CRM silnik 2.0 TDI (7206758143)

zakończona
3 200,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 100,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 130,00 zł
  • lokalizacja: Plewiska, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
Usługi
  • Montaż 900,00 zł

parametry

  • stan: używany
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • producent części: volkswagen (oryginalne OEM)

Opis

Silnik 2.0 TDI model CRM

Cena za silnik widoczny na zdjęciu (goły słupek)

Gwarancja FV polecam minimalny przebieg.

sklep@mk-auto.pl

Dostawa i płatność
od 100,00 zł

Lokalizacja: Plewiska, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
100,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
130,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Plewiska
Grunwaldzka 466
62-064 Pleiwska
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PHU MANIEK MARIUSZ KSIĄŻKIEWICZ
GRUNWALDKA 466
62-064 PLEWISKA
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE

1.  UWAGA - powinno się ZAWSZE sprawdzać zawartość paczki przy kurierze, nawet jeśli paczka nie wygląda na uszkodzoną. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane szybciej i sprawniej w sytuacji odbioru / sprawdzenia towaru w obecności kuriera. Kurier ma obowiązek spisania protokołu w przypadku stwierdzenia przez klienta nieprawidłowości czy uszkodzeń.

2.  W przypadku, gdy towar ma wadę, podstawą prawną rozpatrywania reklamacji są przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).
 

Wada fizyczna to niezgodność towaru z umową. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili.
W szczególności sprzedany towar jest niezgodny w umową sprzedaży, gdy rzecz  nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć,  nie ma właściwości, o których Klient został zapewniony przez Sprzedawcę lub reklamę, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,  nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jego przeznaczenia, została wydana Klientowi w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie,  w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.
3. Wada prawna może polegać na tym, że kupiony przez Klienta towar  jest własnością osoby trzeciej,  jest obciążony prawem osoby trzeciej,  cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
 

W sytuacji wystąpienia wady Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  1. wymiany towaru na nowy;
  2. naprawy towaru;
  3. obniżenia ceny;
  4. odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna


Wybór żądania zależy od Klienta. Sprzedawca może pod pewnymi warunkami zaproponować inne rozwiązanie, ale z uwzględnieniem następujących okoliczności:

  1. łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  2. charakter wady (istotna/nieistotna);
  3. wcześniejsza reklamacja towaru;


Jeżeli Klient żąda wymiany towaru lub jego naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta:

  1. byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy

albo

  1. w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów

Sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od powyższego, w tej sytuacji Klient może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób, tj. obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
 

Sprzedawca musi wymienić towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie, który trwa nie dłużej niż 14 dni. Jeśli Sprzedawca nie dochowa tego terminu, Klient może wyznaczyć Sprzedawcy termin na spełnienie żądania. W przypadku dalszej bezczynności Sprzedawcy i upływu wyznaczonego terminu Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy lub żądania obniżenia ceny.
 

Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedawca.
 

Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania. Przez pierwszy rok trwania odpowiedzialności sprzedawcy istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży. W takiej sytuacji Sprzedawca musi udowodnić, że wada powstała z winy Klienta. W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, tj. pomiędzy dwunastym a dwudziestym czwartym miesiącem od wydania towaru, Klient powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.
 

Reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać do operatora Sklepu    PHU Maniek Mariusz Książkiewicz, Grunwaldzka 466 62-064 Plewiska
•    Określając sposób realizacji zobowiązań sklepu Klient ma prawo, żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. Jeżeli Sklep mk-auto nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, Klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy jeżeli niezgodność jest istotna.  
•    Sklep ustosunkuje się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Za dzień zgłoszenia reklamacji uznaje się dzień dostarczenia reklamowanego produktu do mk-auto.pl.
•    W przypadku zwrotu lub częściowego zwrotu należności Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta  w ciągu 14 dni roboczych.

  • Wzór pisma reklamacyjnego poniżej

Miejscowość, data
 

Imię, nazwisko i adres konsumenta
Nazwa przedsiębiorcy-sprzedawcy i jego adres
FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU

Imię i nazwisko (nazwa firmy):………………………………………………………………….......
Adres :…..……………………………………………………………………………………………......
Telefon kontaktowy:…………………………………………………………………………………..
Adres email:…………………………………………………………………………………………….
Data i numer zamówienia:…………………………………………...............................................
……………………………………………………………………………………………………………
Data zaobserwowania wady: ………………………………………………………………………...
Okoliczności zaobserwowania wady: ………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Dodatkowe uwagi klienta:…………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Żądanie klienta (pkt. 12  Regulaminu): …………………………………………………………...
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 

Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
 

Oświadczam, że znane mi są warunki reklamacji i uwzględnienia wad produktów towaru, określone w zaakceptowanym podczas składania zamówienia, regulaminie sklepu internetowego http://www.mk-auto.pl
 

Podpis: ………………………..………….
*niepotrzebne skreślić.
W załączeniu składam kopię paragonu.
 

Z poważaniem,

4.  W przypadku pomyłki z naszej strony istnieje możliwość wymiany produktu. Przesyłkę należy nadać Pocztą Polską (tylko i wyłącznie) w swoim zakresie na adres operatora mk-auto.pl firmy:  PHU Maniek Mariusz Książkiewicz, Grunwaldzka 466 62-064 Plewiska
Do paczki należy dołączyć kartkę z dokładnym opisem sytuacji, paragonem oraz z numerem zamówienia. Jeśli wina jest po stronie sklepu - sklep zobowiązuje się pokryć koszty dostawy po otrzymaniu przesyłki, przelewem na konto lub innym rozliczeniu ustalonym przez strony. Sklep zwraca wyłącznie koszty odesłania towaru  Pocztą Polską (list ekonomiczny, polecony lub paczka ekonomiczna / priorytetowa). Nie pokrywamy kosztów wysyłek firmami kurierskimi itd. Prosimy o dołączanie do przesyłek paragonu lub innego dowodu wpłaty (lub skanu potwierdzenia nadania z widocznym kosztem).


Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

PHU Maniek
Grunwaldzka 466
62-064 Plewiska

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (zakup FV na Firmę ) . Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Usługi dodatkowe

Montaż

900,00 zł
Montaż - szczegóły

Montaż zakupionej głowicy w naszym warsztacie w Plewiskach k. Poznania . Cena nie obejmuje niezbędnych części dodatkowych takich jak uszczelki , oleje,itp.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji (przepis z ustawy)

O sprzedającym
mariek_mk
100,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

26

 

0

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Mariusz Książkiewicz
PHU MANIEK
Grunwaldzka 466
62-064 Plewiska
REGON: 933015077
NIP: 894-119-76-54

Kontakt

  • 505****** (pokaż)
  • 502****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma od 2004 roku  zajmuje się sprzedażą części samochodowych głównie do grupy VW Audi . Części używane oraz nowe . 

Pozostałe informacje

W przypadku części używanych nie możemy zagwarantować iż nie ujawnią się wady ukryte o których nie wiemy . W takim przypadku wymienimy część na inną sprawną . Nie dotyczy wad wskazanych w ofercie sprzedaży oraz towarów przecenionych ze względu na posiadane wady.
Wyświetlenia:1083
Numer oferty:7206758143
Zgłoś naruszenie zasad

Szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

Do góry

Na czasie