CZARNA OCIEPLANA BEJSBOLÓWKA + nauszniki Softshell (6999917010)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
17,99 zł
z 5 sztuk
Dostawa
  • PACZKA W RUCHu 6,14 zł
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,19 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,59 zł
Zakupy od 399 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Bochnia, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę bez VAT
  • płeć: produkt męski
  • rozmiar: uniwersalny
  • kolor: czerń
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: bez wzoru

Opis




CB-Jeanswear

Doświadczenie jest najważniejsze

Witamy

Na tej aukcji oferujemy czapkę typu Bejsbolówka

wykonana z ORTALIONU ocieplana od środka ciepłym polarem

GWARANTUJEMY 100% zadowolenia

Bejsbolówka o klasycznym wzorze, kolor CZARNY

ocieplona od wewnątrz polarem.

Czapka posiada nauszniki, które mogą być schowane w jej wnętrzu,bądź opuszczone, aby chronić uszy przed chłodem.

Za pomocą paska z klamerką można regulować rozmiar czapki


- rozmiar: uniwersalny (obwód głowy do 62 cm )
- usztywniony daszek
- ocieplana polarem

- chowane nauszniki

- wykonana z nieprzemakalnego ortalionu (Softshell)



polecamy również inne nasze aukcje

Dostawa i płatność
od 6,14 zł

Lokalizacja: Bochnia, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u CB-Jeanswear za co najmniej 399.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,19 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,59 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,18 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka24
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
15
czas realizacji
3 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka
6,14 zł
kolejna sztuka
0,59 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
15,68 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
2-3 dni robocze
Dodatkowe informacje

w przypadku wysyłki za granice koszty są ustalane indywidualnie

Płatności

  • Allegro Finanse
  • Zwykły przelew bankowy
    50 1020 5558 1111 1291 5330 0003
    61 1320 1537 2101 4321 3000 0001

Faktura

Wystawiam fakturę bez VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Adres wysyłki: Leon Marzec 32-732 Rzezawa , borek 210 Konieczny dopisek na paczce: reklamacja twój nick allegro  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 2. Gotowy formularz reklamacyjny można na stronie allegr 3. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Leon Marzec
Borek 210
32-765 Rzezawa
Dodatkowe informacje

  

Adres wysyłki: Leon Marzec Borek 210 ,  32-765 Rzezawa  Konieczny dopisek na paczce: reklamacja twój nick allegro  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 1) imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, 2) datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 3) przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 4) wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. W przypadku wystąpienia wady konsument może zwykle żądać wymiany rzeczy lub jej naprawy. Sklep może jednak odmówić spełnienia tych żądań w przypadku gdy: a) żądanie wymiany lub naprawy byłoby niemożliwe do zrealizowania dla sklepu – np. ze względu na zaprzestanie produkcji danego towaru lub brak możliwości naprawy. Wówczas konsument może skorzystać z dwóch innych opcji, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. b) w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałoby nadmiernych kosztów – np. żądanie wymiany całego towaru na nowy, jeśli uszkodzenie dotyczy jednego elementu o niskiej wartości lub ma charakter nieistotny (wada jest łatwo usuwalna). Wówczas konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, np. jeśli odmowa sklepu dotyczy wymiany produktu, konsument może następnie żądać naprawy. 4. Konsument może żądać odstąpienia od umowy tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny lub jest to druga lub kolejna reklamacja tego samego towaru. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może odmówić i zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę. 5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci, tj otrzymania reklamowanego produktu wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym. 6. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14 liczony jest wówczas od dnia uzupełnienia wymaganych informacji. 7. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 8. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MARPOL Leon Marzec
Borek 210
32-765 Rzezawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W przypadku wymiany towaru nie z winny sprzedającego towar może być wymieniony na wskazany przez kującego na inny rozmiar kolor itd. Po poprzednim poinformowaniu i dokładnym opisie droga mailowa. Czas wymiany ustalamy indywidualnie a rzecz wymieniana nie może wskazywać na żadne ślady  użytkowania . Koszty przesyłki w obie strony pokrywa kujący . Forma wysyłki Allegro MiniPaczka InPost i Allegro Paczkomaty InPost przy powtórnej wysyłce już nie jest dostępna szczegóły i zasady dotyczącej tych wysyłek znajdziecie państwo na stronie firmy InPost i w Pomocy allegro.

 Nie przyjmujemy przesyłek nadanych z pobraniem. 

O sprzedającym
CB-Jeanswear
99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1372

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

leon marzec
marpol
hala gazaris stoisko 101
32-700 Bochnia
REGON: 850532316
NIP: 8681563606

Kontakt

  • 514****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Handlowa Marpol

32-765 Rzezawa 

Borek 210

wo. małopolskie 


Wyświetlenia:124
Numer oferty:6999917010
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Do góry

Na czasie