Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

CUKIERKI Z NADZIENIEM O SMAKU IMBIROWO-ZIOŁOWYM VE (7112751185)

zakończona
5,96 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
Zakupy od 300 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Żywiec, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

Parametry

  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT

Opis

Dzisiaj na aukcji oferujemy

CUKIERKI Z NADZIENIEM O SMAKU IMBIROWO-ZIOŁOWYM VEGAN BIO 90 g - ALPENBAUER


SKŁADNIKI
Syrop glukozowy*, cukier*, kwas: cytrynowy, naturalny aromat, naturalny smak imbiru z innymi naturalnymi aromatami, ekstrakt ziołowy * (0,06%), mielony imbir * (0,04%) (*certyfikowany składnik ekologiczny)

WARTOŚĆ ODŻYWCZA W 100 g
Wartość energetyczna - 1627 kJ / 383 kcal
Tłuszcz - 0,0 g
w tym kwasy nasycone - 0,0 g
Węglowodany - 95,0 g
w tym cukry - 74,0 g
Białko - 0,0 g
Sól - 0,0 g

INFORMACJA ALERGENNA

ZALECANE WARUNKI PRZECHOWYWANIA
Przechowywać w temp. od 16 do 25 stopni C

0.11 - waga produktu w KG

KONTAKT Z OBSŁUGĄ WYSYŁKA PRZEDMIOTU



Kontakt mailowy: kontakt@naslonecznej­.eu
(odpowiedź otrzymasz maksymalnie w ciągu 24h)

Kontakt telefoniczny

+48 502 576 315
+48 533 298 389

od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00.

Koszt wysyłki nie powinien przekraczać do 30 kg - 15 zł., jeżeli przy większym zamówieniu system wylicza błędnie koszty wysyłki prosimy o kontakt.
Zamówienia zrobione do godz.20 w sobotę wysyłamy w poniedziałki, zamówienia zrobione do godz.14 we wtorek wysyłamy w środy i zamówienia zrobione do godz.14 w czwartek realizujemy w piątek.

Allegro MiniPaczka inPost
czas dostawy ok. 5-10 dni, nie mamy wpływu na szybkość dostawy.
Kurier inPost
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
Paczkomaty
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
lub
Kurier Polska
czas dostawy ok. 1-3 dni robocze.
wysyłka za granicę po indywidualnym ustaleniu kosztów.

Pamiętaj jednak, że wysyłki realizowane są w poniedziałki, środy i piątki, w związku z czym towary wysłane w piątek będą doręczane od poniedziałku.
Dodatkowo wszystkie zamówienia opłacone powyżej 300 zł wysyłane są na nasz koszt.

ZWROT TOWARU KONTO BANKOWE

Zgodnie z obowiązującym prawem, w okresie 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny. Wskazane w ustawie prawo dotyczy tylko sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Wszelkie informacje dotyczące procedury zwrotu oraz reklamacji produktów zakupionych w Strefie marek Allegro uzgadniane są telefonicznie . Istnieje możliwość zgłoszenia odbioru towaru przez naszych konsultantów.

Numer konta bankowego:
04 1240 4881 1111 0010 6568 7038
Bank Pekao SA
Progress Rafał Herzyk
34-300 Żywiec
os. Młodych 1



Zobacz nasze pozostałe aukcje:
... dziękujemy i zapraszamy ponownie ...
Dostawa i płatność
od 7,20 zł

Lokalizacja: Żywiec, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u bio-sklep24_pl za co najmniej 300.00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro MiniPaczka InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
7,20 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
40
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
12,10 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

W przypadku towaru paczkowanego (niezależnie czy jest on oznakowany datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia, czy nie) - w terminie 3 dni od otwarcia opakowania.

Ale. Towary żywnościowe paczkowane, oznakowane datą minimalnej trwałości lub terminem przydatności do spożycia można reklamować wyłącznie przed upływem tej daty lub terminu.

w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu oraz dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego - w terminie 3 dni od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru.

Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Progress
os. Młodych 1
34-300 Żywiec
Dodatkowe informacje

  

Reklamacja i Rękojmia 

1. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuję prawo do reklamacji. 

2. Produkty oferowane w sklepie są nowe i są objęte 3 dniową odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 3 dni od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 

3. Formularz reklamacyjny jest do pobrania w zakładce "Vademecum klienta" na stronie sklepu internetowego sklepu. 

4. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herzyk.rafal@gmail.com lub pisemnie na adres: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1 lub osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00 pod adresem: Progress 34-300 Żywiec os. Młodych 1. 

5. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 10 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.5, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta. 

6. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji. 

7. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: a. imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu, e. adres e-mail do kontaktów, o ile Konsument go posiada. 

8. Do zgłoszenia reklamacyjnego należy dołączyć wypełniony przez kuriera oryginał "Protokołu szkody", który potwierdza uszkodzenie, o ile Konsument znajduje się w jego posiadaniu. 

9. Podanie informacji, określonych w ust. 4 powyżej, będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 

10. Sprzedawca po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzi na wskazany przez Konsumenta adres e-mail otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego, o ile adres taki otrzyma wcześniej od Konsumenta. 

11. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres przesłany przez obsługę sklepu. 

12. Zaleca się, aby każdy Klient czytelnie oznaczył przesyłkę reklamacyjną. Brak czytelnego oznaczenia przesyłki reklamacyjnej znacząco utrudnia identyfikację zgłoszenia reklamacyjnego i może opóźnić rozpatrzenie sprawy. 

13. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje pisemne stanowisko Sprzedawcy. 

14. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, wynikających z niezgodności towaru z umową, przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93). 

15. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. Jeżeli masz jakieś wątpliwości związane z zamówieniem, możesz się z nami skontaktować odpowiadając na tego maila lub dzwoniąc na numer 502 576 315 

16.  Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w towarze w tej samej chwili.   

17.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona zaraz po dostarczeniu Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem 10 dni. W tym terminie Klient może odstąpić od umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Progress Rafał Herzyk
os. Młodych 1
34-300 Żywiec

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Prawo odstąpienia od umowy

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży opisanej w punkcie II bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.

2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem >>>Formularz odstąpienia od umowy<<< , jednak wykorzystanie formularza nie jest obowiązkowe. Oświadczenie należy wysłać na adres: Progress Rafał Herzyk 34-300 Żywiec, os.Młodych 1 nip:553-001-54-08 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@naslonecznej.eu

Na kopercie lub w tytule email prosimy zamieścić dopisek: Sklep Na Słonecznej odstąpienie od umowy.

3. Sprzedawca niezwłocznie przesyła Kupującemu potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez konsumenta adres e-mail.

4. Sprzedawca niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania od Kupującego oświadczenia o całościowym lub częściowym odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszystkie dokonane przez niego płatności za Towary, objęte oświadczeniem o odstąpieniu, jeżeli zostały poniesione przez Kupującego, z zastrzeżeniem postanowienia z ust. 8 poniżej. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towarów lub do czasu dostarczenia mu dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

6. Uprawnienie do odstąpienia od umowy nie wyłącza uprawnień Kupującego wynikających z odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wad Towaru.

7. Kupujący ma obowiązek zwrócić Towary Sprzedawcy na adres: Progress Rafał Herzyk 34-300 Żywiec, os. Młodych 1 nip:553-001-54-08 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

8. Zwracany przez Kupującego Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. W takim przypadku Sprzedawca może zwrócić Kupującemu kwotę wartości Towaru, ale obniżoną o kwotę odpowiadającą zmniejszeniu wartości Towaru.

O sprzedającym
bio-sklep24_pl
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

616

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Rafał Herzyk
PROGRESS Rafał Herzyk
Os.Młodych 1
34-300 Żywiec
REGON: 240348295
NIP: 553-001-54-08

Kontakt

  • 502****** (pokaż)
  • 533 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma Progress Rafał Herzyk działa od roku 1996. 

 Na allegro jesteśmy od 2016 roku.  

Oferta skierowana jest do klienta ceniącego wygodę i sprawną komunikację ze sprzedającym.Nasz zespół stanowią profesjonaliści, którzy na pierwszym miejscu stawiają zadowolenie i komfort kupującego, a ich celem jest satysfakcja z zakupów oraz pozytywna opinia klienta.  

Dane firmowe: Nazwa:Progress Rafał Herzyk Adres: 34-300 Zywiec os. Mlodych 1 NIP:553-001-54-08 REGON: 240348295  Dane kontaktowe: Telefon:502 576 315 E-mail: herzyk.rafal@gmail.com Dane do przelewu: Numer konta bankowego: Pekao SA: 04 1240 4881 1111 0010 6568 7038 

Pozostałe informacje

Informacje ogólne

Niniejsza Polityka prywatności określa zasady ochrony danych osobowych Zamawiających, korzystających z Serwisu.Administratorem danych osobowych jest Progress Rafał Herzyk, wpisaną do rejestru Ewidencji Działalności Gospodarczej pod numerem 8573/2006, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295 (dalej jako „Sprzedawca”).

Zabezpieczenia oraz ochrona danych osobowych

1.   Sprzedawca oświadcza, że przetwarza dane osobowe Zamawiających zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

2. Sprzedawca oświadcza, że dane osobowe są przetwarzane z zachowaniem odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, spełniających wymagania polskiego prawa.

Dane zbierane przez Serwis oraz pliki typu cookie

1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu skorzystania z pełnej funkcjonalności Serwisu, tj. złożenia Zamówienia.

2. Podczas rejestracji w Serwisie Zamawiający podaje w formularzu rejestracyjnym następujące informacje: imię, nazwisko, dokładny adres dostaw, numer telefonu, adres e-mail.

Cel zbierania danych

1. Wszelkie dane podane przez Zamawiającego będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji Zamówienia, w tym do zapewnienia kontaktu pomiędzy Zamawiającym a Sprzedawcą.

2. Dane Zamawiającego mogą być wykorzystywane do przesyłania informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust.2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z dnia 9 września 2002 r. Nr 144 poz. 1204), w zależności od udzielenia przez Zamawiającego zgody podczas wypełniania formularza rejestracyjnego.

3. Informacje handlowe mogą być przesyłane na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Zamawiający może w każdym czasie udzieloną zgodę cofnąć, w tym celu powinien skontaktować się z Infolinią.

4. Dane podawane przez Klienta w trakcie Rejestracji są wykorzystywane do celów księgowych, do kontaktowania się z Klientem, do obsługi oraz do innych czynności związanych z zawarciem lub wykonywaniem umów sprzedaży. Dane te mogą ponadto służyć do weryfikacji, czy osoba rejestrująca spełnia wymagane przez Regulamin i przepisy prawne warunki.

5. Dane Klientów mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości.

Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych osobowych

1. Zamawiającemu przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania poprzez Serwis lub Infolinię.

2. Zamawiającemu przysługuje prawo usunięcia Konta w Serwisie. Usunięcie Konta jest nieodwracalne i oznacza usunięcie wszelkich danych Zamawiającego.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem Progress Rafał Herzyk, 34-300 Żywiec, os. Młodych 1, NIP 553-001-54-08, REGON 240348295, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej kontakt@naslonecznej.eu lub telefonu pod numerem +48 502 576 315

Wyświetlenia:2
Numer oferty:7112751185
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry