Citroen C3 od 16 r max dywaniki gumowe FROGUM (7163839816)
- Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
- Przesyłka kurierska 14,00 zł
- Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
- Zakupy od 250 zł darmowa dostawa
- lokalizacja: Ostrów Wielkopolski & Kalisz, Polska
- czas wysyłki: natychmiast
parametry
- stan: nowy
- faktura: Wystawiam fakturę VAT
- liczba elementów: komplety
- waga (z opakowaniem): 5 [kg]
- marka: Frogum
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski & Kalisz, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u max-dywanik4 za co najmniej 250.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka płatna z góry
Dodatkowe informacje
Przy zakupie jednocześnie kilku przedmiotów, na życzenie kupującego towar wysyłam jedną przesyłką. Jeden koszt przesyłki , wysyłka tylko kurierem, maksymalna waga przesyłki 30 kg. Przy zakupie powyżej 250 zł wysyłka kurierem gratis.Waga przesyłki do 30 kg. Wysyłka – Natychmiast – dotyczy produktów zakupionych do godziny 12 tego samego dnia, forma płatności za pobraniem lub przedpłata. Pozostałe zakupy realizowane są następnego dnia.
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Rękojmia 1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru (rękojmia), na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. 2. Kupującemu z tytułu rękojmi przysługuje prawo do złożenia reklamacji zakupionego Towaru. 3. Reklamacja może być złożona osobiście w siedzibie Sprzedawcy, za pomocą poczty e-mail (kontakt@max-dywanik.pl) lub pisemnie listem na adres Sprzedawcy. 4. Przed złożeniem reklamacji zalecane jest skontaktowanie się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie – pomoże to w sprawniejszym rozpatrzeniu reklamacji. 5. Składając reklamację Sprzedawca zaleca podanie danych kontaktowych Kupującego, numeru Zamówienia, dokładne opisanie przyczyn reklamacji i żądań wobec Sprzedawcy, a także dołączenie dokumentu sprzedaży bądź jego kserokopii. Reklamacje złożone przez Kupującego niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu sprzedaży, nie będą rozpatrywane. 6. W razie konieczności uzupełnienia ewentualnych braków reklamacji – Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym w sposób wskazany w § 2 ust. 4 Regulaminu. 7. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby Sprzedawcy. 8. Kupujący może odesłać reklamowany Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien uprzednio skontaktować się ze Sprzedawcą. 9. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane są zgodnie z treścią ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 10. W procedurze reklamacji Sprzedawca nie przewiduje możliwości pozasądowego rozstrzygnięcia sporu. 11. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), narzędziem służącym pozasądowemu rozstrzyganiu sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii Europejskiej a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w UE jest platforma ODR (Online Dispute Resolution). Jest ona dostępna pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Rozstrzyganie sporów tą metodą ma charakter bezpłatny i dobrowolny.
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
1. Kupujący może odstąpić od umowy sprzedaży Towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie czternastu dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia od objęcia rzeczy w posiadanie przez Kupującego lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Odstępując od umowy sprzedaży Towaru Kupujący może posłużyć się wzorem oświadczenia znajdującym się poniżej Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. 3. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów: 1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 3) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący zobowiązany jest do zwrotu Towaru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. 5. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 6. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do Kupującego (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu przez Kupującego prawa odstąpienia od umowy. 7. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jaki został przez Kupującego użyty w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W przypadku płatności za pobraniem, zwrot płatności następuje przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego, co nie wiąże się dla Kupującego z żadnymi kosztami. 8. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru – zgodnie z cennikiem przewoźnika, przy pomocy którego Kupujący dostarcza zwracany Towar do Sprzedawcy, tj. Kupujący odsyła Towar do Sprzedawcy na własny koszt, który nie podlega zwrotowi. 10. Kupujący może zwrócić Towar poprzez firmę kurierską wskazaną przez Sprzedawcę – w tym celu Kupujący powinien skontaktować się uprzednio ze Sprzedawcą celem ustalenia terminu odbioru Towaru przez przewoźnika. W takiej sytuacji bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi Sprzedawca. Załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat: MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski adres: Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47, 63-460 Nowe Skalmierzyce tel.: 62 762 47 36 e-mail: kontakt@max-dywanik.pl, e-mail dział reklamacji: sebastian@max-dywanik.pl – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data Ponadto podaję numer rachunku bankowego, na który ma nastąpić zwrot pieniędzy (nieobowiązkowe, ale znacznie przyspieszy zwrot) (*) Niepotrzebne skreślić.
