CZARNA OCIEPLANA PATROLÓWKA + nauszniki Softshell (6999848994)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
24,99 zł
z 10 sztuk
Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,19 zł
  • Paczkomaty 24/7 8,23 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,59 zł
Zakupy od 349 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bochnia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • kolor: czerń
  • płeć: produkt męski
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • wzór dominujący: bez wzoru

opis





CB-Jeanswear


Doświadczenie jest najważniejsze

Witamy

Na tej aukcji oferujemy czapkę typu PATROLÓWKA

wykonana z ORTALIONU ocieplana od środka ciepłym polarem

GWARANTUJEMY 100% zadowolenia

Patrolówka o klasycznym, modnym wzorze, kolor CZARNY

ocieplona od wewnątrz polarem.

Czapka posiada nauszniki, które mogą być schowane w jej wnętrzu,bądź opuszczone, aby chronić uszy przed chłodem.

Za pomocą paska z klamerką można regulować rozmiar czapki

napis na czapce SPORT


- rozmiar: uniwersalny
- usztywniony daszek
- ocieplana polarem

- chowane nauszniki

- wykonana z nieprzemakalnego ortalionu (Softshell)


polecamy również inne nasze aukcje

Dostawa i płatność
od 7,19 zł

Lokalizacja: Bochnia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u CB-Jeanswear za co najmniej 349.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,19 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,59 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
13,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
8,23 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

w przypadku wysyłki za granice koszty są ustalane indywidualnie

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    50 1020 5558 1111 1291 5330 0003
    61 1320 1537 2101 4321 3000 0001

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

productenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Adres wysyłki: Leon Marzec 32-700 Bochnia hala Gazaris Konieczny dopisek na paczce: reklamacja twój nick allegro  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można na stronie allegr 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Leon Marzec
hala Gazaris 10 box 101
32-700 Bochnia
Dodatkowe informacje

  

Adres wysyłki: Leon Marzec 32-700 Bochnia hala Gazaris Konieczny dopisek na paczce: reklamacja twój nick allegro  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można na stronie allegr 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MARPOL Leon Marzec
Hala Gazaris box 101
32-700 Bochna

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

O sprzedającym
CB-Jeanswear
99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

1203

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 514904250
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowa Marpol

32-765 Rzezawa 

Borek 210

wo. małopolskie 


Numer oferty:6999848994
Zgłoś naruszenie zasad