CURVER POJEMNIK ESSENTIALS 45L Z POK.TRANSP.225405 (6541769565)

zakończona
29,90 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Pocztex Kurier48 13,00 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
  • lokalizacja: Wejherowo
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • materiał wykonania: tworzywo sztuczne

POJEMNIK ESSENTIALS 45L Z POKRYWĄ TRANSPARENTNY 225405 CURVER

W pokoju Twojego dziecka na pewno jest cała masa zabawek.
Aby szybko poradzić sobie z ich uporządkowaniem, proponujemy praktyczne, kolorowe pojemniki z pokrywami.
Można w nich przechowywać zabawki, bibeloty, czy nawet odzież.
Soczyste kolory na pewno spodobają się Twojemu dziecku i mogą być ciekawym dodatkiem dekoracyjnym dla jego pokoju.

Pojemność: 45l
Wymiary: 57cm x 40cm x H30cm
Kolor: transparentny

Zobacz inne aukcje:



1. Sprzedawany towar jest fabrycznie nowy, unikamy pośredników, oferujemy bardzo konkurencyjne warunki.

2. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub Fakturę VAT. Fakturkę wystawiamy jeśli dane płatnika otrzymamy przed dokonaniem płatności lub zlecenia wysyłki pobraniowej. W przypadku konieczności wystawienia Faktury VAT do paragonu, klient zobowiązany jest do przesłania nam oryginalnego dokumentu fiskalnego w terminie czasowym określanym w ustawie.

3. Warunki dostawy jak i wszelkie uwagi dotyczące realizacji zamówienia (kolorów, rozmiarów) zmiany adresu dostawy, wypełniamy poprzez serwis Allegro w FOD, Formularz Opcji Dostawy !!!

4. Naszą działalność prowadzimy głownie w internecie, zatem preferujemy i polecamy zdecydowanie kontakt mailowy, jest to najwygodniejszy i najszybszy kanał komunikacji! Na maile zazwyczaj odpowiadamy w godzinach pracy. Zalecamy wysyłanie maili z opcją potwierdzenia przeczytania.

5. Termin realizacji wysyłki przeważnie nie przekracza 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie lub wyboru przesyłki pobraniowej. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia do 7 dni roboczych.

6. Zakupiłeś kilka przedmiotów ?? Nic prostszego - Cennik dostawy znajduje się na Stronie o Mnie. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt mailowy. Polecamy E-PRZESYŁKĘ, najtańszy sposób wysyłki przeznaczony wyłącznie dla niewielkich przesyłek i odbioru osobistego w punkcie Poczty Polskiej, szczegóły Strona o Mnie

7. Prosimy monitorować status realizacji zamówienia, jeśli dokonałeś przelewu, a nie odnotowaliśmy twojej wpłaty Napisz do Nas, od momentu wysyłki towaru klientowi przekazujemy nr nadania, zatem prosimy o odpowiedzialność w monitorowaniu jak i odbiorze przesyłki.

8. W przypadkach w których Oczekujesz natychmiastowej wysyłki, skorzystaj z PayU lub wyślij potwierdzenie wpłaty, podając Nam jasną i precyzyjną informację dotyczącą realizacji zamówienia, dołożymy wszelkich starań by spełnić Twoje oczekiwania. Wpłaty oczekujemy do 7 dni roboczych.

[DANE_EU]5mBtnRT6cfy­Wsmz926REAEaiLUFPWQf­DSL71AroKTsi2GWRRCdq­o7FG/cv8+AHP0Zfs9N+E­P84LsAGunAuMGHPFNHSR­DiF3R1l16XWYou2CuxJf­NwicBqg==[/DANE_EU]
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • mBank 16 1140 2004 0000 3402 5795 0233
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 3 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy firmą rodzinną i działamy od 20 lat na rynku starając się dostarczać klientom dobry produkt w dobrej, rozsądnej cenie. Serdecznie zapraszamy.

kontakt

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Lumarko
Gdańska 13e
84-200 Wejherowo
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

