CLEARBLUE TEST NA WYCIEK WÓD PŁODOWYCH WKŁADK 2SZT (6483233040)

Od 01-10-2016 do 11-10-2016 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie robić u niego zakupy, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.
zakończona
22,00 zł
sprzedaż zakończona
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • List polecony ekonomiczny 4,20 zł
  • List polecony priorytetowy 5,50 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: KŁOBUCK
  • czas wysyłki: do 2 dni
  • waga (z opakowaniem): 0.05 [kg]
  • Masz pytania? Zadzwoń

    +34 365 40 96

  • Skontaktuj się z nami

    info@plusdlazdrowia.pl

CLEARBLUE
2 SZTUKI
TEST NA WYCIEK WÓD PŁODOWYCH

Super cena!!!

  • ORYGINALNY
  • WYKRYWA WYCIEK LUB PRZESĄCZANIE
    PŁYNU OWODNIOWEGO
  • POSTAĆ WKŁADEK HIGIENICZNYCH

Dlaczegomy?

  • Profesjonalne doradztwo
  • Szybka i profesjonalna realizacja zamówienia - wysyłka od 24 do 48h
  • Najlepsze ceny
  • Odbiór osobisty w Kłobucku po wcześniejszym ustaleniu!!!
  • Apteka "Plus dla Zdrowia -
    Twoja Apteka internetowa"

    ul. 11Listopada 14
    KŁOBUCK

Wysyłkatowarów

Płatnośćza produkty

  • Szybkie Płatności

  • Wpłata na konto bankowe:

    Idea Bank

    12 1950 0001 2006 6010 3887 0002

Opisprodukt

WYRÓB HIGIENICZNY


Testy na obecność wód płodowych

Wielokrotnie spotykaliśmy się z pytaniem kobiet w ciąży: "Dlaczego?" "Po co?" "Czy są mi potrzebne?" Odpowiedź na te i inne pytania znajdą Panie poniżej.
Każda kobieta w ciąży, pierwszej czy kolejnej, odczuwa wiele różnych dolegliwości, uczucia dyskomfortu, niepewność i obawę o zdrowie swoje i swojego nienarodzonego dziecka. Jest to o tyle zrozumiałe, iż rosnące pod sercem dziecko ma ogromny wpływ na zdrowie fizyczne i psychiczne przyszłej mamy.
Jedną ze wspomnianych wyżej dolegliwości jest uczucie wilgotności w miejscu intymnym. Może to być oznaka sączących się wód płodowych.
Jeśli pęcherz płodowy pęka przed porodem, jest to bez wątpienia oznaka rozpoczynającego się porodu. Jednak każdy wcześniejszy wypływ płynu owodniowgo jest niebezpieczny zarówno dla matki jak i dla dziecka. Pęknięty pęcherz płodowy stanowi niebezpieczeństwo, ponieważ zniszczona została naturalna ochrona nienarodzonego dziecka przed bakteriami. Może dojść do zakażenia matki i płodu.
Wiele kobiet nierzadko nie potrafi zidentyfikować odczuwaną wilgotność w miejscu intymnym: czy są to wody płodowe, nietrzymanie moczu czy może infekcja.
Rozwiązaniem tego problemu są testy wykrywające obecność wód płodowych. Proste, szybkie, wygodne i niedrogie wkładki higieniczne niemal natychmiast rozwieją wątpliwości i pozwolą przyszłej mamie na beztroskie trwanie w stanie błogosławionym. Warto więc zaopatrzyć się w testy by móc po nie sięgnąć w razie potrzeby. Poczucie bezpieczeństwa i pewność o zdrowie własne i nienarodzonego dziecka jest bezcenne.

Dla kogo?

Testy do wykrywania wycieku wód płodowych są przeznaczone:
dla kobiet po 36. tygodniu ciąży, nawet gdy nie odczuwają one wilgoci
w ciągu 48 godz. po amnipunkcji
zawsze przy odczuwaniu wilgoci od 17. tygodnia ciąży
w przypadku wcześniejszych incydentów przedwczesnego pękania błon płodowych
Testy są wskazane zarówno przy ciążach wysokiego ryzyka jak i w niezagrożonych.

Zalety testów na obecność wód płodowych:
bezpieczne - testy nie stanowią żadnego zagrożenia dla matki oraz dziecka, są higieniczne
wygodne - wystarczy umieścić wkładkę higieniczną na bieliźnie i w miarę potrzeb kontrolować jej zabarwienie
proste w użyciu - interpretacja wyników nie wymaga posiadania specjalistycznego sprzętu, wystarczy ocena wizualna wkładki

wysoka skuteczność - dokładność: 92%, czułość 97,6%
szybkie - już po upływie 5 minut można skontrolować użytą wkładkę i w przypadku zabarwienia podjąć odpowiednie kroki
dyskretne - wkładkę można włożyć do torebki i sięgnąć po nią w razie potrzeby
cienkie - korzystanie z testów nie powoduje żadnego dyskomfortu dla przyszłej mamy; wkładki są bardzo cienkie

producent: CS Common Sense Ltd. Israel
dystrybutor SPD Szwajcaria; Dystrybucja w Polsce: Womanline - Agata Kisinska

Data ważności 03.2018r


Odbiór osobisty w Aptece w Kłobucku!!!

(po wcześniejszym ustaleniu)

Kontakt w sprawie sprzedaży allegro pod numerem:


(+
34) 365 40 96

Poniedziałek-Piątek: 8.00-18.00


Przy zakupie na kilku aukcjach cena dostawy jest ustalana indywidualnie
poprzez formularz allegro,
W razie wątpliwości co do wyboru ceny przesyłki prosimy o kontakt.

Zanim dokonasz zakupu wejdź na stronę "o mnie" i zapoznaj się z naszym regulaminem.
Dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją naszego regulaminu.

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u plus_dla_zdrowia za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • Idea Bank S.A. 12 1950 0001 2006 6010 3887 0002
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3-4 dni
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony priorytetowy 5,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni
List polecony ekonomiczny 4,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 5 dni
Pocztex Kurier48 11,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4 dni
E-PRZESYŁKA / Paczka48 Odbiór w Punkcie 9,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 3 dni
Przesyłka pobraniowa / Paczka48 pobranie 13,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
MOŻLIWA ZAPŁATA PRZY ODBIORZE W APTECE
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

Dane naszej Apteki stacjonarnej z możliwości odbioru zamówionego towaru: APTEKA "PLUS DLA ZDROWIA - Twoja Apteka internetowa"; ul. 11-go Listopada 14; 42-100 KŁOBUCK farmaceuta odpowiedzialny: mgr farmacji Przemysław Leszcz

kontakt

  • 34 365 40 96
    Apteka czynna w godzinach 7.00-20.00 od poniedziałku do piątku

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
APTEKA "PLUS DLA ZDROWIA - TWOJA APTEKA INTERNETOWA"
11-go listopada 14
42-100 Kłobuck
 
Klient ma prawo do zwrotu zakupionego WYSYŁKOWO towaru bez podania przyczyny, w okresie 10 dni roboczych od daty zakupu towaru (10 dni roboczych od daty dostarczenia przesyłki - dot. sprzedaży wysyłkowej). Konsument musi pisemnie (np. drogą elektroniczną) powiadomić Sprzedającego o zamiarze zwrotu towaru. Liczy się termin OTRZYMANIA przez Sprzedawcę stosownego zawiadomienia. W razie zwrotu towaru informujemy o tym fakcie serwis Allegro przez wysłanie formularza zwrotu prowizji. Powiadomienie to ma na celu odzyskanie prowizji zapłaconej serwisowi za transakcję, która nie doszła do skutku z powodu rezygnacji Kupującego. WAŻNE:Zgodnie z art. 38 pkt 4 i 5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległośćnie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:-w których przedmiotem umowy są produkty mające krótki termin przydatności do użycia, o czym Apteka informowała klienta przy składaniu zamówienia-w których przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu w zapieczętowanym opakowaniu zostały otwarte, oraz których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych Zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, przepisów ustawy nie stosuje się do umów:- dotyczących usług zdrowotnych świadczonych przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania, lub poprawy ich stanu zdrowia, łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, bez względu na to, czy są one oferowane za pośrednictwem placówek opieki zdrowotnej. Zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. prawo farmaceutyczne produkty lecznicze i wyroby medyczne mogą być zwracane do Apteki wyłącznie z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.Przez produkty lecznicze rozumieć należy substancję lub mieszaninę substancji, przedstawianą jako posiadającą właściwości zapobiegania lub leczenia chorób występujących u ludzi lub zwierząt lub podawaną w celu postawienia diagnozy lub w celu przywrócenia, poprawienia lub modyfikacji fizjologicznych funkcji organizmu poprzez działanie farmakologiczne, immunologiczne lub metaboliczne, a przez wyroby medyczne – jakiekolwiek narzędzia, przyrządy, urządzenia, oprogramowania, materiały lub inne artykuły, stosowane samodzielnie lub w połączeniu, wraz z wszelkim wyposażeniem, w tym oprogramowaniem przeznaczonym przez jego wytwórcę do używania specjalnie w celach diagnostycznych lub terapeutycznych i niezbędnym do jego właściwego stosowania, przeznaczone przez wytwórcę do stosowania u ludzi w celu:– diagnozowania, zapobiegania, monitorowania, leczenia lub łagodzenia przebiegu chorób,– diagnozowania, monitorowania, leczenia, łagodzenia lub rehabilitacji w przypadku urazu lub upośledzenia,– badań, zastąpienia lub zmiany budowy anatomicznej lub procesów fizjologicznych,regulacji poczęć, i które nie osiągają swojego głównego zamierzonego działania w lub na ciele człowieka za pomocą środków farmakologicznych, immunologicznych ani metabolicznych, lecz które mogą być wspomagane w swoich funkcjach przez takie środki.

