CULTURE BEAT metamorphosis (6541420671)

zakończona
14,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 6,00 zł
  • List polecony priorytetowy 7,50 zł
Zakupy powyżej 250 zł
  • lokalizacja: Swarzędz
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • liczba płyt w wydaniu: jedna

ORYGINALNY ALBUM CD

Stan nośnika bdb+

Stan poligrafii ideał

KRYTERIA OCENY PŁYTY:

nowa w folii

ideał idealny stan , brak śladów użytkowania

bdb nieznaczne ślady użytkowania

db normalne ślady użytkowania , nie wpływające na odsłuch

dst sporo wyraźnych rys

zły zły stan płyty, przeskoki itp

KRYTERIA OCENY POLIGRAFII:

ideał idealny stan , brak śladów użytkowania

bdb znikome ślady użytkowania

db normalne ślady użytkowania

dst wyrażne ślady częstego użytkowania:zgniecenia,przetarcia,uszkodzenia

zły zły stan, poligrafia nadaje się do wymiany

OPAKOWANIE ślady użytkowania

  • Wysyłka InPost zapłata wyłącznie przez payu
  • Wysyłka Pocztą Polską zapłata przez payu lub przelewem
  • Przed zakupem koniecznie zapoznaj się z regulaminem i warunkami sprzedaży
  • Brak możliwości odbioru osobistego
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u CeDenet za co najmniej 250 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 16 1160 2202 0000 0001 8832 2233
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 30
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
List polecony priorytetowy 7,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 6,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy: w ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny odsyłając towar wraz z paragonem i oświadczeniem zwrotu. W takim przypadku Sprzedający zwróci otrzymane od Kupującego płatności Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: CeDe.net@wp.pl Przesyłkę należy nadać na adres : CeDe.net Mielewczyk Sławomira Oś.Mielżyńskiego 122/5 , 62-020 Swarzedz

reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem CeDe.net@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

pozostałe informacje

Witam na aukcjach w sklepie internetowym CeDe.net Mielewczyk Sławomira Oś. Macieja Mielżyńskiego 122/5 62-020 Swarzędz NIP 7771492950 REGON 302736807 email: CeDe.net@wp.pl tel. 666 372 078 Zanim przystąpisz do zakupów zapoznaj się z poniższymi informacjami: Nie odwołuję ofert! Zachęcam do zapoznania się z opisem i przemyślanego zakupu. Przesyłki nadaję od poniedziałku do piątku w godz 8:00-9:00 , w terminie 24godz od momentu zaksięgowania wpłaty. Na przelew oczekujemy do 7dni ale jeżeli planujesz dalsze zakupy powiadom nas o tym, wówczas termin zapłaty zostanie odpowiednio wydłużony. Nie ma możliwości odbioru osobistego i wysyłki za pobraniem. Wysyłka GRATIS dotyczy paczkomatu , przy zakupie za kwotę powyżej 250zł - wymagana jednorazowa wpłata przez pay-u W przypadku chęci dodatkowego ubezpieczenia przesyłki , koszty pokrywa Kupujący W sytuacji kiedy przesyłka zostanie nie odebrana przez Kupującego i wróci do nadawcy, koszt ponownej wysyłki obciąża Kupującego. Wysyłka Pocztą Polską - zapłaty można dokonać zarówno przez pay-u jak i zwykłym przelewem na konto 16 1160 2202 0000 0001 8832 2233 Wysyłka In Post - Warunkiem wysyłki jest wpłata przez pay-u. W tym celu należy wybrać odpowiednią opcję dostawy: Allegro Polecony InPost 3,94 lub Allegro Paczkomaty InPost 7,99 . Proszę własnoręczne nie wpisywać kwoty 3,94 lub 7,99 gdyż skutkuje to nie wygenerowaniem etykiety adresowej i In Post nie przyjmie takiej przesyłki!!! Zgodnie z powyższym przesyłki , w których klient wpisze kwotę 3,94 lub 7,99 ,z przyczyn niezależnych od firmy CEDE.net nie zostaną nadane za pośrednictwem In Post. W sytuacji błędnego naliczenia kosztów dostawy proszę o kontakt. Jak zwrócić przedmiot zamówiony przez Allegro InPost Jeżeli wybrałeś dostawę Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Aby odesłać przedmiot:Wejdź do zakładki Moje Allegro > Moje zakupy > Licytacje i Kup Teraz: Przesyłki i kliknij zwrot produktu przy przedmiocie, który chcesz oddać. Dostaniesz SMS z kodem zwrotu. Jednocześnie poinformuj sprzedającego o zamiarze odesłania przedmiotu. Zobacz wzór pisma.Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Polecony InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost.Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu - znajdź najbliższy. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost. Pamiętaj! Masz 14 dni na kliknięcie przycisku „Zwrot” (licząc od momentu odebrania przesyłki) i potem kolejne 14 dni na zwrócenie paczki.Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost. W sytuacji gdy zechcesz przystąpić do wielu licytacji ,wyślij maila z tą informacją wówczas termin zapłaty zostanie odpowiednio wydłużony. Gdy zamawiany towar jest niedostępny , Sprzedający ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży o czym niezwłocznie powiadamia Kupującego a ewentualna wpłata zostaje zwrócona. Sprzedający zastrzega sobie ,że albumy/single będące w cenie od 2zł do 5zł mogą mieć defekty pudełek/digipak-ów Kupujący wystawia komentarz jako pierwszy . W sprawach nieuregulowanych powyższym Regulaminem mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.Kupujący zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia. Zwracając zakupiony towar do Sprzedawcy , należy dołączyć paragon oraz oświadczenie zwrotu lub zgłoszenie reklamacyjne. Zwrot pieniędzy następuje po otrzymaniu przez Sprzedającego towaru w stanie w jakim został on sprzedany.