CZAPKA SZOFERA SZOFER KIEROWCA KAPELUSZ KAWALERSKI (6911062139)

2 osoby kupiły 2 sztuki
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
23,99 zł
z 7 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony ekonomiczny 11,00 zł
  • List polecony priorytetowy 12,00 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dostawa z Polski: tak

Strona o Mnie.

Zobacz moje komentarze.

Dodaj mnie do ulubionych.

Zadaj pytanie sprzedajacemu.

Zapraszam na inne moje aukcje.

Zakładka informacje

od sprzedającego

Zapraszam na stronę

o mnie

Przy zakupie kilku przedmiotów

proszę o wypełnienie, jednego

dla wszystkich przedmiotów,

formularza dostawy

Za pobraniem

Wpłata na konto

CZAPKA SZOFER

Czarna czapka szofera firmy Smiffis wykonana z materiału

z usztywnianym daszkiem.

Nieodłączny dodatek stroju kierowcy limuzyny.

Obwód ok. 60 cm

Idealny jako dodatek do stroju na wszelkie imprezy, a szczególnie polecane jako nieodłączny gadżet na Wieczór Panieński, Kawalerski. Świetne również na imprezy karnawałowe, sylwestra, 18-ki, urodziny, imieniny, imprezy typu "kicz party" jak również wszystkie inne!

Zapraszam do licytacji!

Zobacz moje aukcje (kwiatek4):
© Panel-Allegro.pl | "O mnie" | Wszystkie Aukcje

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony priorytetowy 12,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
List polecony ekonomiczny 11,00 zł
kolejna sztuka: 1,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 5 dni roboczych
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

JKK Julita Kwiatkowska
Przybyszewskiego 101/6
51-148 Wrocław
NIP: 926-131-24-30
REGON: 020577942
Firma wpisana do rejestru Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej [ www.firma.gov.pl ] Dane do przelewów: nr konta Alior Bank: 16 2490 0005 0000 4500 8768 3434 nr konta mBank: 10 1140 2004 0000 3802 4795 0706 - W kontakcie z nami zawsze posługuj się swoimi nickiem z Allegro. Wszelkie informacje: adres do wysyłki inny niż w Allegro, dane do faktury, sposób wysyłki podawaj w formularzu dostawy (koszt zostanie podliczony automatycznie). Zakupy proszę realizować poprzez koszyk, w który kupujący widzi całkowity koszt zakupu wraz z kosztami transportu jeszcze przed zakupem. Koszty transportu ponosi kupujący. W tytule wpłaty podaj swój nick z Allegro. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku (w dni pracujące), wysyłka następuję w ciągu 24h-48h od wpłaty lub informacji o pobraniu. W przypadku zakupu w sobotę i niedzielę zakupy są traktowane jakby były kupione w poniedziałek.

kontakt

reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne prosimy o e-mail na adres kwiatek_44@wp.pl z tytułem REKLAMACJA, podanie nazwy użytkownika (nick) Allegro, numeru aukcji, przyczyny reklamacji. Klient powinien odesłać towar na adres sprzedawcy: JKK Julita Kwiatkowska ul. Przybyszewskiego 101/6 51-148 Wrocław. Do odsyłanego towaru należy dołączyć krótką adnotację informującą o tym, czego dotyczy reklamacja. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sprzedawcę przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji klient może wybrać czy w związku z wadą zakupionego towaru żąda naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu. Jednakże klient nie może od umowy odstąpić, jeżeli sprzedawca niezwłocznie wymieni rzecz wadliwą na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie wady usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona przez sprzedawcę lub naprawiana, chyba że wady są nieistotne. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sprzedawca zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przelewem bankowym na rachunek klienta. W przypadku reklamacji nieuzasadnionej towar zostaje odesłany do klienta po uprzednim pokryciu przez klienta kosztu wysyłki.

pozostałe informacje

Przesyłki pobraniowe są wysyłane tylko po potwierdzeniu telefonicznym.

PRZY ZAKUPIE NA ALLEGRO NIE MA MOŻLIWOŚCI ODBIORU OSOBISTEGO-TYLKO WYSYŁKA.