reklamacje

Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Prosimy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Lumarko gwarantuje bezpieczeństwo transakcji i pewność zwrotów. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, klient może zażądać zwrotu pieniędzy i odesłać paczkę z powrotem w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania. Produkt powinien być zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie. Oświadczenie może być złożone na formularzu, dostarczonym Klientowi będącemu konsumentem wraz z towarem. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a Kupujący jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot świadczeń Kupującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, na adres: Lumarko Piotr Pałasz ul.Gdańska 13 e 84-200 Wejherowo 0585726454 Reklamacje prosimy przesyłać mailowo na adres: lumarko@vp.pl Lumarko zleca odbiór towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, na koszt Lumarko. Powyższe nie wyłącza możliwości dostarczenia towaru do Lumarko w inny sposób, ustalony wspólnie przez obydwie strony. Zwroty towarów prosimy kierować na adres: Lumarko Piotr Pałasz ul.Gdańska 13 e 84-200 Wejherowo tel. 058 572 64 54 Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji Klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy. W przypadku odstąpienia od umowy Klient będący konsumentem jest obowiązany do zwrotu towaru niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba, że Sklep zaproponuje, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie terminu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie będzie zobowiązany do zwrotu Klientowi dodatkowych poniesionych przez niego kosztów. Klient będący konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystanie z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności rzeczy. Klient będący konsumentem w przypadku odstąpienia od umowy ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wszystkie produkty oferowane przez Sprzedającego są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady towaru na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy które istniały w chwili wydania rzeczy Klientowi (w przypadku odbioru osobistego) lub w chwili wysłania rzeczy (w przypadku dostarczenia przez kuriera) jak też za wady które wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej chwili, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Jeżeli Klientem jest konsument, może on zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli Klientem jest przedsiębiorca, Sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej. Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznało żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

