Czarne botki klasyczne !!upolujmnie (6542223976)

zakończona
64,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • Przesyłka kurierska 10,00 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
Zakupy powyżej 200 zł
  • lokalizacja: Kraków
  • stan: nowy
  • marka: Inna marka
  • materiał zewnętrzny: tworzywo skóropodobne
  • materiał wkładki: tworzywo sztuczne
  • rodzaj obcasa: płaski obcas
  • wysokość obcasa (cm): 0.00
  • kolor: czerń
  • dostawa z Polski: tak
  • rozmiar: 36, 37, 38, 39, 40, 41
biuro@upolujmnie.pl 793 153 064 / 606 624 666 pon-pt 9-18

Wysyłka

Towar wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich: inPost, DHL, UPS, KEX , FedEX.

Możliwość wysyłki za granicę - po wcześniejszym kontakcie.

Płatności

Akceptowane są płatności PayU I zwykłym przelewem na podany numer konta. Realizujemy przesyłki pobraniowe.

Czarne botki klasyczne


Na tej aukcji proponujemy Państwu Botki klasyczne.


Czarne botki klasyczne to idealna propozycja na jesiennie dni. Botki na płaskim obcasie bardzo wygodne w stylu męskim. Złota blaszka z przodu i z tylu dodaje elegancji.

Dostępne w rozmiarach :

36 - 23,5cm
37 - 24cm
38 - 24,5cm
39 - 25 cm
40 - 25,5cm 41 - 26cm

Pozostałe modele dostępne na innych aukcjach

Wysyłka towaru

Paczki wysyłamy od poniedziałku do piątku*.

W soboty i niedziele kurierzy nie pracują także prosimy wziąć to pod uwagę kupując w piątek, sobotę lub niedzielę.

Paczki wysyłamy kurierami firmy inPost DHL UPS KEX FedEX .

Udostępniamy naszym klientom usługę kurierską, ale nie świadczymy jej, dlatego nie odpowiadamy bezpośrednio za postępowanie kuriera oraz termin doręczenia paczki jeśli wystąpiły okoliczności, na które nie możemy mieć wpływu.

Paczki wysyłamy w najszybszym możliwym terminie, jednak zastrzegamy sobie prawo do późniejszej wysyłki w wyniku nieprzewidzianych okoliczności.

Paczki wysyłamy na adres podany w powiadomieniu z Allegro. Jeżeli przesyłka ma być nadana na inny adres, prosimy o jego podanie niezwłocznie po dokonaniu zakupu, najlepiej przez formularz.

W wyjątkowych okolicznościach może wystąpić opóźnienie w realizacji zamówienia z powodów od nas niezależnych, o czym Państwa poinformujemy. W przypadku niejasności prosimy o kontakt pod biuro@upolujmnie.pl .

Po przekazaniu przesyłki kurierowi otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem oraz numerem listu przewozowego.

W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt mailowy na adres biuro@upolujmnie.pl z informacją jakiego kraju dotyczy wysyłka oraz orientacyjną ilością towaru (waga) w celu wyceny takiej przesyłki.

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, zakupiony towar mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zakupionych w upolujmnie.pl produktów. Kupujący odsyła obuwie na swój koszt.

Przed odesłaniem paczki należy skontaktować się z nami drogą mailową i podać w wiadomości, że chcą Państwo zwrócić towar. W odpowiedzi otrzymają Państwo Formularz Zwrotu Towaru który należy starannie i czytelnie wypełnić.

Formularz Zwrotu Towaru do pobrania:

Jeżeli otrzymamy pudełko z obuwiem, ale bez Formularza Zwrotu, to zwrot pieniędzy może się znacznie opóźnić!

Obuwie powinno zostać odesłane w oryginalnym, niepoklejonym taśmą kartoniku razem z wypełnionym Formularzem Zwrotu towaru oraz paragonem w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.

Pieniądze zwracamy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki na konto podane w Formularzu Zwrotu.

Zwroty pieniążków za zamówienia opłacone, które z przyczyn niezależnych od nas nie zostały zrealizowane, wykonujemy niezwłocznie.


Dodano 2016-09-16 15:06
W dniach 17.09.2016 - 25.09.2016 przebywamy na URLOPIE wypoczynkowym, Wysyłka zakupionych w tym czasie towarów nastąpi 26.09.2016. Za utrudnienia przepraszam !!

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u upolujmnie za co najmniej 200 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 04 1050 1445 1000 0092 2466 5829
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka kurierska 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Przesyłka kurierska pobraniowa 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 5
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

kontakt

  • 606624666
    Infolinia czynna od poniedziałku do niedzieli 9-18.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, zakupiony towar mogą Państwo zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia otrzymana zakupionych w upolujmnie.pl produktów.Kupujący odsyła obuwie na swój koszt. Przed odesłaniem paczki należy skontaktować się z nami drogą mailową i podać w wiadomości, że chcą Państwo zwrócić towar. W odpowiedzi otrzymają Państwo Formularz Zwrotu Towaru który należy starannie i czytelnie wypełnić. Jeżeli otrzymamy pudełko z obuwiem, ale bez Formularza Zwrotu, to zwrot pieniędzy może się znacznie opóźnić! Obuwie powinno zostać odesłane w oryginalnym, niepoklejonym taśmą kartoniku razem z wypełnionym Formularzem Zwrotu towaru oraz paragonem w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Pieniądze zwracamy do 14 dni od daty otrzymania przesyłki na konto podane w Formularzu Zwrotu. Zwroty pieniążków za zamówienia opłacone, które z przyczyn niezależnych od nas nie zostały zrealizowane,wykonujemy niezwłocznie.

reklamacje

W celu zareklamowania obuwia prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo.Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, lub żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Klient ma prawo żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedającego albo Sprzedający nie wymienił produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.Reklamacji nie podlegają:- wady jawne obuwia (wada została opisana na stronie);- części wymienne – fleki, gumowe podeszwy i inne tzw. wierzchniki;- naturalne zużycie obuwia;- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp;- uszkodzenia mechaniczne (zamków błyskawicznych, elementów gumowych, wstawek z lycry, zadrapania obcasów,rysy, obicia, otarcia, nacięcia oraz inne uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania obuwia);- uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowej konserwacji obuwia lub jej braku (m.in. przemakanie);- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi;- elementy ozdobne (zamki-atrapy, guziki, kokardki, ćwieki, kolce, klamerki, elementy przyklejone itp.);- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce;- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych.- wygoda użytkowanego towaru/ niedopasowanie obuwia do stopy;-różnice w odcieniu materiału wierzchniego obuwia, które wynikają z ustawionych parametrów monitora lub karty graficznej.Obuwie odsyłane do reklamacji powinno być czyste.Wraz z obuwiem należy przesłać dowód sprzedaży (paragon lub fakturę).Kupujący odsyła reklamowane obuwie na swój koszt.