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- max*********@********* (pokaż)
- (62* ********* (pokaż)
- 795******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sprzedaż na allegro prowadzimy od 2007r. Do dnia dzisiejszego zaufało nam niemal 200.000 tysięcy klientów z całej Europy. Ideą naszej działalności jest kompleksowe zaopatrzenie w dywaniki welurowe, gumowe oraz dywaniki bagażnika do wszystkich modeli samochodów osobowych, dostawczych, oraz ciężarowych.
Nr konta: Bank Zachodni WBK S.A. 75 1090 1160 0000 0001 0693 7269
Oferujemy dywaniki do każdego samochodu. W naszej ofercie znajdą Państwo dywaniki takich producentów jak:
Dywaniki welurowe: MAX-DYWANIK produkcja własna,
Dywaniki gumowe: Petex, Schonek, Rigum, Gumani zubri gmbh, REZAW-PLAST, Frogum, Prismat,
Akcesoria BHP: Gaśnica samochodowa, apteczka samochodowa, trójkąt ostrzegawczy
Pokrowce samochodowe,
Kołpaki samochodowe
Pokrowce samochodowe
Pokrowce na kierownice
Dywaniki do bagażnika: gumowe i welurowe
Kuferki do bagażnika
Maty ochronne
Pokrowce na kierownice
Dywaniki do bagażnika: gumowe i welurowe
Kuferki do bagażnika
Maty ochronne
Pozostałe informacje
Słownik pojęć
1. Sprzedawca – Grzegorz Wojciechowski , prowadzący działalność
gospodarczą pod firmą:
MAX-DYWANIK Grzegorz Wojciechowski, Biskupice Ołoboczne, ul. Ostrowska 47,
63-460 Nowe
Skalmierzyce, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej
prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 9680085252, REGON:
300500644.
2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy - zakładka "Sprzedaję"
3. Kupujący – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument
lub osoba
nieposiadająca statusu Konsumenta).
4. Konsument – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej
(umowy
sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej
działalnością
gospodarczą lub zawodową (art. 221 Kodeksu cywilnego).
5. Regulamin – niniejszy regulamin.
6. Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na założeniu przez
Kupującego konta,
dokonana z wykorzystaniem panelu administracyjnego udostępnionego przez
Sprzedawcę
na stronie Sklepu.
7. Towar – rzecz ruchoma, dostępna w sprzedaży w Sklepie, w
szczególności dywaniki,
kosmetyki i inne akcesoria samochodowe.
8. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego zmierzające do zawarcia
umowy sprzedaży
Towarów na odległość za pośrednictwem Sklepu, określające co najmniej
rodzaj i liczbę
Towarów.
Postanowienia ogólne
1. Regulamin określa zasady zawarcia i wykonania umowy sprzedaży Towarów
znajdujących
się w Sklepie oraz zasady korzystania ze Sklepu.
2. Do zawarcia umowy sprzedaży oraz korzystania ze Sklepu niezbędne jest
posiadanie
urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu, poczty e-mail oraz
przeglądarki zasobów
internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron www.
3. Koszty wynikające z korzystania z sieci Internet przez Kupującego,
uzależnione są od cennika
operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usługi dostępu do Internetu, z
którego korzysta
Kupujący i obciążają go osobiście.
4. Sprzedawca może porozumiewać się z Kupującym, a Kupujący ze
Sprzedawcą poprzez
pocztę e-mail (kontakt@max-dywanik.pl), telefonicznie (+48 795 855 405),
pisemnie listem oraz
osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
5. Wszelka korespondencja elektroniczna wysyłana przez Sprzedawcę
podlega ochronie antywirusowej
i kierowana jest wyłącznie do określonego Kupującego.
6. Przedmiotem sprzedaży są Towary prezentowane przez Sklep w chwili
składania
Zamówienia.
