COCOMORE BESTSELLER BLUZKA BIEL GROSZKI 38 ROZENEK (6910943219)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
99,00 zł
z 2 sztuk
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 11,00 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: do 2 dni

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rozmiar: 38 (M)
  • marka: Inna marka
  • wzór dominujący: groszki
  • dekolt: karo
  • rękaw: krótki rękaw
  • cechy dodatkowe: brak
  • kolor: biel

opis

BEAUTY STYLE

BEAUTY STYLE

TEL 600294942

PŁATNOŚĆ

PRZELEW TRADYCYJNY

POBRANIE

towar wysylamy za pośrednictwem

firmy kurierskiej DPD

CZAS WYSYŁKI 24-48 GODZ






zdecydowany must have

zjawiskowa bluzka w tonacji bieli

w drobne groszki czarno - granatowo-niebieskie­

pięknie wyeksponowany dekolt

rękawki opadające na ramiona

zapinana na ukos na guziczki

do wykorzystania do wielu stylizacji

rozmiar 38

wymiary

dł całkowita 57 cm

szer pod pachami 46 cm
szer w pasie 50 cm

polecam polska produkcja

wysyłka od ręki


KONTAKT TELEFONICZNY PO GODZ 15

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Częstochowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u LUX_OTI za co najmniej 500,00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze
List polecony priorytetowy
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3 dni robocze

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
23,00 zł
kolejna sztuka
4,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
40,00 zł
kolejna sztuka
5,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Czechy
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Słowacja
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
3,00 zł
maksymalnie w paczce
3
Dania
pierwsza sztuka
34,00 zł
kolejna sztuka
4,00 zł
maksymalnie w paczce
3

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

BEAUTY STYLE
SEJMOWA 29
42-200 CZĘSTOCHOWA
Dodatkowe informacje

 ..................., dn............. 20.... r. 



FORMULARZ REKLAMACYJNY DANE KLIENTA: 

Imię i Nazwisko: .......................................................................................................................................

 Adres: ........................................................................................................................................................ 

e-mail: ........................................................................................................................................................


 tel. .............................................................................................................................................................. 


Nr rachunku bankowego.......................................................................................................... 


PRZEDMIOT REKLAMACJI: Data nabycia towaru .................................................................................................................................. 


Nazwa towaru ............................................................................................................................................ 


Nr paragonu/faktury .................................................................................................................................. 


Nr karty gwarancyjnej ............................................................................................................................... 


Ogólna wartość towaru .............................. zł 


ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):  ....................................................................................................................................................................  ....................................................................................................................................................................  .................................................................................................................................................................... 


Kiedy wady zostały stwierdzone ............................................................................................................... 


DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO: 

(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,

(___) usunięcie wady,

 (___) obniżenie ceny, 

(___) odstąpienie od umowy.  ......................................... ..................


 (czytelny podpis reklamującego) 


OGÓLNE WARUNKI SKŁADANIA I UZNANIA REKLAMACJI KLIENTA 


1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną, która polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz sprzedana jest niezgodna z umową, jeżeli: a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub z przeznaczenia; b) nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; c) nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; d) została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.  

2. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Towaru Klientowi. Termin ten biegnie na nowo w razie wymiany produktu. 

3. Reklamacja winna być złożona na piśmie i wysłana/dostarczona na adres siedziby Sprzedawcy – na koszt Sprzedawcy – najpóźniej w terminie roku od dnia stwierdzenia niezgodności towaru z umową. 

4. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostają do wartości rzeczy bez wady – art. 560 § 3 k.c. 

5. Klient może odstąpić od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie, przy czym ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady – art. 560 k.c. 

6. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni roboczych od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozparzenia reklamacji. W przypadku uznania reklamacji towar należy odesłać na adres Sprzedającego lub wskazane przez niego miejsce wraz z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacji, kartą gwarancyjną i dowodem zakupu (najlepiej oryginał lub kopia paragonu lub faktury VAT lub inny niebudzący wątpliwości dowód zakupu). 

7. Sprzedawca jest obowiązany – na swój koszt – wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Przyjmuje się, iż termin ten wynosi do 14 dni. 

8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, dzwoniąc pod numer telefonu ................. (koszt połączenia jak za połączenia lokalne). 


ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:  ....................................................................................................................................................................  ....................................................................................................................................................................  .................................................................................................................................................................... 

Data otrzymania reklamacji ..................................... 

Osoba rozpatrująca reklamację ..................................... 

Data rozpatrzenia reklamacji ..................................... 

Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta  ....................................................................................................................................................................  ....................................................................................................................................................................  .................................................................................................................................................................... ............................................................ 


(Data, pieczątka i podpis Sprzedawcy)  

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BEAUTY STYLE
SEJMOWA 29
42-200 CZĘSTOCHOWA

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

ZWROTY 

Istnieje możliwość zwrotu i wymiany zakupionego towaru

(14 dni od momentu zakupu wraz z  formularzem zwrotu , który jest dostępny na naszej stronie allegro) 

W momencie otrzymania towaru zwracamy się do allegro z prośbą o zwrot prowizji 

Na zwrot pieniędzy mamy maksymalnie 14 dni .

W przypadku nieotrzymania prowizji  pieniądze nie będą zwracane   

O sprzedającym
LUX_OTI
99,0%
kupujących poleca tego sprzedającego

361

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 600294942
poniedziałek - sobota
16:00 - 20:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

prosimu o kontakt na podany nr tel sms.

nie zawsze mamy możliwość odebrania połączenia 

dziękujemy 

Pozostałe informacje

DOSTAWA TOWARU 

Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej dpd 90% przesyłek jest dostarczanych następnego dnia od wysłania przesyłki. 

Zamówienia realizujemy w ciągu1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności za zakupy. 

Paczki pobraniowe są realizowane szybciej 1-2 dni.

Za opóźnienia w dostawie spowodowane nieprzewidzianymi wydarzeniami, nie będące wynikiem zamierzonych działań firmy  nie ponosimy odpowiedzialności.


ZWROTY 

Istnieje możliwość zwrotu i wymiany zakupionego towaru

(14 dni od momentu zakupu wraz z  formularzem zwrotu , który jest dostępny na naszej stronie allegro) 

W momencie otrzymania towaru zwracamy się do allegro z prośbą o zwrot prowizji 

Na zwrot pieniędzy mamy maksymalnie 14 dni .


W przypadku nieotrzymania prowizji  pieniądze nie będą zwracane   


WYMIANA lub ZWROT 


Klient ma prawo do wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od momentu zakupu towaru. W tym celu należy niezwłocznie skontaktować się z nami mailowo  Jeżeli towar został odebrany przez Klienta, należy go odesłać w nienaruszonym stanie na adres firmy podany w wiadomości. Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony lub zniszczony z winy kupującego. Towar nie może nosić śladów prania , używania. itp. Towar uszkodzony przez Klienta nie będzie przyjmowany do zwrotu.  

Koszt przesyłki zwrotnej w związku z wymianą ponosi kupujący (Klient). 

Towar przeceniony nie podlega wymianie.  


PŁATNOŚĆ 

Płatność z góry przelewem na numer konta podany w trakcie składania zamówienia lub Payu. 

Na płatność za zakupiony towar oczekujemy 3 dni robocze od momentu deklaracji zakupu towaru, później zwracamy się z prośbą do allegro o zwrot prowizji 

Płatność przy odbiorze. Każdy klient wybierający tę metodę płatności, który nie odbierze przesyłki pobraniowej zobowiązany jest do zwrotu wszystkich kosztów związanych z przesyłką, poniesionych przez naszą firmę