CZARNE BOTKI NA PLATFORMIE SZPILKI KLAMRY 35-40 (6541742685)

zakończona
199,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Paczka pocztowa ekonomiczna 19,00 zł
  • Niemcy 25,00 zł
  • Wielka Brytania 25,00 zł
  • lokalizacja: Żywiec
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: inny materiał
  • materiał wkładki: inny materiał
  • rodzaj obcasa: szpilka
  • wysokość obcasa (cm): 9.50
  • rozmiar: 35, 36, 37, 38, 39, 40
  • kolor: czerń, odcienie szarości i srebra

ZAPRASZAMY DO NASZEGO SKLEPU

tiger19283746@o2.pl

kontakt telefoniczny

poniedziałek- piątek
10-17


Paczki wysyłane są międzynarodową pocztą lotniczą. Czas oczekiwania na produkt wynosi od 10- 27 dni roboczych.

(średnio 13-17dni)

Akceptujemy płatność przelewem bankowym na nasze konto lub wpłatę Pay-u.
Z racji na zagraniczną wysyłkę nie umożliwiamy płatności
za pobraniem.
Prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem dostępnym na stronie"o mnie".
Dokonanie zakupu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

NAJNOWSZA KOLEKCJA

Botki na szpilce 9,5cm

Platforma 7cm

Zapinane na klamrę oraz zamek z boku


Wykonane z najlepszego lica bydlęcego


NA POZOSTAŁYCH AUKCJACH DOSTĘPNE

INNE MODELE

Wymiary wkładek:

35-22,5cm

36-23cm

37-23,5cm

38-24cm

39-24,5cm

40-25cm

41-25,5cm

42-26CM

43-26,5CM

Jak prawidłowo zmierzyć stopę ?

przykładamy stopę na kartkę papieru i zaznaczamy punkt od najdłuższego palca

do samego końca pięty potem mierzymy odległość


Zdjęcia:

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie" Wszystkie aukcje


wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 50 1020 5558 1111 1932 2040 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Paczka pocztowa ekonomiczna 19,00 zł
kolejna sztuka: 15,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
Niemcy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Wielka Brytania 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Czechy 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Irlandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Rosja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Szwecja 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Holandia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
Norwegia 25,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają :Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług pomocy w zakupie produktów drogą elektroniczną przez Alnex Aleksander Niesyty, Klient – osoba fizyczna, która dokona zakupu za pośrednictwem sklepu Alnex w serwisie Allegro,Usługa – usługa pomocy w zakupie produktów z oferty jednego z Partnerów Alnex na użytek własny Klienta, Partner – podmiot zagraniczny, mający swoją siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej (Chiny, Wietnam,) lub na terytorium Unii Europejskiej (Wielka Brytania, Włochy, Niemcy), współpracujący z Alnex, którego produkty są prezentowane na aukcjach Alnex na portalu Allegro. Partner jest sprzedawcą produktów prezentowanych na aukcjach Alnex.

kontakt

  • tiger19283746@o2.pl
    Na wiadomości otrzymaują Państwo odpowiedzi do 24h (niekiedy do 48h) Pracujemy od Pn-Pt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Alnex
Kościuszki 4a
34-300 Żywiec
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. NIE ODBIERAM PRZESYŁEK ZA POBRANIEM Oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od umowy można przesłać pocztą elektroniczną adres tiger19283746@o2.pl W przypadku skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy, Klient ma obowiązek przesłać zakupiony produkt na adres Alnex, który następnie we własnym zakresie przekazuje go z powrotem do Partnera. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Produkt powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu, w miarę możliwości w oryginalne opakowanie (zaleca się przechowywanie oryginalnego opakowania przez okres 30 dni od dnia otrzymania produktu). Towar powinien zostać zwrócony wraz z dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Alnex nie zwraca Klientowi bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że Alnex nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.

