CLK W209 LIFT 09r PODAJNIK PASA PRAWY 2098600682 (6542210866)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
249,00 zł
Koszty dostawy
  • Przesyłka kurierska 20,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
  • lokalizacja: Lublin / Wysyłka cały kraj w 24h
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: używany
  • typ samochodu: samochody osobowe
  • marka samochodu: mercedes-Benz

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
PODAJNIK PASA BEZPIECZEŃSTWA PRAWY

DO

MERCEDES CLK W209 LIFT 09r COUPE 2.2 CDI LAK. C590

POSIADAMY WSZYSTKIE CZĘŚCI DO TEGO MODELU KTÓRE WYSTAWIAMY NA POZOSTAŁYCH NASZYCH AUKCJACH.

www.happer-auto-czes­ci.pl


Adres: Ciecierzyn 86 /koło Lublina/ [mapa]

Tel. kom.: 501-479-050, 888-937-740,
888-296-369, 791-632-155

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 30,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

51.305681, 22.594280 GPS - HAPPER AUTO-CZĘŚCI

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
 
WITAM NA NASZYCH AUKCJACH.NASZA FIRMA ZAJMUJE SIĘ SPRZEDAŻĄ CZĘŚCI UŻYWANYCH DO RÓŻNYCH MAREK SAMOCHODÓW. GŁÓWNIE IMPORTUJEMY CZĘŚCI Z ANGLII, FRANCJI, BELGII, HOLANDII. NA ZAKUPIONY U NAS TOWAR OTRZYMUJESZ GWARANCJE ROZRUCHOWĄ ZWYKLE OD 2TYGODNI DO 1 MIESIĄCA.(WARUNKI GWARANCJI USTALAMY INDYWIDUALNIE POD DANE ZAMÓWIENIE A WIĘC ZAWSZE ZAPYTAJ) NA ZAKUPIONY TOWAR WYSTAWIAMY PARAGON LUB NA ŻYCZENIE FAKTURE VAT. JEŚLI POTRZEBUJESZ F.VAT NAPISZ OD RAZU PO ZALICYTOWANIU W INNYM WYPADKU WYSTAWIAMY PARAGON FISKALNY (NIE ROBIMY KOREKT).

reklamacje

1. Części zakupione w naszej firmie objęte są 14-dniową gwarancją rozruchową (liczy się data odbioru towaru). 2. Do zgłoszenia reklamacji należy koniecznie dołączyć paragon lub fv 3. Przed zakupem jesteśmy w stanie poinformować kupującego o ewentualnych symbolach danej części, jeśli się one nie zgadzają,a kupujący w dalszym ciągu wyraża chęć zakupu części, to bierze ją na własną odpowiedzialność, wtedy reklamacji nie uznajemy. 4. Części elektronicznie, elektryczne i karoseryjne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie (na życzenie klienta robimy szczegółowe zdjęcia).Jeśli przedmiot jest uszkodzony, bądź posiada wadę fabryczną, podaję szczegółową informację na ten temat. Reklamację z tytułu wad wyszczególnionych w opisie nie będą uwzględniane. 5. SILNIKI I CZĘŚCI MECHANICZNE: Rozpatrujemy i przyjmujemy tylko te wnioski reklamacyjne, potwierdzające montaż części w uprawnionym zakładzie mechaniki pojazdowej ( pieczęć firmowa z numerem telefonu i nie później jak 7-dni od dnia odbioru towaru) przy zachowaniu zasady prawidłowego i fachowego montażu.Nie odpowiadamy za błędy diagnostyczne warsztatów. Składający reklamację na swój koszt dostarcza przedmiot reklamacji oraz dokument potwierdzający montaż części wraz z informacją zakładu stwierdzającą jego wadę lub uszkodzenie.

pozostałe informacje

Komentarz wystawiam zawsze jako drugi. Po otrzymaniu przesyłki oraz stwierdzeniu iż wszystko jest w porządku proszę o wystawienie komentarza. Jest to dla mnie sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie , zgodnie z warunkami aukcji, a otrzymany towar spełnił oczekiwania kupującego.Zastrzegam że nie ponoszę odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez Pocztę Polską lub firme kurierską. Firma Happer z chwilą przekazania przesyłki kurierowi przestaje być stroną (chodzi o uszkodzenia powstałe w transporcie firm kurierskich) w sprawach reklamacji uszkodzeń powstałych w transporcie. Przed wysyłką robimy fotografie wysyłanego towaru - udostępniamy je na prośbę kupującego. W razie uszkodzeń powstałych podczas transportu swoich roszczeń należy dochodzić w firmach kurierskich odpowiadających za dostarczenie przesyłki. PACZKE OTWIERAMY ZAWSZE W OBECNOŚCI KURIERA !!! PROSZE WSZYSTKICH LICYTUJĄCYCH NA NASZYCH AUKCJACH ABYŚCIE OTWIERALI PRZESYŁKI PRZY KURIERZE I SPRAWDZALI JEJ ZAWARTOŚĆ (macie do tego prawo) CZY PRZYPADKIEM TOWAR NIE JEST USZKODZONY,JAK POKWITUJECIE PACZKE PRZED JEJ ODPAKOWANIEM TO MOŻE BYĆ PROBLEM Z REKLAMACJĄ