realizowanej za pośrednictwem Poczty Polskiej doliczamy wtedy1,00 PLN za każdy zakupiony przedmiot (nie jest to regułą, więc przy zakupie towarów wyjątkowo lekkich, bądź szczególnie ciężkich kwoty temogą ulec zmianie). Bez względu na ilość przedmiotów w paczce koszty przesyłki kurierskiej nie ulegają zmianie (do 30 Kg).

4. W przypadku wpłynięcia pełnej opłaty na nasze konto, lub zadeklarowaniu chęci otrzymania przesyłki pobraniowej przed godziną 10:00 paczka zostanie wysłana tego samego dnia, w innym wypadku przesyłkę nadamy w następny dzień roboczy.

5. Bez względu na godzinę wpłaty lub deklaracji chęci otrzymania przesyłki pobraniowej, w przypadku dużej ilości zamówień danego dnia wysyłkę przekładamy na kolejny dzień roboczy.

6. Dokumenty sprzedaży drukowane są w dniu wysyłki.

7. Nie wysyłamy towaru w soboty, oraz w dni ustawowo wolne od pracy.

8. Ze względu na obsługę wielu Klientów każdą adresowaną do nas wiadomość prosimy wysyłać ze skrzynki, która jest wpisana na karcie użytkownika Allegro, oraz podpisywać koniecznie i przede wszystkim nick'iem z Allegro. Osoby, które nie posiadają jeszcze konta na Allegro proszone są o podanie najlepiej imienia i nazwiska (w ostateczności może być jakiś unikatowy pseudonim +imię).Wszelką korespondencję prosimy kierować na nasz e-ma il allegro@bestgamer.pl Niestosowanie się do tej zasady może opóźnić naszą reakcję na zadane pytanie, oraz poważnie opóźnić samą wysyłkę towaru.

9. Komentarze wystawiamy dopiero po pełnym zakończeniu transakcji (czyli:pieniążki są już u nas, a towar u zadowolonego klienta), oraz po tym jak sami go otrzymamy. Komentarze wystawiane są raz w tygodniu.