CREST EXTRA PASTA WYBIELAJĄCA DO ZĘBÓW Z SODĄ MEGA (6542118619)

zakończona
27,60 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 9,80 zł
Zakupy powyżej 649 zł
  • lokalizacja: Tarnów
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • forma: pasty

100% SATYSFAKCJI Z PRODUKTU!!!

CREST BAKING SODA & PEROXIDE WHITENING WITH TARTAR PROTECTION FRESH MINT
PASTA WYBIELAJĄCA DO ZĘBÓW
Z SODĄ OCZYSZCZONĄ I PEROXIDE
SMAK- ŚWIEŻA MIĘTA 181g

Najnowsza oryginalna wersja z USA!
100% ORYGINAŁ CREST!!!

krótki filmik - kliknij
(wielkość pasty na filmie 232g)

Uczucie czystych zębów dzięki sodzie oczyszczonej i peroxide plus wybielanie.
Pasta ta:
> zawiera składniki polecane przez dentystów,
> zapewnia świeżość oddechu,
> smakuje bardzo dobrze bez uczucia słoności w ustach po zastosowaniu,
> usuwa plamy nazębne,
> wybiela zęby,
> wzmacnia szkliwo dzięki zawartemu fluorowi,
> chroni przed próchnicą.

ZASTOSOWANIE:

Dorośli i dzieci w wieku 2 lat i starsze:
- szczotkuj zęby dokładnie po posiłkach
lub przynajmniej 2 razy dziennie,
- nie połykaj,
- aby zminimalizować połykanie u dzieci
poniżej 6 lat, używaj ilości pasty wielkości
ziarnka grochu,
- bądź przy dziecku podczas szczotkowania zębów, dopóki nie nauczy się dobrze, jak należy myć zęby.
- dzieci poniżej 2 lat – zapytaj dentystę.

OSTRZEŻENIE: TRZYMAJ Z DALA OD DZIECI PONIŻEJ 6 LAT

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u www_prozakupy_pl za co najmniej 649 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • ING Bank Śląski S.A. 82105015621000002338993443
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 3
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Pocztex Kurier48 9,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 11,49 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 17,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 13,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Pocztex Kurier48 pobraniowy 13,80 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
KUPUJĄC DODATKOWO NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZA PRZESYŁKĘ PŁACĄ PAŃSTWO TYLKO RAZ!!!

Koszt przesyłki zawiera podatek VAT.

Każda z nadawanych przez nas paczek jest PRIORYTETOWA oraz dobrze i starannie zabezpieczona. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE!
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

ODBIÓR OSOBISTY: PUNKT WYDAŃ ul Swojska 8A 33-100 Tarnów tel.664788766 Punkt czynny jest: Pon-Pt 9:00 - 18:00 Zasady odbioru osobistego: 1. Po zakupie przedmiotu prosimy o wybranie opcji dostawy "odbiór osobisty". 2. Zamówione przedmioty są dostępne do odbioru, po naszym potwierdzeniu wysyłanym na email razem z numerem zamówienia potrzebnym do odbioru zamówienia. 3. Przy odbiorze osobistym możliwa jest wyłącznie płatność gotówką. 4. W punkcie odbioru osobistego znajdują się tylko przedmioty wcześniej zamówione na Allegro, których możliwość odbioru została przez nas potwierdzona. 5. Chęć otrzymania FVAT prosimy zaznaczyć w formularzu opcji dostawy po zakupie. Zamówienia z odbiorem osobistym, złożone do godziny 12-stej dostarczamy do punktu odbioru osobistego w większości przypadków tego samego dnia, około godziny 16-stej.

kontakt

  • 664788766
    w godzinach 8-18 (pozostałe godziny sms)

