CZARNE BODY SATINA r. S (6950723435)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
19,90 zł
z 22 sztuk
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
Zakupy od 300 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Gdów, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 36 (S)
  • kolor: czerń
  • wzór dominujący: bez wzoru
  • rękaw: na ramiączkach
  • marka: Inna marka
  • fason majtek: stringi

Body na ramiączkach. Wycięcie na plecach. Fason majtek - stringi.

 

Kolor: czarny

 

Materiał:

95% Poliester

5% Elastan 

 

Wzrost modelki: 170 cm

Rozmiar modelki: S/M

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u vandosklep za co najmniej 300 zł.
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

kontakt

  • poniedziałek - piątek 07:00 - 15:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Firma VANDO prężnie rozwija się od stycznia 2017r. VANDO powstało z miłości i wielkiej pasji do mody, którą firma pragnie dzielić się z naszymi Klientami. Nasz asortyment jest bogaty w różnorodność, zaznaczając, że dążymy, by zaspokoić potrzeby najbardziej wymagającym Klientom. Sklep ma w swojej ofercie wyszukane i oryginalne modele, jak i klasyczne. W ich wyborze kierujemy się najnowszymi trendami z zachodnich, modowych ulic. Pragnąc zadowolić naszych Klientów, przedstawiamy nasz asortyment w rożnych stylizacjach. Naszym głównym celem jest zadowolenie Klienta. Stawiamy na uczciwość, lojalność i współpracę. Świadczy o tym duża liczba wiernych Klientów oraz pozytywnych komentarzy z prowadzonego już sklepu Vintage Shop. Sklep VANDO jest odpowiedzią na coraz większe zainteresowanie naszymi ubraniami, już w randze ogólnopolskiej. VANDO Tel.: 575 051 318 E-mail: vando.sklep@gmail.com Adres: Gdów 125332-420 Gdów NIP: 683-204-22-94 Pracujemy w godzinach: 7:00 - 15:00

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
VANDO
Niewiarów 107
32-420 Gdów
PL
Dodatkowe informacje

Regulamin dostępny na www.vando.pl

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
VANDO
NIEWIARÓW 107
32-420 GDÓW
PL
Dodatkowe informacje


Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.
 

Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
 

Reklamację należy zgłosić drogą mailową. Zgłoszenie reklamacji nie powinno być dokonywane telefonicznie. W wiadomości e-mailowej należy opisać problem i podać dane osoby, na którą było składane zamówienie, numer zamówienia oraz datę zakupu. Po wysłaniu e-maila należy wysłać reklamowany towar wraz z wydrukowanym formularzem (formularz do pobrania na stronie www.vando.pl) opisującym niezgodności towaru z umową na adres:


 VANDO
 NIEWIARÓW 107
 32-420 GDÓW
 

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji, chyba że Kupujący wybierze inny, zaoferowany mu alternatywny produkt – wówczas koszty poprzedniej transakcji zostaną zaliczone na poczet ceny nowego produktu.
 

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji, gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego towaru ponosi sprzedający.
 

Przesyłka z reklamowanym towarem winna być wysłana w oryginalnym opakowaniu. Produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
 

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą "e-przesyłka” lub paczkomat.
 

Termin rozpatrywania reklamacji wynosi 14 dni od otrzymania przesyłki.


W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego.
 


Reklamacji nie podlegają:

- naturalne zużycie produktu,

- subiektywne odczucie niewygody, niedopasowania, zły rozmiar

- uszkodzenia powstałe w związku z użytkowaniem produktu niezgodny z jego przeznaczeniem,       niewłaściwym pielęgnowaniem.

- uszkodzenia mechaniczne,

- uszkodzenia ozdób,

- produkt z wadami, o których konsument wiedział w chwili zakupu.


W sytuacji gdy z ekspertyzy producenta, hurtowni bądź sprzedającego wynika, iż towar nie podlega gwarancji lub reklamacji, z uwagi na fakt niewłaściwego użytkowania lub uszkodzenia przez Kupującego, nie ma on prawa do naprawy lub wymiany towaru, a także zwrotu kosztów jego wysyłki.
 

Kolory towarów na zdjęciach na aukcjach są zgodne z rzeczywistymi kolorami towarów. Nie ponosimy odpowiedzialności za inny odcień koloru towaru na monitorze komputera Kupującego, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji..
 

Sprzedający informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. m.in. z:a. mediacji prowadzonej przez Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej,b. pomocy stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej.