CUDNA KOMODA FRANCUSKA ROKOKOTRANSPORT (6542331385)

zakończona
1 890,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • rodzaj drewna: inne
  • typ mebla: stylowy (oryginalny)

Miłość i pasja

Nasze meble wykonujemy z miłością i pasją nadając im wyjątkowy indywidualny charakter.

Nowy design

Przekształcając nasze meble nadajemy im drugie tchnienie. Nowy charakter, nową formę, nową jakość.

Jesteśmy dla Państwa

Naszą pracą chcemy towarzyszyć Państwu w procesie tworzenia oraz w poszukiwaniach rzeczy niepowtarzalnych i wyjątkowych.

Piękno przeszłości

Pragniemy zachować piękno i czar dawnych projektów, które ponownie napełniamy życiem.

Zapraszamy do zakupu ...

Transport małą firmą przewozową

KOSZT TRANSPORTU 150 zł. Prosimy dokonać płatności za transport u kierowcy podczas odbioru przesyłki.


Piękna niezwykle dekoracyjna dębowa komoda.Komoda z 5-cioma szufladami, bogato zdobiona - niezwykła snycerka i dekoracyjne okucia. Drewno zostało oczyszczone i pozostawione w stanie surowym.Mebel dla prawdziwych koneserów.
Wymiary:
Blat: 114x 54,5 cm
wysokość: 86 cm


WIĘCEJ INFORMACJI
: tel. 690 631 362 kontakt@mebleartdesign.pl

Jeśli szukają Państwo jakichś mebli może mamy je u nas. Prosimy wysłać zapytanie a na pewno sprawdzimy czy mebel waszych marzeń nie jest dostępny w naszej ofercie nie wystawianej na aukcjach.


Zapraszamy na pozostałe nasze aukcje


Zapraszamy do kontaktu:
Telefon: 690 631 362
Mail: Napisz do nas »

Meble Art Design Anna Włodarczyk
ul.Chmielewskiego 20,
70-028 Szczecin
Zachodniopomorskie
POLSKA
Dokładamy wszelkich starań aby Państwa przesyłki dotarły w nienaruszonym stanie.Przesyłki wysyłamy bezpiecznym transportem- małą firmą transportową
Transport trwa zwykle do 2 do 21 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.Koszt wysyłki podany jest w treści oferty. Po zakupie wyślemy Państwu maila z informacjami dotyczącymi przybliżonego czasu transportu jak tylko będziemy mieć informację od firmy przewozowej kiedy udaje się w państwa okolice.Płatność za transport następuje przy odbiorze przesyłki u kierowcy. Kurierem wysyłamy jedynie niewielkie meble, których prawdopodobieństwo uszkodzenia podczas transportu jest znikome. Płatność za przesyłki kurierskie następuje przelewem wraz z płatnością za zakupione meble. Jeżeli czas oczekiwania na przesyłkę jest dla Państwa zbyt długi możecie Państwo zamówić kuriera we własnym zakresie. Warunki znajdziecie Państwo w regulaminie w zakładce " o mnie ".

1.Płatność za zakupione meble następuje wyłącznie przelewem. DANE DO PRZELEWU Deutsche Bank 79 1910 1048 2217 3591 2558 0001 2.Cena transportu obejmuje koszty zapakowania i dowozu przesyłki. 3.Meble rozkręcane mogą zostać przywiezione w częściach. 4.Kierowca może służyć pomocą przy wniesieniu mebla. 5.Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego mebla w ciągu 14 dni od jego dostarczenia. 6.Reklamacje- warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest spisanie protokołu w obecności kuriera. 7.Pełna treść regulaminu znajduje się w zakładce " o mnie ". Prosimy o zapoznanie się z regulaminem przed dokonaniem zakupów. Każdy zakup jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.Znajdziecie tu państwo szczegółowe informacje dotyczące transakcji,płatności­, transportu i reklamacji !!! 8.Wystawiamy rachunki, nie wystawiamy faktur VAT
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Deutsche Bank PBC S.A. 79 1910 1048 2217 3591 2558 0001
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

OCALIĆ TO CO WARTE OCALENIA ... Firma Meble Art Design powstała z miłości i pasji do wyjątkowych i wartych zachowania projektów mebli minionych epok. Pragniemy zachować piękno i czar dawnych projektów, które ponownie napełniamy życiem. Nasze meble to najczęściej meble w pojedynczych egzemplarzach,które poddajemy procesowi renowacji. W naszej ofercie znajdą Państwo antyki w stanie surowym,antyki po renowacji tradycyjnej lub redesignie w klimatach starej Francji,vintage, loftu;ciekawe projekty mebli z PRL'u w nowej modniejszej i nowocześniejszej odsłonie. WYKONUJEMY RÓWNIEŻ MEBLE OD PODSTAW, JAK I KOPIE MEBLI NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE Z wielką chęcią wyszukamy i wykonamy dla państwa przedmiot odpowiadający Państwa potrzebom i gustom.Jeśli poszukują Państwo jakiegoś mebla możemy Wam pomóc. Prosimy o kontakt mailowy ze zdjęciem lub opisem mebla a my odpowiemy czy jesteśmy w stanie zorganizować dla Państwa taki sam lub podobny przedmiot.

kontakt

  • 690631362
    INFOLINIA czynna od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9:00-21.30
  • kontakt@mebleartdesign.pl
    Wszelkie informacje dotyczące poszukiwanych mebli, aukcji, kupna, płatności, zwrotów,reklamacji

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Meble Art Design Anna Włodarczyk
ul. Chmielewskiego 20
70-028 Szczecin
Polska
 
Bardzo prosimy o przemyślane zakupy gdyż koszty transportu zwrotnego są pokrywane przez Was. Prezentowane przedmioty posiadają opis, zdjęcia można też przed kupnem zadać dodatkowe pytania. Zakupiony towar jeśli jest nieuszkodzony i nie używany można zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia. Koszty transportu zwrotnego i dowozu mebla do Meble Art Design pokrywa Kupujący. Zwrot kwoty zakupu następuje przelewem w ciągu 14 dni od dostarczenia mebla i oceny jego stanu - uszkodzeń ,śladów użytkowania. Jeśli takowe zostaną stwierdzone kwota nie zostanie zwrócona a Kupujący będzie zobowiązany do odbioru mebla lub zapłaty za przesyłkę zwrotną w ciągu 7 dni. Zwrot może nastąpić tylko poprzez nasz transport. Nie przyjmujemy zwrotów za pośrednictwem firm kurierskich i za pobraniem. Jeśli chcą Państwo zwrócić mebel prosimy o kontakt w celu ustalenie kiedy ktoś ze współpracujących z nami firm będzie w Państwa okolicy. Kwotę za transport zwrotny należy uregulować u kierowcy podczas odbioru od Państwa przesyłki. Przypominamy również, że meble powinny być należycie zabezpieczone do transportu - w taki sposób w jaki do Państwa dotarły.

reklamacje

1.Gwarancja na meble wynosi 12 miesięcy. 2.Gwarancja obejmuję naprawę ukrytych wad przedmiotu, które powstały przed odbiorem mebla przez klienta a które ujawnią się w okresie użytkowania. 3.Gwarancja obejmuje dosłanie ewentualnych brakujących elementów, które były w ofercie z meblem a które mogły nie być wysłane (śruby, kluczyki itp.) Wszelkie wady ukryte nie będące skutkiem niewłaściwego transportowania prosimy zgłaszać niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania. Wszelkie braki w wyposażeniu mebla prosimy zgłaszać niezwłocznie po ich zauważeniu.Dosłanie brakujących elementów nastąpi w ciągu 14 dni roboczych. W pierwszej kolejności wyroby uszkodzone lub wadliwe zostaną odesłane do Nas celem dokonania stosownych napraw.Jeśli mebel po dokonaniu napraw nie stracił swojej wartości użytkowej jest odsyłany do Klienta. GWARANCJĄ OBJĘTE SĄ TYLKO MEBLE GOTOWE DO WSTAWIENIA, PO ODŚWIEŻENIU, RENOWACJI LUB MALOWANIU. GWARANCJA NIE OBEJMUJE mebli wyczyszczonych, które Państwo wykańczacie we własnym zakresie jak również mebli w oryginalnym stanie które są do renowacji. Są to meble które są w stanie oryginalnym.Są one jedynie pozbawione starych powłok, po wstępnych pracach stolarskich ,do dalszego wykończenia,więc mogą posiadać ubytki. Ich stan nie jest objęty gwarancją. Należy pamiętać, że w przypadku produktów unikatowych, wykonanych ręcznie, pojedynczych egzemplarzy trudnych do odtworzenia w identycznej postaci nie możemy zagwarantować, iż produkt zostanie wymieniony na taki sam, jeśli naprawa nie będzie możliwa. W tej sytuacji Meble Art Design zaproponuje zwrot pieniędzy. Uszkodzony produkt przesyłany jest do nas na koszt Kupującego. Meble Art Design natomiast pokrywa koszty odesłania naprawionego przedmiotu jeśli reklamacja okaże się zasadna. Reklamacje należy składać mailowo w tytule wpisując REKLAMACJA. Prosimy o dokumentacje zdjęciową. Reklamację rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia. Czas realizacji zależy od rodzaju uszkodzenia i ewentualnych prac renowacyjnych. Maksymalny czas realizacji wynosi 3 miesiące od dostarczenia do nas mebla.Mebel do reklamacji odbieramy transportem własnym. GWARANCJA NIE OBEJMUJE 1. Uszkodzeń mebla powstałych z winy Kupującego. Należą do nich uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego montażu, nieprawidłowego ustawienia, użytkowania, konserwacji czy przechowywania mebli. Są to m.in. wgniecenia, obtarcia, zarysowania, ślady po postawieniu gorących przedmiotów, zniszczenia powłok w wyniku używania niewłaściwych środków do czyszczenia mebli, zniszczenia wynikające z kontaktu z wodą. Ponieważ meble są wykonane z drewna mają prawo się rozsychać mimo, że zostały poddane zostały gruntownej renowacji. Rozeschnięcia nie podlegają reklamacji zwłaszcza, że są one zwykle skutkiem warunków w jakich stoi mebel i naturalnego zachowania drewna w tych warunkach- np. trzymanie mebla w pomieszczeniu o dużej wilgotności i niskiej temperaturze zimą a latem nagrzanego i suchego. Stare meble są delikatne i prosimy wziąć to pod uwagę przed ich zakupem.Prosimy o zapoznanie się z techniką wykończeni i metodami pielęgnacji odpowiednimi dla określonego typu wykończenia – np. inaczej pielęgnujemy i czyścimy meble olejowane, woskowane, politurowane,lakierowane. Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie. 2. Różnica w odcieniu mebla- meble są poddawane renowacji tradycyjnej lub malowane i patynowane ręcznie przy użyciu specjalistycznych preparatów do artystycznego malowania mebli. Ręczne malowanie oznacza, że nie ma dwóch identycznie pomalowanych mebli, dotyczy to również kompletów krzeseł. Kolor krzeseł domawianych w późniejszym czasie ma prawo nieznacznie się różnić.-w stosunku do tego co pokazywał monitor ( różnica taka wynika z ustawień monitora, możliwości technicznych sprzętu, rodzaju karty graficznej itp.). Oczywistym jest, że jest to poza naszym wpływem. 3. Nierównomierne wybarwienie lub nierówności, które wynikają z naturalnych właściwości drewna. 4. Zamki i ewentualnie jeśli są w komplecie klucze - są to elementy, które szybko się zużywają – w większości mebli są oryginalne często bez klucza, więc nie możemy zweryfikować ich poprawnego działania. Niekiedy dodajemy klucze wzorcowe (nie oryginalne, dorobione lub pasujące do zamka klucze z późniejszego okresu). Nie wymieniamy oryginalnych zamków na nowe. Nowe mechanizmy można spotkać jedynie wtedy kiedy w zakupionym przez nas meblu do renowacji takiego zamka brakowało. 5. Uchwytów do zawieszenia- w przypadku mebli, które możemy zawiesić (witryny, półki, szafki itp.).Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek niepożądane skutki zawieszenia mebla na ścianie, w przypadku jego nadmiernego obciążenia w stosunku do wytrzymałości uchwytów do zawieszenia. Jeśli planują Państwo obciążyć mebel w znacznym stopniu niektóre uchwyty należy wymienić na właściwe do wagi mebla i planowanego obciążenia. 6. Naturalne zużywanie się mebli - np. powłoki szelakowej. 7. Zainfekowanie larwami owadów – meble antyczne, które są przez nas odnawiane są chronione specjalistycznymi preparatami zarówno w celu usunięcia ewentualnych szkodników jak i w celu wykluczenia zagnieżdżenia się drzewie pasożytów. 8. Tapicerka - wszelkie plamy, wytarcia,porwania, wgniecenia, marszczenia tkaniny w związku z normalnym zużywaniem się tapicerki w trakcie jej użytkowania lub powstałe z winy użytkownika. INFORMACJE O STANIE MEBLI Większość mebli dostępnych w sklepie Meble Art Design są to meble drewniane -stare , używane , zwykle będące antykami, mogące mieć ślady po drewnojadach. Meble zostały oczyszczone, poddane pełnej renowacji różnymi technikami , odświeżeniu lub częściowej naprawie, mogą to być również meble przed renowacją, których stan oceniamy na dobry. Dokładamy wszelkich starań aby meble zrobione przez nas i poddane renowacji były zrobione z najwyższą starannością. Jeśli piszemy,że mebel "jest gotowy do wstawienia" nie oznacza to, że został poddany pełnej renowacji.Stan takiego mebla oceniamy na dobry, funkcjonalny i użytkowy może on jednak posiadać jednak pewne ślady użytkowania. Meble stare MAJĄ PRAWO POSIADAĆ UBYTKI, które nie podlegają naprawie- zresztą w tym tkwi ich urok-brak efektu sztuczności . W meblach również celowo są zostawiane pewne niedoskonałości i ubytki zwłaszcza przy zastosowaniu technik postarzania lub w przypadku mebli, które celowo mają mieć zachowany urok starego drewna. Z uwagi na różne oczekiwania klientów nie jesteśmy w stanie napisać na aukcji wszystkiego.Przed zakupem prosimy o zapoznanie się ze stanem mebla. Jeśli mają państwo pytania dotyczące stanu mebla lub chcą obejrzeć więcej zdjęć prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy Jeśli mają państwo pytania dotyczące pielęgnacji zakupionych mebli prosimy o kontakt mailowy chętnie udzielimy rady w tym zakresie.

