CZARNE SLIP ON ESPADRYLE PŁÓCIENNE BALERINKI STYL (6541274184)

zakończona
28,99 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 4,99 zł
  • Pocztex Kurier48 5,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: LADY-SZPILECZKA
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • płeć: produkt damski
  • rozmiar: 39
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tkanina
  • materiał wkładki: inny materiał
  • dostawa z Polski: tak
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, wielokolorowy, inny kolor
SLIP ON ESPADRYLE 409 CZARNE ------------ WYSYŁKA 24h !!! ----------

Najmodniejsze w tym sezonie tenisówki typu slip on.
Buty wykonane z płótna, na plecionej podeszwie i gumowym spodzie.
Czarne z czarnym skórzanym noskiem.
Wnętrze butów wyłożone ekoskórą, wkładka materiałowa.
Oryginalnie wykończone charakterystycznym poszarpaniem-
idealnie pasują do modnej w tym sezonie odzieży.
Sprawdzą sie zarówno do "dziurawych", poszarpanych spodni jak i do koronkowej sukienki.

Rozmiar- długośc wkadki

39- 25,2cm
40- 26cm

Materiał: płótno, skóra ekologiczna, plecionka, guma
Kolor: czarny





Pozostałe zdjęcia

INFORMACJE
Każda przesyłka jest przez nas dobrze zapakowana i zabezpieczona. Dokładamy wszelkich starań, żeby nasi klienci byli zadowoleni z otrzymanego towaru.

Paczki wysyłamy maksymalnie po 48h od momentu zaksięgowania wpłaty na konto.

Obuwie można wymienić na inny rozmiar lub zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
PŁATNOŚCI
Na naszych aukcjach klienci mogą zapłacić poprzez przelew na nasze konto oraz wybrać opcje płatności przy odbiorze.
Można również wpłacać w szybki, wygodny i bezpieczny sposób przez PayU.


DOSTAWA
Paczki dostarcza:

KONTAKT
e-mail: szpileczka.allegro@g­mail.com

9:00- 17:00
tel. 503-118-187
szablon aukcji: PROPERART
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u lady-szpileczka za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Alior Bank S.A. 38249000050000450031827819
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 4,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 5,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 3,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
JEDEN KOSZT PRZESYŁKI BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ PAR!
PRZESYŁKA ZAGRANICZNA- OSTATECZNY KOSZT USTALANY INDYWIDUALNIE W ZALEŻNOŚCI OD WAGI OBUWIA.
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy - poniżej. Chęć dokonania zwrotu towaru prosimy zgłaszać drogą mailową. Po otrzymaniu takiej informacji w odpowiedzi zwrotnej prześlemy informacje jak wygląda procedura zwrotu oraz prześlemy formularz odstąpienia od umowy. W celu sprawnego zwrotu prosimy formularz wydrukować, wypełnić i załączyć do zwracanego towaru. W przypadku braku takiej możliwości prosimy wypełniony formularz przesłać droga mailową, a do przesyłki załączyć informacje- dane osoby zwracającej towar oraz nick kupującego z Allegro (etykiety nadawcze są często nieczytelne dlatego weryfikacja przesyłki bez danych w pudełku może znacznie się wydłużyć). Produkt proszę wysłać na adres: : Prima Paulina Pawlak-"zwrot" ul. Nadwiślańska 21,09-402 Płock wraz z dowodem zakupu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia.Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.Towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym, w szczególności w oryginalnym opakowaniu, czysty- również jeśli chodzi o spody obuwia, bez śladów użytkowania.Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

reklamacje

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.Firma Prima odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną. Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie. We wiadomości e-mailowej należy opisać problem i podać swoje dane osobowe, nick z www.allegro.pl, numer aukcji oraz datę zakupu.Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik firmy Prima prześle informację z właściwym adresem, na który należy wysłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności towaru z umową.W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), firma Prima zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi Prima.Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, również jeśli chodzi o spody butów, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. Przesyłka wysłana za pobraniem nie będzie odbierana.Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.Reklamacji nie podlegają:- naturalne zużycie obuwia, powstałe w związku z ich prawidłowym używaniem,- subiektywne odczucie niewygody obuwia, zapach obuwia,- uszkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem obuwia niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwym pielęgnowaniem, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia ozdób,- obuwie z wadami, o których usługobiorca wiedział w chwili zakupu.W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź firmy Prima wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Firma Prima nie ponosi odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego.Firma Prima informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.