reklamacje

Postępowanie reklamacyjne: W celu otrzymania protokołu reklamacji skontaktuj się naszą Apteką. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi lub towary przewidziane w Regulaminie nie są realizowane przez Aptekę lub są realizowane w sposób niezgodny z postanowieniami Regulaminu, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres firmowy. Reklamacja Klienta w związku z niezgodnością Produktu z Umową Sprzedaży może zostać złożona do Apteki i powinna określać co najmniej: - dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz jego identyfikację; - zarzuty do przesłanego Produktu stanowiącego przedmiot Umowy Sprzedaży; - numer dokumentu sprzedaży i/lub numer zamówienia; - żądany przez Klienta sposób usunięcia zarzucanego naruszenia (wymiana Produktu na produkt wolny od wad, usunięcie wady, obniżenie ceny, odstąpienie od Umowy Sprzedaży, chyba że wada jest nieistotna). Reklamacje dotyczące brakujących towarów lub ich uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Do czasu zamknięcia postępowania reklamacyjnego należy bezwzględnie zachować wszelkie reklamowane towary. Prosimy również o zachowanie kartonu, w którym zostało dostarczone reklamowane zamówienie. Apteka rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji. Apteka zwraca się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie; Apteka udzieli elektronicznej odpowiedzi na reklamację na adres wskazany przez Klienta w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga zasięgnięcia opinii przedstawiciela producenta, importera bądź biegłego, termin do ustosunkowania się Apteki ulega przedłużeniu o czas uzyskania takiej opinii, o czym Klient zostanie poinformowany; W przypadku woli skorzystania z uprawnień przysługujących Klientowi w ramach gwarancji udzielonej przez producenta towaru, Apteka przekażę informację o sposobie i trybie rozpatrzenia gwarancji w korespondencji, która stanowić będzie odpowiedź na uprzednio złożone pismo reklamacyjne; W przypadku, gdy dostarczony produkt ma wady, Klient ma prawo, żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy, chyba że Apteka niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo usunie wadę. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniony lub naprawiony przez Aptekę, a Apteka nie wymieniła produktu na wolny od wad, ani tej wady nie usunęła; Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Apteka jest zobowiązana wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Apteka może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów; W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, wszystkie koszty dostawy ponosi Apteka. Sposób odesłania zakupionego produktu Klient może ustalić z Apteką w celu znalezienia najlepszego sposobu dostawy; Reklamowane towary należy dostarczyć do Apteki wraz z wypełnionym protokołem reklamacji. Przesyłkę należy opatrzyć informacją: REKLAMACJA TOWARU i przesłać lub dostarczyć osobiście na adres: ul. 11 Listopada 14, 42-100 Kłobuck Kupujący jest zobowiązany do zabezpieczenia przesyłki zgodnie ze standardami stosowanymi przez Aptekę (karton + wypełnienie). W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną lub stwierdzenia uszkodzenia towaru z winy Kupującego, Apteka nie zwraca Kupującemu uiszczonej ceny za towar. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 par. 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

pozostałe informacje

Zwroty i reklamacje prosimy kierować na adres apteki: APTEKA "PLUS DLA ZDROWIA - Twoja Apteka internetowa"; ul. 11-go Listopada 14; 42-100 KŁOBUCK