reklamacje

§ 6 Reklamacje Reklamacje dotyczące usługi pomocy w zakupie można zgłaszać pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Alnex. Zgłoszenie powinno zawierać oznaczenie osoby zgłaszającej reklamację (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail) oraz opis przyczyny reklamacji. Reklamacje będą rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W ramach świadczonej usługi pomocy w zakupie Sklep pomaga Klientom w procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu do Partnera. W związku z faktem, że Alnex jest odpowiedzialny za prezentację i prawidłowy opis produktów Partnerów Alnex przyjmuje na siebie odpowiedzialność wobec Klientów z tytułu rękojmi, na takich samych zasadach jak sprzedawca, jeżeli towar sprzedany za pośrednictwem Alnex ma wadę fizyczną lub prawną.W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułu rękojmi należy zgłosić reklamację pisemnie, telefonicznie lub na adres e-mail Alnex podając imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, nazwę produktu zakupionego z pomocą Alnex oraz, o ile jest to możliwe, datę zakupu oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. Zgłoszenie powinno nastąpić nie później niż w terminie dwóch lat licząc od dnia wydania towaru, a w przypadku wad prawnych od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne. Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od zainicjowania procedury reklamacyjnej. Jeżeli dla rozpatrzenia reklamacji niezbędne są oględziny produktu, termin 14 dniowy rozpoczyna swój bieg od dnia otrzymania produktu przez Alnex (koszty dostarczenia towaru Alnex zwraca Klientowi). Jeżeli oględziny reklamowanego produktu nie są konieczne, Alnex może zwrócić się do Klienta o nadesłanie zdjęć produktu lub opakowania. W przypadku nieustosunkowania się Alnex do reklamacji Klienta w terminie 14 dni przyjmuje się, że Alnex uznał tą reklamację za zasadną. W przypadku uznania reklamacji za zasadną w terminie 30 dni od podjęcia decyzji, towar uszkodzony, w zależności od wyboru Klienta, zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Nowy towar zostanie wysłany po odesłaniu wadliwego. Jeżeli Klient nie jest zainteresowany naprawą towaru lub wymianą na nowy, może żądać odpowiedniego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Alnex zwróci Klientowi zapłaconą cenę w pełnej wysokości oraz poniesione koszty wysyłki towaru. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna. W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Alnex przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle Klientowi reklamowany towar. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient ma obowiązek zwrócić Alnex wszelkie dokumenty, które otrzymał w związku ze świadczeniem usługi pomocy w zakupie oraz dokumenty dotyczące zakupionego produktu. W razie uznania reklamacji Klienta za zasadną, Klient powinien, w miarę możliwości, dokonać zwrotu reklamowanego produktu w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu. Zaleca się zachowanie oryginalnego opakowania przez 30 dni w celu ułatwienia procedury.

