Clio IV 1.5 dci 90 KM nawigacja klimatronic alus (6910864081)

zakończona
23 999,99 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

  • stan: używany
  • faktura: Nie wystawiam faktury
  • rok produkcji: 2012
  • przebieg [km]: 59024
  • pojemność silnika [cm3]: 1500
  • moc [KM]: 90
  • rodzaj paliwa: diesel
  • nadwozie: hatchback
  • liczba drzwi: 4/5
  • liczba miejsc: 5
  • skrzynia biegów: manualna
  • napęd: na przednie koła
  • kolor: czerwony
  • uszkodzony: tak
  • lakier: metalik
  • kierownica po prawej (Anglik): nie
  • kraj pochodzenia: Francja
  • wyposażenie - bezpieczeństwo: ABS, alarm, aSR (kontrola trakcji), centralny zamek, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, eSP (stabilizacja toru jazdy), immobilizer, isofix, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna kierowcy, poduszka powietrzna pasażera, poduszki boczne przednie, poduszki boczne tylne, światła LED, światła mijania LED, światła przeciwmgłowe
  • wyposażenie - komfort: elektryczne szyby przednie, elektrycznie ustawiane lusterka, klimatyzacja automatyczna, podgrzewane lusterka boczne, wielofunkcyjna kierownica, wspomaganie kierownicy
  • wyposażenie - multimedia: bluetooth, CD, gniazdo AUX, gniazdo USB, MP3, nawigacja GPS, radio fabryczne, zmieniarka CD
  • wyposażenie - pozostałe: alufelgi, elektrochromatyczne lusterka boczne, elektrochromatyczne lusterko wsteczne, komputer pokładowy, tempomat

Do Sprzedania Posiadam Renault Clio 1.5 dci 90 KM po przebiegu 59024 km

z 27.12 .2012 r.

Więcej informacji pod numerem tel. 512 559 246

e-mail: daminik@poczta.onet.­pl

Cena 23999,99zł - zderzak i listwa drzwi lewych przednich w cenie auta

płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
dodatkowe informacje

dane sprzedawcy

SOUL
Jankowice, ul. Nowa 35
62-081 Tarnowo Podgórne
NIP: 766-162-50-25
REGON: 572112820

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
SOUL
Jankowice, ul. Nowa 35
62-081 Tarnowo Podgórne
 
Informujemy a zarazem nakłaniamy do przemyślanych zakupów. Każdy zakupiony towar podlega odbiorowi osobistemu w siedzibie firmy. Jeżeli kupujący życzy sobie wysyłkę musi to być uzgodnione telefonicznie. Ewentualna wysyłka zakupionego towaru wiąże się z poniesionymi przez nasz kosztami obsługi takiej wysyłki. Składają się na nią zakup opakowania, koszt zapakowania, transport na pocztę i z poczty a także czas poświęcony na stanie w kolejce aby nadać paczkę. Nadmienię, iż sami dostarczamy paczki do Urzędu Pocztowego. ZWROTY: Ewentualne zwroty towaru - gdy klient decyduje się na zwrot towaru musi być świadomy kosztów jakie ponieśliśmy i że będzie musiał nam je zwrócić. Kwota obliczana jest do każdej paczki z osobna. PRZECZYTAJ KONIECZNIE - INFORMACJE SPRZEDAJĄCEGO. Nie odbieramy paczek pobrani owych. Części elektroniczne podlegają gwarancji tylko i wyłącznie gdy dana część montowana jest w naszym warsztacie. Dlatego, że osoby montujące w wielu przypadkach są osobami nie kompetentnymi do takich usług i powodują uszkodzenia podzespołów elektronicznych. A ostatecznie twierdzą z góry, że towar otrzymali uszkodzony. I aby uniknąć takich sytuacji najlepiej jak sami podłączymy taką cześć. Gdy zamierzamy zwrócić towar o czym należy pamiętać: - INFORMACJA o odstąpieniu od umowy JASNA i CZYTELNA, i że towar został nadany sms lub e mailem. Podanie koniecznie na dokumencie nadania nr. tel. do kontaktu dla kuriera. Ułatwi to kontakt kuriera z nami bo nie zawsze można nas zastać. Wtedy paczki wracają bo kurierzy nie zawsze mają możliwość poinformować nas o próbie doręczenia paczki. Za pośrednictwem Poczty Polskiej jest o tyle lepiej, że możemy odebrać do 14 dni w placówce Poczty Polskiej. - koniecznie do zwracanego towaru potrzebny jest dokument o odstąpieniu od umowy wraz z paragonem i nr. konta do zwrotu. - i na koniec tak jak informujemy po wyżej - każdy kto zwraca towar a ma do tego prawo musi się liczyć z kosztami które ponosimy z tytułu wysyłki paczki i są one potrącane z kwoty do zwrotu.

reklamacje

REKLAMACJĘ UWZGLĘDNIAMY TYLKO W PRZYPADKU WADLIWEGO TOWARU, JEŚLI TOWAR JEST SPRAWNY A NIE PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU, TO JEST TWÓJ BŁĄD PRZY KUPNIE ZA KTÓRY NIE ODPOWIADAMY, NA AUKCJI SĄ ZDJĘCIA ORAZ NUMER CZĘŚCI WIĘC DOKŁADNIE WIESZ I WIDZISZ CO KUPUJESZ. za uszkodzenia powstałe w czasie transportu nie odpowiadamy. Po stwierdzeniu ewentualnego uszkodzenia, należy spisać protokół z kurierem

pozostałe informacje

ING 96 1050 1533 1000 0091 3583 1452 Firma "Soul" ul. Nowa 35, 62-080 Jankowice. Zasady współpracy: Preferujemy odbiór osobisty zakupionej części a dodatkowo montaż w naszym warsztacie. Zapobiegamy tym sposobem pomyłkom niekompetentnych mechaników a przede wszystkim co się często zdarza uszkodzeniom części zwłaszcza elektronicznych. Informujemy też, że nie jesteśmy lombardem i u nas nie ma zakupów na zasadzie prób i błędów. Kupujący odpowiada za to czy dana część jest tą częścią którą potrzebuje i nie akceptujemy argumentów, że ktoś się pomylił - czytaj dalej ZWROTY. Jeżeli kupujący życzy sobie wysyłkę w takim przypadku przed zakupem musi uzgodnić to telefonicznie. Jeżeli będzie taka akceptacja musi doliczyć sobie koszt zapakowania zakupionego towaru oraz koszt wysyłki. Całkowity koszt takiej operacji obliczany jest dla każdej wysyłki z osobna. Koszt wymiany i zwrotu towaru pokrywa kupujący - czytaj ZWROTY z wyjątkiem części elektronicznych. Odbiór towaru w niektórych przypadkach może się opóźniać nawet do 30 dni więcej szczegółów podajemy telefonicznie.