pozostałe informacje

ZAKUP MEBLI Transakcje przeprowadzamy sprawnie i rzetelnie dbając o życzliwą i bezkonfliktową atmosferę, na którą liczymy również z Państwa strony. Sklep internetowy Meble Art Design działa pod adresem sklep.mebleartdesign.pl oraz wystawia aukcje w serwisie allegro. ZAKUP MEBLI - AUKCJE, KUP TERAZ 1. Zamówienia są wysyłane wyłącznie po wcześniejszej wpłacie na konto firmowe. 2. Do zamówienia na prośbę KLIENTA dołączany jest rachunek.Rachunek jest doręczany Klientowi wraz z zamówionymi towarami lub osobno listem poleconym. NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT. 3. Obowiązuje regulamin allegro Artykuł 6. również w zakresie odwoływania i zakończenia aukcji przed czasem. 4. Na wpłatę czekamy 7 dni. 5. W przypadku braku wpłaty po 6 dniach od daty zakończenia aukcji wysyłamy maila ponaglającego do uregulowania należności. Po 14 dniach w przypadku braku wpłaty zwracamy się z prośbą do Allegro o zwrot prowizji. Przypominamy, że zawierają Państwo umowę kupna, więc pochopne licytowanie nie jest najlepszym pomysłem. W sprawie nie wywiązania się z warunków umowy rozpoczynamy procedurę prawną. 6. Równie poważnie traktujemy pochopne wystawianie komentarzy neutralnych lub negatywnych bez próby wcześniejszej rozmowy z nami. Zawsze staramy się żeby nasze transakcje przebiegały z najwyższą starannością z naszej strony - zgodnie z przyjętymi zasadami i regulaminem. Pamiętajmy, że nieuzasadnione negatywne lub neutralne komentarze pociągną za sobą nasze dalsze działania sądowe - w celu ich usunięcia oraz odszkodowawcze za nieuzasadnione narażenie dobrego imienia firmy. 7. KOSZTY PRZESYŁKI pokrywa KUPUJĄCY. TRANSPORT 1. Zamówione meble wysyłamy w ciągu 2 - 31 dni roboczych od czasu zaksięgowania wpłaty. 2. Informacje dotyczące ceny i sposobu transportu umieszczamy w opisie aukcji. 3. W trosce o bezpieczeństwo Państwa przesyłek i oszczędzenia Państwu i nam rozczarowań organizujemy bezpieczny transport małymi firmami transportowymi które są osobnymi podmiotami gospodarczymi. Dzięki temu mamy pewność, że meble dotrą do Państwa w stanie nienaruszonym. Jest to zadanie wymagające zorganizowania transportu zbiorczego w określony rejon kraju tak aby cena takiego transportu była atrakcyjna , niewygórowana i porównywalna z cenami firm kurierskich.Trzeba zatem troszkę poczekać aż w danym rejonie zbierze się kilku klientów do których będą dostarczane przesyłki. Prosimy o wykazanie cierpliwości gdyż czas oczekiwania na przesyłkę może się wydłużyć do 31 dni od daty zaksięgowania wpłaty. Jak tylko firma transportowa odbierze od nas przesyłkę przesyłamy informację mailem chyba że przesyłka ma dotrzeć w ciągu 2-3 dni po odbiorze od nas wtedy kontaktuje się z Państwem tylko firma przewozowa.Nie przesyłamy informacji o planowanej przesyłce ze względu na to że firma przewozowa często zmienia terminy przyjazdu do nas i nie wiemy czy po poinformowaniu Państwa termin odbioru od nas przesyłki nie ulegnie zmianie. Dokładny czas dostawy po odbiorze od nas paczki ustala już z Państwem osoba z firmy transportowej. Jeśli przesyłka jest od nas odbierana nie znaczy to , że w dniu następnym będzie u Państwa. Samochód może jeszcze jechać w inne rejony kraju po kolejne przesyłki a do Państwa dotrzeć po tygodniu lub nawet dłuższym czasie. Istnieją również wypadki losowe rzadkie ale może się zdarzyć np. awaria samochodu a firma transportowa nie dysponuje dużą flotą i przesyłka będzie dostarczona dopiero po naprawie samochodu.W takich wypadkach prosimy o wyrozumiałość. NIE ODPOWIADAMY za ewentualne opóźnienia firmy transportowej po odbiorze od nas paczki. PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje bezpośrednio U KIEROWCY podczas odbioru przesyłki. Ponieważ organizacja tego typu transportu jest skomplikowanym przedsięwzięciem logistycznym prosimy aby Państwo bezwzględnie byli gotowi do odbioru przesyłki w umówionym terminie. Szczegóły dotyczące terminu dostarczenia ustala z Państwem kierowca. Przesyłki są dostarczane również w weekendy i późnych godzinach wieczornych . Ponieważ nie jest to kurier a prywatna firma kierowca nie zostaje na miejscu tylko jedzie dalej, w przypadku gdy nie odbiorą Państwo przesyłki mimo wcześniejszych ustaleń przesyłka jedzie dalej a Państwo zostaną obciążeni kosztami ponownego jej dostarczenia. Również ze względu na możliwy długi czas oczekiwania na przesyłkę w przypadku Państwa nieobecności, wyjazdu itp. jesteście Państwo zobowiązani do poinformowania nas o tym abyśmy przesunęli termin transportu i dostarczenia przesyłki. Jeśli taka informacja do nas nie dotrze , przesyłka od nas wyjedzie i nie będzie odebrana ze względu na nieobecność również zostaną Państwo obciążeni ponownym jej wysłaniem. Prosimy również o łatwy