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: allegro@prozakupy.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres siedziby firmy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): JORTIS Tomasz Fijas Swojska 8A 33-100 Tarnów Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy...................................... Data zawarcia umowy ................ Imię i nazwisko .......................... Adres .......................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ............................................ Podczas korzystania z prawa do zwrotu należy pamiętać, iż zgodnie z obowiązującym prawem: - zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, - zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz muszą być pozbawione zabrudzeń, - do przesyłki należy dołączyć wypełnioną ulotkę reklamacyjną lub odpowiednie pismo o odstąpieniu od umowy, - przesyłka zwrotna musi być odpowiednio zabezpieczona, - zwrotowi podlegają wszystkie przedmioty otrzymane w danym zamówieniu (czyli przedmioty gratisowe, elementy zestawu, oryginalne opakowania etc.), - w przypadku otrzymania niekompletnego zwrotu, sklep ma prawo do odliczenia od zwrotu kwoty za brakujące przedmioty, - wolę zwrotu należy zgłosić do 14 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia, - produkty należy odesłać do 14 dni kalendarzowych od złożenia woli zwrotu, - zwrotowi pieniężnemu podlega: cena produktu - w przypadku popełnienia błędu podczas zamówienia przez kupującego (nieodpowiedni model, kolor etui, zła wtyczka kabla etc.) - zwrotowi nie podlega koszt wysyłki do klienta, a w przypadku darmowej przesyłki, od kwoty zwrotu potrącany jest rzeczywisty koszt wysyłki do kupującego. Koszt zwrotu rzeczy: W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru

reklamacje

Reklamacje i zwroty.Towar można zwrócić bez podania przyczyn w ciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania towaru. Towar taki należy wysłać w nienaruszonym stanie na adres sklepu. Koszt przesyłki ponosi sprzedający. Forma dostawy w przypadku zwrotów jest zawsze najtańszą formą dostawy. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: pisemnie na adres: JORTIS Tomasz Fijas ul. Swojska 8A, 33-100 Tarnów, w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@prozakupy.pl.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres JORTIS Tomasz Fijas ul. Swojska 8A, 33-100 Tarnów. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.. W przypadku reklamacji koniecznie proszę o kontakt mailowy, bądź telefoniczny. tel. 784900065 email: allegro@prozakupy.pl

pozostałe informacje

Za przesyłkę płaci się tylko raz (stała opłata), niezależnie od ilości zamawianych produktów!! Wysyłka następuje w dniu zakupu, w bezpiecznym opakowaniu. Ten proces nie będzie dłuższy niż 2 godziny od zaksięgowania wpłaty na konto PayU lub otrzymania informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem". Wszystkie zakupione produkty wysyłamy w jednej paczce kurierem Poczty Polskiej, InPost i DPD. Każda z nadawanych przez nas paczek jest dobrze i starannie zabezpieczona oraz UBEZPIECZONA na pełną wartość zamówienia. Dzięki temu zamówiony przez Państwa towar dociera SZYBKO i BEZPIECZNIE! Również otrzymacie Państwo email potwierdzający Waszą wpłatę z jednoczesnym przygotowaniem Waszej paczki do wysłania. Życzymy zadowolenia z zakupionego towaru i zapraszamy do korzystania z naszej oferty w przyszłości. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, klient może skorzystać, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta (producenta lub dystrybutora) lub z uprawnień przysługujących od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową. Zgodnie z Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej okres, w którym konsument może zgłosić niezgodność towaru z umową obejmuje 24 miesiące od dnia zakupu. W przypadku zaistnienia niezgodności towaru z umową bądź woli konsumenta skorzystania z udzielonej gwarancji, klient zobowiązany jest, by poinformować sprzedawcę o zaistniałej niezgodności nie później niż w ciągu 2 miesięcy od momentu, w którym towar wykazał wadliwość. Wraz z wadliwym towarem klient powinien przedstawić sprzedawcy podstawowe informacje do jej rozpatrzenia:datę zakupu (wraz z dokumentem go potwierdzającym), datę zgłoszenia, określenie sprzedawcy i kupującego, określenie towaru, który reklamujemy oraz opisanie niezgodności (wad), roszczenia (np. naprawę towaru czy wymianę na nowy), określenie preferowanej formy kontaktu w sprawie rozpatrzenia reklamacjiSprzedawca zobowiązuje się ustosunkować się do reklamacji złożonej przez konsumenta w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia następnego po dniu, zgłoszenie reklamacyjne otrzymano. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Odbierając przesyłkę z zamówieniem, należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody dostarczony do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. W naszym sklepie używamy kodeksu dobrych praktyk, o którym mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym oraz sposobie zapoznania się z nim; POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: -Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).-Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. -Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. Pozdrawiamy obsługa sklepu PROZAKUPY - FH JORTIS Swojska 8A 33-100 Tarnów szybki kontakt email: allegro@prozakupy.pl tel. 664788766 czynny pn-pt w godzinach 8-18 pozostałe godziny SMS Paczki nadajemy codziennie Nr rachunku w ING Bank Śląski 8210 5015 6210 0000 2338 9934 43