Clementoni Puzzle 104 ELEMENTY Frozen, brokat (6999644108)

zakończona
23,40 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Dostawa
  • Przesyłka kurierska 18,99 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 23,99 zł
Zakupy od 1 000 zł darmowa dostawa
  • lokalizacja: Rumienica, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • wiek dziecka: 3 lata +
  • bohater: inny
  • marka: inna
  • materiał: papier, inny
  • płeć: chłopcy, dziewczynki

opis

Clementoni Puzzle 104 ELEMENTY Frozen, brokat
Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.
Nie gwarantujemy, że zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,
gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.

act: WZCLET0DFD22991

Puzzle 104 elementy. Frozen.


EAN: 8005125297122
Kod dostawcy: PCL-29712
Nr katalogowy: 29712
Marka: Frozen
Rodzaj: Dla dzieci
Liczba elementów: 104
Wymagania wiekowe: od 6 lat
Płeć: Dziewczynki
Pozostałe parametry: Wymiary opakowania: 34,3 x 24,3 x 3,5 cm.
Towar wysyłany jest firmą kurierską DHL, SCHENKER, UPS, FedEx lub za pośrednictwem
Poczty Polskiej,
który jest dostarczany w terminie 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania należności.
Jednak w przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego
zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 5 dni.
Tym samym warto upewnić się o status realizacji zamówienia.

Zobacz nasze pozostałe aukcje:


Marool Marek Licznerski

Rumienica 24

14-260 Lubawa

Tel: +48 512 50 271
E-mail: biuro@marool.pl


GG: 49758795


Millenium Bank:
78 1160 2202 0000 0002 5821 8638

Jeżeli dokonujecie Państwo zwykły przelew

prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty

drogą e-mail na biuro@marool.pl
co przyspieszy wysyłkę skracając proces

księgowania.


Przesyłka kurierska DHL
(przedpłata na konto) - 18.99 zł

Przesyłka kurierska DHL
za pobraniem
- 23,99 zł

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 18,99 zł

Lokalizacja: Rumienica, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u Marool_pl za co najmniej 1 000,00 zł.

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
18,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
23,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2 dni robocze

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta lub gwarancją własną sklepu.
Szczegółowe warunki gwarancji zawarte są w karcie gwarancyjnej. 

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
dla firm rękojmia wyłączona

Adres do reklamacji

MAROOL MAREK LICZNERSKI
J. LELEWELA 46/4
87-100 TORUŃ
Dodatkowe informacje

 1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się że Sprzedającym.
2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji, należy przedstawić dowód zakupu towaru.
3. Klient zobowiązany jest dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej.
4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
5. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail: biuro@marool.pl lub telefonicznie 512050271. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr aukcji, nr dowodu zakupu  oraz opisać przedmiot reklamacji.
6. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią dowodu zakupu. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
7. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto bez potrącania kosztów manipulacyjnych. . Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

MAROOL MAREK LICZNERSKI
J. LELEWELA 46/4
87-100 TORUŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Allegro może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie 5 poniżej.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich).
4. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane e-mailem lub pocztą.
5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanych
w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:
5.1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
5.2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
5.3. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY  

1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi płatność za towar.  Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
2. Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.
2.2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
2.3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty. Zwrot należy uzgodnić telefonicznie 512 050 271 lub e-mailem biuro@marool.pl. Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.

O sprzedającym
Marool_pl
98,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

772

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Dane firmy

Kontakt

  • 512050271
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
10:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma MAROOL Marek Licznerski została zarejestrowana przez CEIDG z dniem 01-04-2014r.

 

Dane Firmy:

MAROOL Marek Licznerski 

Rumienica 24

14-260 Lubawa 

NIP: 744-164-64-04 

REGON: 281573152 

Tel. 512050271 

biuro@marool.pl 


Wpłaty bankowe Millennium Bank: 78 1160 2202 0000 0002 5821 8638

Pozostałe informacje

1. W przypadku wyboru płatności w formie: Płatność z góry na konto, E-przelew/karta kredytowa- płatność przez internet Klient obowiązany jest dokonać zapłaty w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  W przypadku, gdy nie dojdzie do dokonania zapłaty przez Klienta w terminie określonym Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. W takim przypadku umowa sprzedaży będzie uważana za niezawartą, a zamówienie za anulowane.  2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, poprzez kontakt e-mail: biuro24@marool.pl lub tel. 512050271 3. Towary objęte są gwarancją producenta . W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju. 4. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

Nie gwarantujemy, że zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,gdyż otrzymujemy  bezpośrednio od producenta. Towar wysyłany jest firmą kurierską DHL, SCHENKER, UPS, FedEx, za pośrednictwem Poczty Polskiej lub InPost, który jest dostarczany w terminie 24 - 48 godzin od momentu zaksięgowania należności. Jednak w przypadku konieczności przesunięcia między magazynowego zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu dostawy do 5 dni. Tym samym warto upewnić się o status realizacji zamówienia.