kontakt pod podanymi do firmy transportowej telefonami- w przypadku kiedy firma nie może się z Państwem skontaktować przez kilkanaście godzin a ma dostarczyć przesyłkę również ponowne jej wysłanie będzie kosztem dla Państwa. Firma zwykle kontaktuje się na dzień do 2 przed dostarczeniem przesyłki. Jeśli nie jest w stanie skontaktować się z Państwem zmienia trasę i jedzie dostarczać kolejne paczki. Dlatego jeśli często Państwo nie odbierają telefonów z różnych względów prosimy o podawanie numerów dodatkowych, które są odbierane również, kiedy jesteście np. Państwo w pracy, nie są wyciszane , wyłączane lub nie znajdują się poza zasięgiem itp. 4. Jeżeli jest to zbyt długi termin dla Państwa proponujemy odbiór osobisty lub zamówienie firmy kurierskiej we własnym zakresie. W takim wypadku biorą Państwo pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenie przesyłek podczas transportu. Ponieważ cena transportu obejmuje zarówno zapakowanie jak i dostarczenie paczki, w przypadku samodzielnego organizowania transportu zostanie naliczona opłata za przygotowanie mebla do wysyłki obejmująca koszty starannego zapakowania przesyłki.Wyżej wymienioną opłatę należy przelać zanim wydamy paczkę kurierowi. Kwotę podajemy po wcześniejszym kontakcie mailowym lub telefonicznym z Państwem Jednak ze względu na częste uszkodzenia przesyłek nie polecamy Państwu tej formy transportu. Jeśli zdecydujecie się Państwo na tę formę przesyłki najlepiej poszukać strony w wyszukiwarce kurierzy on- line i porównać oferty wysyłek zarówno pod względem ceny jak i możliwości przesyłek wielkogabarytowych. Do tego celu będą potrzebne wymiary i waga paczki ( lub paczek -niektóre części mebli są pakowane osobno) - aby uzyskać tę informację należy wcześniej się z nami skontaktować. 5. Ze względu na znaczącą ilość uszkodzeń mebli wysyłanych firmami kurierskimi, tylko niektóre nasze meble sami wysyłamy takimi firmami. Muszą to być jednak niewielkie meble,których prawdopodobieństwo uszkodzenia jest znikome. PŁATNOŚĆ za przesyłkę następuje przelewem wraz z kwotą za zakupiony mebel. 6. Prosimy o otwarcie i sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera również wtedy kiedy nie są widoczne zewnętrzne uszkodzenia opakowania. Jeśli przyjmiecie Państwo przesyłkę bez zastrzeżeń bo opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń a okaże się,że zawartość jest uszkodzona będziecie państwo musieli wg. regulaminu firm kurierskich udowodnić, że uszkodzenie powstało podczas transportu. Nie muszę mówić, że firmy kurierskie robią wszystko aby nie ponosić odpowiedzialności za uszkodzenie i takie reklamacje są po prostu odrzucane.Przypominamy również że kurier ma obowiązek poczekać jeśli klient chce sprawdzić przesyłkę. Reklamacje związane z uszkodzeniem mebla będą rozpatrywane tylko po spisaniu protokołu p rzez kuriera w chwili odbioru przesyłki. Protokół powinien zawierać opis uszkodzeń zarówno opakowania jeśli takie są jak i opis uszkodzeń zawartości, datę i czas dostawy. Jeśli kurier wypełni protokół odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypełnienie nowego formularza. Tylko poprawnie wypełniony protokół szkody uprawnia do reklamacji towaru. Jeśli nie dopełnią państwo obowiązku sprawdzenia przesyłki przy kurierze i spisania protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia mebla podczas transportu nie będą rozpatrywane.Pozostanie Państwu samodzielne dochodzenie roszczeń od firmy kurierskiej. Podkreślamy, że każdy wysłany przez nas przedmiot jest sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany.Protokół oraz zdjęcia z uszkodzeniami należy wysłać jak najszybciej mailem ,MMS-em, lub pocztą na adres korespondencyjny Meble Art Design ul.Klemensiewicza 18/39, 70-136 Szczecin. Pozwoli to nam na szybkie uruchomienie działań reklamacyjnych.Przypominamy po raz kolejny, że przyjęcie przesyłki, podpisanie odbioru przesyłki bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu szkody powstałej w transporcie. 7. Odbiór osobisty jest możliwy w Szczecinie. Jeśli chcą Państwo skorzystać z tej opcji prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia szczegółów. 8. W przypadku nie odebrania przez Państwa przesyłki zostaną Państwo obciążeni kosztami związanymi ze zwrotem niedoręczonej przesyłki oraz ponownej jej wysyłki. Kwotę za zwrot przesyłki i ponowne jej wysłanie należy wpłacić na konto Sprzedającego.Przesyłka będzie wysłana ponownie dopiero po dokonaniu wpłaty.9. Jeśli dane kontaktowe Klienta ulegną zmianie klient jest zobowiązany do ich niezwłocznej aktualizacji. W przypadku niemożności skontaktowania się z klientem w ciągu 30 dni od realizacji zamówienia przedmiot zamówienia ulega przepadkowi na rzecz SKLEPU, a wpłacone wcześniej pieniądze nie będą zwracane.