pozostałe informacje

WARUNKI ZAMÓWIENIA Umowy zawierane między firmą Prima a Kupującym są, zgodnie z art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), umowami zawieranymi na odległość.Firma Prima dostarcza dowód zakupu/fakturę VAT które stanowią potwierdzenie zawartej umowy sprzedaży. W przypadku potrzeby wystawienia faktury VAT w zamówieniu należy podać dokładne dane konieczne do poprawnego wystawienia faktury VAT.Towary prezentowane na aukcjach nie stanowią oferty handlowej w myśl przepisów kodeksu cywilnego. Stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy. Prima zastrzega sobie prawo tolerancji błędu długości wkładki do 0,5 cm. Cena towaru jest ceną brutto i nie obejmuje kosztów wysłania towaru. Cennik kosztów dostawy podany jest w każdej aukcji. Dokonując zakupu Kupujący akceptuje wysokość kosztu wysyłki, który nie podlega negocjacji. Zamówione towary wysyłane są Kupującemu za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub firmy In Post, od poniedziałku do piątku. FIRMA PRIMA NIE PONOSI ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA FIRMY DORĘCZAJĄCE PRZESYŁKI ORAZ TERMINY REALIZACJI PRZEWIDZIANE PRZEZ PRZEWOŹNIKÓW- SĄ TO PRZEWIDYWANE CZASY DOSTAWY, NIE GWARANTOWANE. KLIENT MA MOŻLIWOŚĆ WYBORU RODZAJU PRZESYŁKI ZGODNIE Z PRZESTAWIONYMI PRZEZ FIRMĘ PRIMA WARIANTAMI DOSTAWY. Zakupione towary są wysyłane na adres wskazany w Formularzu Opcji Wysyłki z portalu www.allegro.pl.Przesyłki wysyłane są w ciągu 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym lub otrzymania zamówienia pobraniowego.W sytuacji dokonania zakupu towarów na kilku aukcjach z zamiarem otrzymania jednej, łączonej przesyłki, należy o tym powiadomić drogą e-mailową firmę Prima , podając jednocześnie numery aukcji wszystkich zamówionych towarów. W razie braku informacji o łączonej przesyłce, zakupione towary będą wysyłane osobno.Wpłat za zakupiony towar należy dokonywać na rachunek bankowy wskazany w powiadomieniu od www.allegro.pl o zakupie. W tytule przelewu proszę podać tylko nazwę użytkownika z www.allegro.pl (nick) oraz numer aukcji. Brak lub niedokładne podanie tych danych utrudnia, opóźnia identyfikację usługobiorcy i uniemożliwia wysłanie towaru.Termin dokonania zapłaty za zakupiony towar wynosi 7 dni. Brak wpłaty w w/w terminie spowoduje wysłanie do portalu www.allegro.pl wniosku o zwrot prowizji i skreślenie transakcji.Brak odbioru przesyłki pobraniowej w terminie przez usługobiorcę lub odmowa pobrania spowoduje wystawienie usługobiorcy komentarza negatywnego i zgłoszenie sprawy do portalu www.allegro.pl z wnioskiem o zwrot prowizji. Koszt wysyłki kierowanej poza granice Rzeczypospolitej Polskiej ustalany jest indywidualnie z Kupującym drogą e-mailową, mając na uwadze wagę, rodzaj przesyłki i kraj przeznaczenia. Wymiana towaru odbywa się na koszt kupującego. W przypadku korzystania pierwotnie z darmowej przesyłki, koszty wymiany są dodatkowo płatne- NIE MA MOŻLIWOŚCI SKORZYSTANIA DWUKROTNIE Z DARMOWEJ PRZESYŁKI DO JEDNEJ TRANSAKCJI.