Czapka FULL CAP NY snap SNAPBACK fullcap new york (6901687673)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
16,99 zł
z 99999 sztuk
Dostawa
  • List polecony ekonomiczny 11,90 zł
  • List polecony priorytetowy 12,90 zł
  • Pocztex Kurier48 15,00 zł
  • lokalizacja: Czempiń, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • rozmiar: uniwersalny
  • marka: Inna marka
  • dostawa z Polski: tak
  • płeć: produkt uniseks
  • kolor: biel, czerń, odcienie brązu i beżu, odcienie czerwieni, odcienie fioletu, odcienie niebieskiego, odcienie pomarańczowego, odcienie różu, odcienie szarości i srebra, odcienie zieleni, odcienie żółtego i złota, wielokolorowy, odcienie granatowego, inny kolor

opis

TOSKI
tel. 728 264 064
e-mail: toskibhp@op.pl

mBank

59 1140 2004 0000 3802 7481 3392

Czapka SNAP, full cap,

czapki posiadają hologram na daszku potwierdzającą oryginalność produktu,

wysokiej jakości materiał


Rozmiar

UNIWERSALNY

od rozmiaru 6¾ do 7¾ (54cm-61.5cm)

Czapka posiada regulację - pasek „na wcisk”

Dostępne kolory:

czarna

biała

granatowa

czarna z czerwonym daszkiem

czarna z białym daszkiem

czarna z fioletowym daszkiem

czarna z jasno zielonym daszkiem

czarna z zielonym daszkiem

czarna z żółtym daszkiem

czarna z chabrowym daszkiem

czarna z turkusowym daszkiem

czarna z błękitnym daszkiem

czarna z szarym daszkiem

siatka czarna z białym przodem

siatka czarna

siatka granatowa z białym przodem

siatka granatowa

siatka biała

siatka pomarańczowa

siatka zielona

siatka fioletowa

siatka różowa

siatka niebieska

W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod adresem mailowym

toskibhp@op.pl

Lub

telefonem 728-064-064

Zobacz nasze pozostałe aukcje:
Dostawa i płatność
od 11,90 zł

Lokalizacja: Czempiń, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
11,90 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,50 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

TOSKI Adam Tomczewski
Głuchowo os. K. Dobruckiego 19/9
64-020 Czempiń
Dodatkowe informacje



  1. Sprzedawca przestrzega obowiązku dostarczania Produktów pozbawionych wad i stosuje procedurę rozpatrywania reklamacji w zakresie i na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym w art. 556 - 576. 
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną - rękojmia.  Za wady fizyczne należy w szczególności uznać, gdy sprzedany Produkt :  - nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;  - nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Kupującego  - nie nadaje się do celu, o którym Kupujący był poinformowany przez Sprzedawcę przy zawarciu umowy, Wada prawna :  - sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej lub jest obciążona prawem osób trzecich  - jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu   
  3. Jeżeli wada zakupionego Produktu została stwierdzona przed upływem roku od chwili jego wydania, domniemywa się, że istniała ona już w dniu jego wydania.   
  4. Reklamacje Konsument zgłasza poprzez przesłanie, na swój koszt, reklamowanego Produktu. Konsument odsyła wadliwy produkt Sprzedawcy wraz z : - dowódem potwierdzającym zakup produktu u Sprzedawcy - formularzem zgłoszenia reklamacyjnego.
  5. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie wskazane wyżej nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy wada jest nieistotna.   
  6. Wadą Produktu nie są :  - naturalne zużycie Produktu w związku z jego użytkowaniem przez Konsumenta,  - uszkodzenia mechaniczne, do powstania których przyczynił się konsument, - uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego doboru rozmiaru, złego dopasowania,  - uszkodzenia powstałe w wyniku braku właściwej pielęgnacji i konserwacji, - uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowanie towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem;  
  7. Konsument może żądać usunięcia wady rzeczy na wolną od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
  8. Sprzedający winien ustosunkować się do złożonej reklamacji w czasie 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamacja zostaje uznana za zasadną.

Zwroty
14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

TOSKI Adam Tomczewski
Głuchowo os. K. Dobruckiego 19/9
64-020 Czempiń

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania.   
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy; W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie. Na przykład: Konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić. W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy Konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.  
  3. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej umowy, gdy przedmiot świadczenia jest wykonany według szczególnej specyfikacji Konsumenta / dotyczy w szczególności spersonalizowania Produktu, poprzez wykonanie na nim przez sprzedawcę nadruku lub naszycia według indywidualnego życzenia Konsumenta.  
  4. Konsument pokrywa koszty odesłania zakupionego produktu w celu jego zwrotu ( koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy ).  Koszty te nie podlegają zwrotowi.  
  5. Po otrzymaniu zwracanego produktu wraz z formularzem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, Sprzedawca na wskazany w zamówieniu adres e-mail prześle Konsumentowi informujące o otrzymaniu zwrotu.  
  6. Kwota zwrotu jest zwracana przez Sprzedawcę Konsumentowi w formie przelewu bankowego na wskazany nr konta.  
  7. Zakupiony towar w celu jego zwrotu należy odesłać :

TOSKI Adam Tomczewski

Głuchowo os. K. Dobruckiego 19/9

64-020 Czempiń

O sprzedającym
toskiBHP
98,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

393

 

6

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Kontakt

  • 728-264-064
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

TOSKI Adam Tomczewski

Głuchowo os. K. Dobruckiego 19/9

64-020 Czempiń

NIP: 785-142-43-18

REGON: 302424841

Pozostałe informacje

Art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; Prawo zwrotu nie obejmuje zamówień, które konsument oczywiście z pomocą przedsiębiorcy spersonalizował, ponieważ stworzenie produktu pod wymagania konsumenta może spowodować utrudnienie jego dalszej odsprzedaży w razie odstąpienia od umowy. W przepisie pojawia się pojęcie „nieprefabrykowana” należy to interpretować jako rzecz, która może być produkowana na masową skalę, ale jej ostateczny wygląd lub użyteczność zostaje dostosowana do indywidualnych potrzeb odbiorcy. Przykład: zamówienie zasłon o określonych wymiarach z wyszytymi  inicjałami.