COOK ŁYŻKA DO SOSU DUET WAWA (6484144823)

14 dni do końca
cena kup teraz
25,90 zł
z 10 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka pocztowa priorytetowa 11,69 zł
  • E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,69 zł
Zakupy powyżej 299 zł
  • lokalizacja: Warszawa - Wesoła
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • stan: nowy
  • waga (z opakowaniem): 2.00 [kg]


Przedmiotem aukcji jest:

COOK ŁYŻKA DO SOSU DUET

renomowanej belgijskiej marki Cook&Co by BergHOFF

Opis:

Oryginalny produkt marki Cook&Co pochodzący od polskiego dystrybutora.

Łyżka wykonana ze stali, możliwość powieszenia np. na relingu.
Kod produktu:

2800024

Marka

jest dystrybuowana przez:

Marka Cook&Co jest dystrybuowana przez firmę BergHOFF. Akcesoria i naczynia Cook&Co powstają w oparciu na technologii oraz doświadczeniu firmy BergHOFF. Zapewnia to stały rozwój asortymentu i dostęp do opatentowanych rozwiązań opracowanych w laboratoriach BergHOFF. W swojej ofercie Cook&Co posiada naczynia do gotowania, sztućce, noże, oraz inne akcesoria nie tylko związane z kuchnią. Bardzo dobra jakość wykonania oraz trwałość produktów sprawiają, że w Polsce marka Cook&Co by BergHOFF zdobywa rosnące uznanie!

Najwyższa jakość w dobrej cenie !!!

Kupując na kilku aukcjach za wysyłkę zawsze płacisz tylko raz !!!
wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u domowymarket_pl za co najmniej 299 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Bank Millennium S.A. 31116022020000000235951970
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 13,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 11,69 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 11,69 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 12
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 15,38 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 25
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 3 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 15,38 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 15
przybliżony czas realizacji: 5-6 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
ODBIÓR OSOBISTY: Sklep informuje o skompletowaniu zamówienia i możliwości jego odbioru. Bez wcześniejszej informacji od sklepu odbiór nie jest możliwy. Punkt odbiorów: Warszawa-Wesoła, ul. Mazowiecka 56 (dzielnica Wesoła, Stara Miłosna, okolice Traktu Brzeskiego).
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej. Pod powyższym adresem prowadzimy punkt odbioru zamówień.

kontakt

  • 516 00 33 66
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach: 9:00 - 17:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduję się na stronie: http://www.domowymarket.pl/oswiadczenie.pdf Kupujący może też skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Wzór: VENDITOR Łukasz Kowalczyk ul. Mazowiecka 56 05-077 Warszawa - Wesoła Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego] Adres: [adres kupującego] Numer konta na jaki ma być wykonany zwrot [jeśli potrzebny] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej] Przesyłka ze zwrotem powinna zawierać dobrze zabezpieczony towar, dowód zakupu oraz wypełniony i podpisany formularz zwrotu w wersji papierowej (można również wysłać skan podpisanego formularza zwrotu mailem na adres: info@domowymarket.pl). W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

reklamacje

Opis procedury reklamacyjnej: Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem info@domowymarket.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: - imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, - datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieniu rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie wskazane wyżej nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiona przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub dokonał usunięcia wady. Konsument może żądać usunięcia wady rzeczy na wolną od wad albo wymiany, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Koszty związane z uznaną reklamacją ponosi sprzedający.

pozostałe informacje

Oświadczam, że zobowiązuje się dostarczyć zamówioną rzecz pozbawioną wad z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów konsumenckich.