Terminy doręczenia:

Kurier, kurier pobranie - termin doręczenia w przewidywanym terminie do końca następnego dnia roboczego i gwarantowanym terminie doręczenia trzech dni roboczym (przeważnie jest to następny dzień)

List polecony priorytetowy - deklarowany termin doręczenia w następnym dniu roboczym po dniu nadania (D+1)

List polecony ekonomiczny - deklarowany termin doręczenia najpóźniej w trzecim dniu roboczym po dniu nadania (D+3).

UWAGA - jeżeli chodzi o listy polecone są to tylko deklarowane terminy przez  Pocztę Polską, nie są to terminy gwarantowane. Termin gwarantowany wynosi 14 dni.

Allegro Polecony InPost - Deklarowany termin dostawy wynosi D+3. Gwarantowany D+6, gdzie D oznacza dzień nadania.

Terminy  doręczeń oblicza się wg. dni roboczych. Soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy wydłużają termin doręczenia o odpowiedni okres czasu.

UWAGA - od otrzymania awiza (może być wysłane sms) jest tylko 3 dni na odebranie przesyłki. Czasami może się zdarzyć, że awizo nie zostanie zostawione lub wysłane dlatego proszę monitorować przesyłkę od momentu wysłania.

Numer przesyłki Inpost można sprawdzić:

   w zakładce Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup teraz: Przesyłki,

   w zakładce Moje Allegro > Moje zakupy > PayU: Lista moich wpłat,

   w powiadomieniu e-mailowym.

Allegro Paczkomaty InPost - termin doręczenia do dwóch dni roboczym od dnia nadania (przeważnie jest to następny dzień)

Zajmujemy się wyłącznie sprzedażą towarów, nie świadczymy usług dostawy towarów. Wysyłka odbywa się przy korzystaniu z usług Poczty Polskiej, Inpostu lub za pośrednictwem firm kurierskich.

Kupujący dokonując zakupu automatycznie udziela sprzedającemu pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów na dostarczenie przesyłki w imieniu i na koszt kupującego. Kupujący dokonując zakupu przekazuje do depozytu zryczałtowaną kwotę przeznaczoną na pokrycie zwrotu udokumentowanych wydatków poniesionych na przesyłkę w imieniu i na rzecz nabywcy. Depozyt zostanie rozliczony po opłaceniu kosztów przesyłki do klienta. Jeśli koszt przesyłki przekroczy kwotę depozytu cena towaru zostanie zmniejszona o różnicę pomiędzy kwotą depozytu i faktycznym kosztem przesyłki, jeśli cena przesyłki będzie niższa to o tę różnicę cena towaru zostanie podwyższona.

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
JKK Julita Kwiatkowska
Przybyszewskiego 101/6
51-148 Wrocław
PL
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może zrezygnować z towaru kupionego bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy proszę poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą na adres firmy, lub pocztą elektroniczną: kwiatek_44@wp.pl). Mogą Państwo w tym celu sami przygotować własne oświadczenie lub skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy znajdującego się poniżej. Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa do odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Wzór formularza odstąpienia od umowy: - Adresat JKK Julita Kwiatkowska ul.Przybyszewskiego 101/6 51-148 Wrocław - Ja/My ..... niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów ....... - Data zamówienia (*)/odbioru (*) - Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów) - Adres konsumenta(-ów) - Nr konta konsumenta(-ów) - Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) - Data Klient powinien odesłać towar na adres sprzedawcy: JKK Julita Kwiatkowska ul. Przybyszewskiego 101/6 51-148 Wrocław. Klient dokonuje zwrotu na własny koszt (np koszt przesyłki poleconej priorytetowej do 1 kg wynosi 11 zł). Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę). Klient ma obowiązek zwrócić rzecz sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni zwraca klientowi dokonane przez niego płatności. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Klient ma prawo obejrzeć dostarczony towar w taki sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym. Jeżeli rzecz nie spełnia jego wymagań, nie może używać jej dowolnie. Gdy tak się stanie i klient będzie chciał odstąpić od umowy, sprzedawca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru. Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem w czasie transportu. Przedmioty, które były zapakowane w kartonik proszę również odsyłać w kartoniku (nie koperta bąbelkowa).