pozostałe informacje

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG POMOCY W ZAKUPIE PRODUKTÓW § 1 Definicje Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają : Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług pomocy w zakupie produktów drogą elektroniczną przez Alnex Aleksander Niesyty, Alnex - Alnex Aleksander Niesyty z siedzibą 34-300 Żywiec, ul. Bracka 13, Województwo Śląskie, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Miasta Żywca, NIP 553-237-62-28, REGON : 243020690, Klient – osoba fizyczna, która dokona zakupu za pośrednictwem sklepu Alnex w serwisie Allegro, Usługa – usługa pomocy w zakupie produktów z oferty jednego z Partnerów Alnex na użytek własny Klienta, Partner – podmiot zagraniczny, mający swoją siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej (Chiny, Wietnam, Stany Zjednoczone) lub na terytorium Unii Europejskiej (Wielka Brytania, Włochy, Niemcy), współpracujący z Alnex, którego produkty są prezentowane na aukcjach Alnex na portalu Allegro. Partner jest sprzedawcą produktów prezentowanych na aukcjach Alnex. § 2 Postanowienia ogólne Sklep w serwisie Allegro.pl prowadzony jest przez Alnex Aleksander Niesyty z siedzibą 34-300 Żywiec, ul. Bracka 13, Województwo Śląskie, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Burmistrza Miasta Żywca, NIP 553-237-62-28, REGON : 243020690. Wszelką korespondencję należy kierować na następujący adres : Alnex Aleksander Niesyty, ul. Bracka 13, 34-300 Żywiec, e-mail : tiger19283746@o2.pl Alnex świadczy usługę pomocy w zakupie produktów wymienionych w ofercie jego Partnerów na użytek własny Klienta za pośrednictwem Internetu. Poprzez złożenie zamówienia Klient nie dokonuje zakupu produktu, a zleca wykonanie usługi pomocy w zakupie towaru i udziela Alnex pełnomocnictwa do dokonania zakupu towaru. Usługa pomocy w zakupie produktów polega w szczególności na : Zapewnieniu Klientowi możliwości zapoznania się z ofertą Partnera, poprzez jej prezentację na aukcjach organizowanych przez Alnex, Udzielaniu Klientowi mailowej i telefonicznej informacji na temat właściwości produktu, Zapewnieniu Klientowi pomocy w zawarciu umowy z Partnerem, dotyczącej zakupu produktu prezentowanego na aukcjach Alnex lub zawarciu takiej umowy w imieniu Klienta, Zainkasowanie od Klienta wynagrodzenia za produkt i przekazanie go do Partnera wraz z adresem do wysyłki, Świadczeniu Klientowi pomocy przy ewentualnej procedurze reklamacyjnej, gwarancyjnej lub zwrotu produktu do Partnera. Alnex nie jest sprzedawcą produktów prezentowanych na jego aukcjach w serwisie Allegro.pl. Sprzedawcą produktów jest Partner Alnex, którego dane każdorazowo są wskazane w opisie konkretnej aukcji. Alnex nie wprowadza produktów prezentowanych na jego aukcjach, pochodzących od Partnerów spoza Unii Europejskiej, do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferta Alnex jest skierowana do konsumentów. W przypadku klientów niebędących konsumentami zastosowania nie mają postanowienia § 6 i 7 niniejszego Regulaminu. Produkty eksponowane na aukcjach Alnex nie stanowią oferty w rozumieniu art. 661 Ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, a jedynie zaproszenie do prowadzenia negocjacji. Stan związania ofertą następuje w momencie zatwierdzenia zamówienia przez sklep. § 3 Ceny i metody płatności Ceny podane na aukcjach organizowanych przez Alnex zawierają w sobie cenę produktu oraz wynagrodzenie należne Alnex z tytułu usługi pomocy w zakupie. W ramach konkretnej aukcji Alnex każdorazowo podaje informację o wysokości poszczególnych składników ceny. Podana cena usługi pomocy w zakupie jest ceną brutto i zawiera w sobie wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Podana cena produktu nie zawiera w sobie należności z tytułu jego importu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w tym zwłaszcza należności celnych i podatku VAT (w sytuacji gdy towar pochodzi od Partnera spoza terytorium Unii Europejskiej). Importerem towaru jest Klient, który dokonuje zakupu produktu na własny użytek z pomocą Alnex i w gestii Klienta pozostają wszelkie należności i czynności celne związane z importem zamówionego produktu. Alnex nie jest importerem produktu i nie wprowadza go do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a jedynie umożliwia Klientowi zakup produktu z oferty swoich Partnerów. Klient ma możliwość uiszczenia ceny : Przelewem na rachunek bankowy Alnex o numerze 50 1020 5558 1111 1932 2040 0002 Jako, że produkt jest wysyłany przez Partnera bezpośrednio do Klienta, nie jest możliwa płatność przy odbiorze Alnex zobowiązuje się przekazać część wpłaty stanowiącą cenę produktu na rachunek bankowy Partnera, nie później niż następnego dnia roboczego, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty. Część wpłaty stanowiąca cenę produktu nie jest kwotą należną Alnex. Alnex, w ramach świadczonych usług, jedynie pomaga w przekazaniu tej kwoty na rachunek bankowy Pratnera. 