COBI RMS TITANIC KLOCKI DUŻY STATEK 500el 1914 (6999896564)

zakończona
149,99 zł
sprzedaż zakończona
Dostawa
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczkomaty 24/7 10,99 zł
  • Przesyłka kurierska 11,99 zł
Zakupy od 500 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • bohater: brak
  • marka: Cobi
  • wiek dziecka: 6 lat +
  • certyfikaty, opinie, atesty: CE
  • liczba elementów: 500
  • rodzaj: kompletny zestaw
  • płeć: chłopcy, dziewczynki
  • materiał: plastik, inny

opis

Szybka wysyłka 24h

Klocki Cobi

Titanic R.M.S

Wymiary statku: 58 cm długości, 15 cm szerokości

500 elementów

seria: Action Town

nr katalogowy: COBI-1914

Idealny na prezent!

Nowy unikalny model brytyjskiego liniowca transatlantyckiego, którego historia na zawsze zapisała się na kartach niezapomnianych wydarzeń świata.

R.M.S. Titanic z klocków COBI

Podczas swojego dziewiczego rejsu, w nocy z 14 na 15 kwietnia 1912 roku, na trasie Southampton-Cherbourg-Queenstown-Nowy Jork, brytyjski transatlantyk Titanic zderzył się z górą lodową i zatonął.

Jego siostrzane jednostki to Olympic i Gigantic.

Model statku składa się z 500 klocków. Po zbudowaniu ma 58 cm długości i 15 cm wysokości.

Pod spodem modelu są kółka, które pozwalają jeździć nim po podłodze lub dywanie.

Z klocków zbudujesz między innymi takie detale jak:

4 kominy, liczne pokłady, szalupy, maszty, a także obracające się turbiny.

W zestawie:

  • 500 elementów

Klocki kompatybilne z klockami innych marek

Zapakowany w pudełko o wymiarach: 50 x 6,6 x 32 cm

Produkt jest nowy, do każdego zakupu dołączamy paragon.

Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 8,60 zł

Lokalizacja: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Misiowy_Swiat za co najmniej 500,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty InPost Darmowy zwrot
pierwsza sztuka
8,60 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
10,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Punkty odbioru

Warszawa, Białołęka
Aleksandra Fleminga 2A
03-176 Warszawa
woj. mazowieckie
tel.: 661883876

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

Misiowy Świat
Aleksandra Fleminga 2A lok. 28
03-176 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Towary oferowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. 

2. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia Towarów bez wad. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie aukcji i które były podstawą obniżenia jego Ceny. 

3. Jeżeli otrzymany przez Klienta Towar jest wadliwy, Klient może skorzystać według swojego wyboru z uprawnień przysługujących w ramach gwarancji we wskazanych serwisach lub - niezależnie - z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru. Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie aukcji i które były podstawą obniżenia jego Ceny. 

4. Klient może zgłosić przysługujące mu roszczenia z tytułu rękojmi w szczególności listownie na adres: Misiowy Świat Agnieszka Szmitkowska, ul. Kolejowa 1, 06-150 Świercze lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: biuro@misiowyswiat.pl z dopiskiem „reklamacja”. Prosimy o załączenie do reklamacji dowodu zakupu Towaru. 

5. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji, prosimy o podanie w treści zgłoszenia reklamacyjnego krótkiego opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz danych kontaktowych Klienta. 

6. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Nie dotyczy to wad, które zostały wskazane w opisie aukcji i które były podstawą obniżenia jego Ceny. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towarów bez wady. Klienta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna; b. żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego. 

7. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany przesyłką rejestrowaną dostarczyć wadliwy Towar na następujący adres: Misiowy Świat Agnieszka Szmitkowska, ul. Kolejowa 1, 06-150 Świercze. 9. Jeżeli Klient będący Konsumentem zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione. 10. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku zakupu Towarów przez Konsumenta – bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Misiowy Świat
Aleksandra Fleminga 2A lok. 28
03-176 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje


a) W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub - w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. b) W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towarów z zastrzeżeniem, jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (Art. 33 ustawy o prawach konsumenta). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

c) Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania towaru do Sprzedawcy. 

d) Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@misiowyswiat.pl. W przypadku złożenia przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu drogą pisemną, oświadczenie powinno zostać wysłane na adres: Misiowy Świat Agnieszka Szmitkowska ul. Kolejowa 1, 06-150 Świercze. Do zachowania 14 - dniowego terminu na odstąpienie wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

e) Bieg 14 – dniowego terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w przypadku Umowy Sprzedaży od objęcia Towarów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Jeżeli Umowa Sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy (Towarów), partii lub części. 

