Czapka z Kominem odcień różu By mimi. (6542490678)

zakończona
29,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 8,00 zł
  • Paczkomaty 24/7 12,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Tczew
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 0.00 [kg]
  • bohater: inny
  • płeć: dziewczynki
  • dostawa z Polski: tak
  • marka: Inna marka
  • rozmiar: 52 [см]
  • wiek dziecka: 5 lat +
  • kolor: odcienie różu

Czapka z Kominem odcień różu By mimi. - CENA 29 ZŁ

Czapka z Kominem odcień różu By mimi.

Czapka z Kominem odcień różu By mimi.

rozmiar:

uniwersalny.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u kakids20 za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 98116022020000000128721629
płatność z góry
maksymalnie w paczce
List polecony ekonomiczny 8,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczkomaty 24/7 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

O mnie K&A KIDS Agnieszka Pierunek – Knopp Sklep Internetowy z Odzieżą Dziecięcą ul. Wł. Jurgo 25 A / 7 83-110 Tczew tel: +48 502 682 959 NIP: 593 234 88 33 REGON: 364498305 email: xsavery20@spoko.pl www.k-a.com.pl Mam na imię Agnieszka. Jestem mamą, mam synka w wieku szkolnym. Wiem jaka ważna jest wygoda w przedszkolu i w szkole. Stawiam na sportową elegancję, żeby dzieci wyglądały ładnie, ale było Im wygodnie. Oferuję odzież od polskich producentów, wysokiej jakości tkanin. Towar jest sprowadzany z Łodzi i Warszawy. Wiem jak ważne dla dzieci są postacie z bajek, dlatego i taką odzież u mnie znajdziecie, sprowadzaną z Polski i Niemiec. Na pewno dzieci będą zadowolone.

kontakt

  • +48 502 682 959
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku 8.00 - 16.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zwrot TowaruKlient może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, przy czym termin ten zaczyna się od objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. Jeżeli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.Obowiązki KonsumentaKonsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania). Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży Towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, pod warunkiem, że zwracany Towar jest w stanie nienaruszonym, tzn. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie może nosić jakichkolwiek znamion użytkowania. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.Obowiązki SprzedawcySprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów, przy czym jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu, w celu usprawnienia procesu zwrotu.

reklamacje

ReklamacjeSprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży. Reklamacje z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową sprzedaży) można składać pisemnie na adres Sprzedawcy lub pocztą e-mail.Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:żądać wymiany Towaru na wolny od wad,żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, o których mowa w pkt. 1 lub 2. Kupujący nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna. W przypadku stwierdzenia przez Konsumenta niezgodności Towaru z Umową sprzedaży (wady fizycznej) Konsument powinien odesłać Sprzedawcy reklamowany Towar wraz z opisem niezgodności. Sugerujemy dołączenie dowodu zakupu w celu usprawnienia procesu reklamacyjnego. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2-óch lat od dnia wydania Towaru.Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

pozostałe informacje

Postanowienia końcoweKonsument ma prawo do negocjacji warunków postanowień Regulaminu. W celu realizacji tego uprawnienia Klient powinien się skontaktować z Usługodawcą za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty e-mail lub telefonicznie.W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Klienci mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, rozmiary oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu Internetowego, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazwa Sklepu, znaki towarowe Usługodawcy oraz Producentów Towarów, wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom, z którymi Usługodawca zawarł stosowne Umowy. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów Sklepu bez zgody Usługodawcy.W razie jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do Kontaktu- pod adresem: xsavery20@spoko.pl lub- pod numerem telefonu: +48 502-682-959.