4 Składanie zamówień W rozumieniu niniejszego Regulaminu za zamówienie uważa się oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy świadczenia usługi pomocy w zakupie produktu / ów Partnera Alnex prezentowanego w sklepie internetowym Alnex w serwisie Allegro.pl. Składanie zamówienia w sklepie w serwisie Allegro.pl odbywa się poprzez wybór opcji „Kup teraz” oraz dopełnienie dalszych formalności wymaganych przez serwis Allegro. Zamówienie uważa się za dokonane po jego potwierdzeniu przez Alnex. Potwierdzenie zamówienia odbywa się poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres mailowy Klienta podany przez Allegro. Do zawarcia umowy o świadczenie usługi pomocy w zakupie dochodzi z momentem potwierdzenia zamówienia. 5 Dostawa Dostawa produktów, w zakupie których pomaga Alnex, jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta przy składaniu zamówienia. Produkty są wysyłane bezpośrednio od Partnera z siedzibą poza terytorium Unii Europejskiej pocztą lotniczą. W związku z powyższym czas dostarczenia przesyłki wynosi do 30 dni roboczych licząc od dnia zapłaty przez Klienta całości ceny (jeżeli nie został ustalony inny termin). W razie nie otrzymania produktu terminie, o którym mowa w punkcie poprzednim Klient powinien skontaktować się z Alnex. W takiej sytuacji termin dostawy ustalany jest indywidualnie za zgodą Klienta lub dokonywany jest na jego żądanie zwrot zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy. Koszt dostawy zostaje każdorazowo podany przy składaniu zamówienia. 8 Klienci nie będący konsumentami Postanowienia określone w § 6 i 7 niniejszego Regulaminu nie mają zastosowania do Klientów nie będących konsumentami. W przypadku Klientów nie będących konsumentami odpowiedzialność Sklepu z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (art. 471 kc. i n.) zostaje wyłączona za wyjątkiem szkód, które Sklep wyrządził umyślnie. 10 Ochrona Danych osobowych Alnex przetwarza dane osobowe Klienta niezbędne do realizacji umowy o świadczenie usługi pomocy w zakupie. W ramach świadczonych usług Alnex udostępnia Partnerowi dane niezbędne do wysyłki zamówionego produktu do Klienta, co jest niezbędne dla wykonania umowy pomiędzy Alnex a Klientem. Dane osobowe Klienta są przetwarzane z zachowaniem zasad bezpieczeństwa wymaganych ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). Dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie za zgodą Klienta, z wyjątkami określonymi ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz ustawą o ochronie danych osobowych. Zgoda może być w każdym czasie odwołana. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych do celów realizacji umowy ma charakter dobrowolny, jednak stanowi niezbędny warunek realizacji usługi. Dane osobowe Klienta mogą być wykorzystywane przez Alnex do celów marketingowych, w szczególności do przesyłania, zamieszczania i otrzymywania informacji handlowych pochodzących od Sprzedawcy lub osób trzecich droga elektroniczną, wyłącznie po wyrażeniu przez Klienta odrębnej zgody na takie przetwarzanie. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych realizowanych drogą elektroniczną nie jest warunkiem skorzystania z usług Alnex. Alnex zapewnia Klientowi prawo wglądu do własnych danych, ich poprawienia i usunięcia. 11 Postanowienia końcowe Obowiązujący regulamin jest publikowany na profilu Alnex w serwisie Allegro oraz dostarczany nieodpłatnie Klientowi (drogą elektroniczną) na każde jego żądanie. Klient w każdej chwili ma możliwość wydruku Regulaminu bądź utrwalenia go w innej postaci. Alnex zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Klienci zostaną poinformowani o zmianach w regulaminie w drodze komunikatu zamieszczonego na koncie Alnex w serwisie Allegro.pl wraz z nowym testem Regulaminu, ze wskazaniem na końcu listy zmian oraz dat poszczególnych zmian. Zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian regulaminu odbywają się na dotychczasowych zasadach. Rozstrzyganie ewentualnych sporów mogących powstać pomiędzy Alnex a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami odpowiednich przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. Rozstrzyganie ewentualnych sporów mogących powstać pomiędzy Alnex a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Alnex.W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy i ochronie danych osobowych oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.