f) Jeżeli Sprzedawca nie zaproponuje, że sam odbierze Towar od Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towarów – w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Do zwracanego Towaru prosimy o dołączenie dowodu zakupu (paragon). 

g) Jeżeli Konsument wybiera sposób dostarczenia Towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

h) Konsument ma obowiązek zwrócić Sprzedawcy zwracany Towar lub przekazać Towar osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania 14 – dniowego terminu wystarczy odesłanie Towarów przed jego upływem. Prosimy o zapakowanie i zabezpieczenie odsyłanych Towarów tak, aby nie zostały uszkodzone w transporcie. 

i) Zwracane Towary należy odesłać na adres: Misiowy Świat Agnieszka Szmitkowska ul. Kolejowa 1, 06-150 Świercze. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towarów, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść. 

j) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych Towarów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa. 

k) Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje w przypadku: 

a. dostarczania zapieczętowanych Towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

b. dostarczania Towarów, które, po dostarczeniu, ze względu na swój charakter są w sposób nierozłączny połączone z innymi przedmiotami; 

c. dostarczania zapieczętowanych nagrań dźwiękowych lub zapieczętowanych nagrań wizualnych, lub zapieczętowanego oprogramowania komputerowego, których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

d. dostarczania treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

l) Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy): - [adres sprzedającego] - Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] . - Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . - Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] - Login Allegro: [login kupującego] - Adres: [adres kupującego] - Data: [data odstąpienia od umowy] - Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

O sprzedającym
Misiowy_Swiat
99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

3183

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 661883876
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Misiowy Świat Agnieszka Szmitkowska ul. Kolejowa 1, 06-150 Świercze, NIP 5681561818, REGON: 362388624, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej przez Ministra Gospodarki.

Pozostałe informacje

UWAGA! Zamówienia wysyłamy w ciągu 24h, ale przypadku wyboru Allegro MiniPaczka InPost czas gwarantowany doręczenia przez InPost wynosi 6 DNI!

JEDNOCZEŚNIE INFORMUJEMY, ŻE WYBÓR PRZESYŁKI MINIPACZKA INPOST MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z KONIECZNOŚCIĄ JEJ OSOBISTEGO ODBIORU W WYZNACZONYM PUNKCIE INPOST !

Jeśli zależy Państwu na szybkim otrzymaniu zamówienia prosimy o wybór przesyłki kurierskiej lub Paczkomatu!

Czas realizacji zamówień złożonych w okresie przedświątecznym może wynieść wyjątkowo 1-2 dni robocze.

Numer nadawczy przesyłki Allegro MiniPaczka InPost jest podany na karcie płatności Allegro. Link do śledzenia: https://twoj.inpost.pl/

Wysyłka Pocztą Polską: list polecony ekonomiczny (Polecony eCommerce - 5,99zł, doręczenie: D+3); ze względu na wymagania gabarytowe przesyłki - jeśli dostępny w zakładce „Dostawa i płatność” w danej aukcji).

Zamówienia złożone w dni ustawowo wolne od pracy lub w dni robocze po godz. 10:00 rozpatrywane są w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w który zamówienie zostało złożone.

Koszty dostawy Towaru ponosi Klient, chyba że warunki Promocji stanowią inaczej. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do możliwości aktualizowania kosztów dostawy zamieszczonych na stronie serwisu. Koszty dostawy w Zamówieniu złożonym przez Klienta przed wprowadzeniem zmian pozostają dla Klienta wiążące.

Opis oraz zdjęcia sprzedawanych przez nas przedmiotów stanowi przedmiot praw autorskich i podlega ochronie zgodnie z ustawa z dn. 04.02.1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. nr 24 poz.93) oraz ochronie z ustawy z dn. 08.06.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. nr. 47 poz. 211).

Do każdego zakupionego przedmiotu wystawiamy paragon. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Kupujący wyraża zgodę na przesłanie faktury VAT drogą mailową.

Termin płatności to 7 dni. W międzyczasie otrzymają Państwo powiadomienie mailowe przypominające o uiszczeniu wpłaty w terminie. Po upływie tego terminu wysyłamy do serwisu Allegro formularz zwrotu prowizji i transakcja jest anulowana, a przedmiot wystawiany jest ponownie na sprzedaż.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce "Rozstrzyganie sporów konsumenckich".

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.