CRESCENDO Łatwe melodie świata na fortepian (6910942371)

zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • List polecony ekonomiczny 4,50 zł
  • PACZKA W RUCHu 5,99 zł
  • List polecony priorytetowy 7,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • okładka: miękka
  • język: polski
  • typ publikacji: nuty
  • kondycja: bez śladów używania

opis

CRESCENDO Łatwe melodie świata na fortepian

ŁATWE MELODIE ŚWIATA Bruce Biskupska CRESCENDO

Autor: Małgorzata Biskupska, David Bruce
Tytuł: Łatwe melodie świata na fortepian
Wydawnictwo: Wydawnictwo Crescendo
Rok wydania: 1998
Wersja językowa: polska
Ilość stron: 40
Format: A-4
Oprawa: miekka
ISBN: 978-83-907479-8-9

SPIS TREŚCI:

USA: Oh! Susannah
ANGLIA: Scarborough Fair
Chiny: Bambusowy flecik
FRANCJA: Aloette!
USA: Camptown races
SZKOCJA: Scotland the brave
USA: Old McDonald
WŁOCHY: O sole mio
JAPONIA: Sakura
ANGLIA: Hymn narodowy
AUSTRALIA: Waltzing Matilda
ANGLIA: Greensleves
FRANCJA: Hymn narodowy
JAMAJKA: Bananaman
MEKSYK: La cucaracha
ANGLIA: For he is jolly good fellow
IZRAEL: Hymn narodowy
ROSJA: Kalinka
IRLANDIA: Danny boy
ARGENTYNA: Tango "La cumparsita"
IZRAEL: Hava gila
PERU: El condor passa
MEKSYK: Taniec kapeluszy
POLSKA: Hymn narodowy
tabela akordów

Informacje dodatkowe:
Wszystkie dane techniczne pochodzą od producenta. Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają błędów lub uchybień. W przypadku wysyłki paczki za pośrednictwem firmy kurierskiej, uprzejmie prosimy o otworzenie jej w obecności kuriera. W przypadku jej widocznego uszkodzenia należy niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia i przesłać nam pocztą e-mail lub fax-em, dzięki temu będziemy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej, a uszkodzony przedmiot bez problemu wymienimy na nowy.

Adres i siedziba firmy:
Sklep Muzyczny Pasja
ul. Wiktorska 7/11
02-587 Warszawa

Kontakt:
Tel./Fax: (22) 880 00 00
email: sklep@sklep-muzyczny­.com.pl

Konto bankowe:
08 1140 2004 0000 3102 4903 0792
Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek 11:00 - 19:00
sobota 10:00 - 14:00

Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u pasjamusic za co najmniej 500 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost
pierwsza sztuka:
7,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka:
4,50 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
4 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka:
7,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
4
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka:
17,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
PACZKA W RUCHu
pierwsza sztuka:
5,99 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka:
15,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
przybliżony czas realizacji
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka:
0,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
-
przybliżony czas realizacji:
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka:
25,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
10
przybliżony czas realizacji:
2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka:
19,00 zł
kolejna sztuka:
0,00 zł
maksymalnie w paczce:
5
przybliżony czas realizacji:
3 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT

Reklamacja

2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji

Sklep Muzyczny Pasja
ul. Wiktorska 7/11
02-587 Warszawa
Dodatkowe informacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@sklep-muzyczny.com.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Zwroty

14 dni

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep Muzyczny Pasja, Dział Wysyłkowy
Wiktorska 7/11
02-587 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy – np. zlecenie zainstalowania anteny satelitarnej; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy – np. zakup złota na giełdzie; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zakup garnituru szytego na miarę; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia – np. zakup jogurtu w sklepie internetowym; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – np. zakup i otwarcie opakowania soczewek kontaktowych; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami – np. zakup urządzenia z dołączonym do niego komercyjnym oprogramowaniem, aktywowanym unikalnym kodem lub numerem seryjnym urządzenia; 7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy – np. wezwanie informatyka do uszkodzonego laptopa; 8) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu – np. otwarcie zafoliowanego filmu DVD; 9) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 10) o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi – np. zakup biletu na koncert; 11) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy – np. zakup na stronie internetowej dostępu do bazy piosenek. Zwrot kosztów przesyłki Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności. Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.