pozostałe informacje

JEŚLI KUPIŁEŚ WIĘCEJ NIŻ 1 PRZEDMIOT ZAPYTAJ SPRZEDAWCĘ O KOSZT WYSYŁKI (CENNIK POCZTY POLSKIEJ). DOSTAWY TOWARU Wylicytowany towar dostarczamy: 1. Wysyłka kurierska za pośrednictwem firmy KURIERSKIEJJest to zdecydowanie najszybsza i najbezpieczniejsza forma dostawy - towar dostarczany jest pod wskazany adres już następnego dnia po wysyłce. Koszt wysyłki opłaconego towaru podany jest przy aukcji. UWAGA!! Wysyłka za pobraniem wymaga posiadania przez Kupującego minimum 5 punktów w systemie allegro. Wszystkie paczki wysłane kurierem są ubezpieczone do pełnej wartości. UWAGA !!! Po otrzymaniu paczki zawsze sprawdź jej zawartość w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzenia kartonu, przedmiotu itp. żądaj od kuriera sporządzenia protokołu szkody, bez tego nie będzie możliwe rozpatrzenie Twojej reklamacji.Przedmioty zakupione na koncie wiolastob i wiolastob2 będące na gwarancji w razie uszkodzenia klient odsyła na swój koszt natomiast wysyłkę nowego przedmiotu opłaca sprzedający. 2. Wysyłka Pocztą Polską - przesyłka nieubezpieczona zgodnie z obowiązującym cennikiem, który znajdziesz na tej stronie (kliknij na obrazek poniżej) Najtańsza z opcji. Przy przedpłacie na konto, koszt wysyłki podany jest w opisie aukcji! Przy płatności za pobraniem pieniądze wpłacasz listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze paczki. UWAGA!!!Jeżeli otrzymana przez Państwa przesyłka nosi jakiekolwiek ślady manipulacji (nacięcia, ślady przepakowywania) – prosimy o żądanie komisyjnego otwarcia na poczcie. Przypominamy także, że nie ponosimy odpowiedzialności za stan przesyłek dostarczanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, a czas rozpatrywania reklamacji (niezależny od nas) może wynieść nawet kilkadziesiąt dni. 3. Odbiór osobisty w siedzibie firmy .Najtańsza z opcji - nie musisz pokrywać kosztów przesyłki! AKCEPTOWANE FORMY PŁATNOŚCI 1. Przedpłata na nasze konto Większość transakcji realizowana jest w formie przedpłaty nasze konto (umożliwia to minimalizację kosztów przesyłki).Dane do przelewu to: LUMARKO Piotr Pałasz ul. Kochanowskiego 1/184-200 Wejherowo BREBANK MBANK 16 1140 2004 0000 3402 5795 0233. 2. Płatność za pobraniem Dla niektórych klientów istnieje możliwość skorzystania z płatności za pobraniem (pieniądze wpłacasz listonoszowi, kurierowi lub na poczcie przy odbiorze paczki). Z tej formy płatności może skorzystać Kupujący posiadający minimum 5 punktów w systemie allegro. Zwracamy uwagę, że wybór tej formy płatności istotnie zwiększa koszty przesyłki. 3.Gotówka przy odbiorze osobistym 4. Koniecznie w treści przelewu napisz swój nik z allegro. 5. Zmianę adresu do wysyłki potwierdź koniecznie e-mailem. Regulamin Sklepu Dla Was i Polityka Prywatności 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1.1 Niniejsza polityka prywatności określa zasady ochrony informacji poufnych dotyczących Użytkowników, w tym danych osobowych, przez administratora tych danych, czyli podmiot prowadzący Sklep zwany dalej Sprzedawcą.1.2 Na potrzeby interpretacji niniejszego dokumentu zastosowanie znajdują definicje ujęte w Regulaminie Sklepu.1.3 Prowadząc sklep internetowy Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony praw Użytkowników, w szczególności w zakresie ochrony prywatności i ochrony informacji przekazanych Sprzedawcy i dotyczących Użytkowników. Informacje te (w tym dane osobowe Użytkowników) są należycie zabezpieczane, a formularze internetowe służące do służące do przesyłania tych informacji są chronione protokołem bezpieczeństwa SSL, dzięki czemu proces przekazywania danych jest szyfrowany. Przetwarzając dane osobowe Użytkowników Sprzedawca zwraca szczególną uwagę na to, aby dane te były chronione przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów prawa oraz ich zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.1.4 Z uwagi na dobrowolny charakter podania przez Użytkownika w Sklepie swoich danych osobowych, Użytkownik w każdym momencie może zwrócić się do Sprzedawcy o usunięcie podanych wcześniej danych osobowych z bazy Sprzedawcy.2. DANE OSOBOWE 2.1 Podczas korzystania ze Sklepu, Użytkownik może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, w szczególności:podczas rejestracji w Sklepie (dane kontaktowe i wysyłkowe)przy wyrażeniu chęci otrzymywania newslettera od Sprzedawcy (adres e-mail)przy składaniu zamówienia (dane kontaktowe i wysyłkowe) 2.2 Dane osobowe Użytkowników wykorzystywane są tylko w celach wskazanych w Regulaminie Sklepu, czyli na potrzeby świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie.2.3 W przypadku danych osobowych Użytkowników, będących osobami fizycznymi i podających swoje dane osobowe w formularzu zamieszczonym na stronach internetowych Sklepu, podmiotem zbierającym te dane osobowe jest Grupa Allegro Sp. z o.o., z siedzibą w Poznaniu (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), prowadzona przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796. Grupa Allegro Sp. z o.o. zbiera dane Użytkowników na zlecenie Sprzedawcy, w celu przekazania tych danych niezwłocznie po ich zebraniu Sprzedawcy na potrzeby prowadzenia Sklepu. Zbieranie danych osobowych Użytkowników odbywa się na podstawie umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych, zawartej pomiędzy Sprzedawcą a Grupą Allegro Sp. z o.o.2.4 W przypadku Użytkowników – osób fizycznych, będących użytkownikami internetowego serwisu aukcyjnego „Allegro”, prowadzonego przez Grupę Allegro Sp. z o.o., logujących się w Sklepie za pomocą loginu i hasła dostępu przypisanego do konta w Allegro oraz z wykorzystaniem formularza internetowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu, dane osobowe tych Użytkowników Sprzedawca otrzymuje od Grupy Allegro Sp. z o.o. na potrzeby świadczenia usług, a także w pozostałych celach wskazanych powyżej oraz w Regulaminie,2.5 Dane osobowe Nabywców, niezbędne do zrealizowania dostawy, są przekazywane podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów (firmy kurierskie, operatorzy pocztowi, etc) na potrzeby dostarczenia towaru/usługi do Nabywcy.OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, w tym Sklepu, a także dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. W odniesieniu do danych osobowych Użytkowników dokonujących rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z Allegro, Sprzedawca otrzymuje te dane od Grupy Allegro, za zgodą Użytkowników oraz w zakresie niezbędnym do realizacji przez Sprzedawcę celów wskazanych powyżej. Przetwarzanie zbieranych danych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Użytkownika swoich danych osobowych jest dobrowolne.Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Użytkowników mogą być także przekazywane – w niezbędnym i wymaganym zakresie - podmiotom trzecim, w tym podmiotom wykonującym na zlecenie Sprzedawcy czynności związane z zawartą z Nabywcą Umową, m. in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów.Sprzedawca zapewnia Użytkownikom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Użytkownik ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca przetwarza je gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Usługodawcę lub gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych, lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Użytkownika innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.Poufne informacje dotyczące Użytkowników, w tym dane osobowe Użytkowników są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.4. MAILING 4.1 Użytkownicy mają możliwość otrzymywania od Sprzedawcy informacji handlowych w formie mailingu. Mogą to być np. informacje o promocjach czy nowościach w Sklepie.4.2 Aby otrzymywać mailing należy wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych podczas rejestracji w Sklepie. Użytkownik może w dowolnym momencie odwołać zgodę na otrzymywanie informacji handlowej, klikając w tym celu w link umieszczany w treści wiadomości wysyłanej w ramach mailingu.4.3 Sprzedawca dokłada starań, by wiadomości w ramach mailingu były wysyłane nie częściej, niż to konieczne i by nie obciążały skrzynki poczty elektronicznej Użytkownika.