7. Ceny prezentowane na stronie internetowej Sklepu podawane są w
polskich złotych i
zawierają podatek VAT. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.
8. Sprzedawca dokonuje sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na terenie
Rzeczypospolitej
Polskiej
9. Wszystkie Towary prezentowane na stronie Sklepu są nowe i wolne od
wad.
10. Sprzedawca ma prawo do zmiany ceny Towarów, wprowadzania oraz
wycofania Towarów,
udzielania rabatów na poszczególne towary oraz przeprowadzania i
odwoływania promocji
w Sklepie. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez
Kupujących; tj.zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone.
11. W celu umożliwienia pełnego korzystania ze wszystkich możliwości
Sklepu, Kupujący
może dokonać Rejestracji. Rejestracja jest jednorazowa, dobrowolna i nie
jest konieczna do
składania Zamówień w Sklepie. Kolejne Zamówienia realizowane są na
podstawie
logowania Kupującego do serwisu Sklepu.
12. Zakazuje się osobom korzystającym ze Sklepu (w tym Kupującym)
zamieszczania w nim
treści bezprawnych (np. w opiniach o Towarze).
Składanie Zamówień
1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień za pośrednictwem serwisu
Sklepu wypełniając
interaktywny formularz.
2. W celu złożenia Zamówienia poprzez serwis Sklepu należy dodać wybrany
Towar do
koszyka poprzez kliknięcie w przycisk „Do koszyka”, a następnie po
kliknięciu w „Koszyk”
postępować zgodnie z dalszymi informacjami wyświetlanymi na stronie
Sklepu aż do
kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę”.
3. Po złożeniu Zamówienia poprzez serwis allegro Kupujący otrzymuje:
1) e-mail będący potwierdzeniem złożenia Zamówienia u Sprzedawcy – wraz
ze
wszystkimi istotnymi warunkami Zamówienia,
2) w ciągu 1 maksymalnie 2 dni roboczych od złożenia Zamówienia –
informację
poprzez e-mail lub telefon, potwierdzającą przyjęcie Zamówienia do
realizacji i
zawarcie umowy sprzedaży Towaru.
4. Anulowanie lub modyfikacja Zamówienia jest możliwa przez Kupującego
do czasu
rozpoczęcia realizacji Zamówienia. W tym celu należy skontaktować się ze
Sprzedawcą
najszybciej jak to jest możliwe od złożenia Zamówienia. Nie narusza to w
żaden sposób
praw Konsumentów do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od odebrania
Towaru.
5. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby realizacji płatności:
1) przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,
2) za pośrednictwem systemów elektronicznych płatności PayU
(świadczonych przez
PayU S. A. ul. Grunwaldzka 182 60-166 Poznań),
3) gotówką za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w siedzibie
Sprzedawcy.
6. Kupujący dokonujący zapłaty przelewem powinien zapłacić za Towar w
terminie 7 dni
roboczych od otrzymania informacji o potwierdzeniu Zamówienia. Po tym
terminie oferta
Sprzedawcy nie jest wiążąca.
7. Informacje o kosztach dostawy są uwidaczniane przy każdym Towarze
oraz w procedurze
składania Zamówienia (w interaktywnym formularzu). Koszty dostawy
doliczane są do ceny
Towaru i ponoszone są przez Kupującego (z wyjątkiem osobistego odbioru
Towaru, gdzie
koszty te dla Kupującego wynoszą 0 zł). Ponadto przy jednorazowym
Zamówieniu na kwotę
powyżej 300zł brutto (wartość Towaru bez kosztów dostawy) koszty dostawy
ponosi
Sprzedawca (pod warunkiem dostawy Towaru w jednej paczce o wadze nie
przekraczającej
30 kg).
8. Informacja o koszcie dostawy Towaru ma charakter wiążący od momentu
otrzymania przez
Kupującego informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu.
9. Szczegółowe koszty dostawy Towaru, w zależności od wybranej formy
dostawy, znajdują
się w zakładce „ Koszty wysyłki ”.
Realizacja Zamówień
1. Warunkiem realizacji Zamówienia złożonego przez Kupującego jest
podanie przy
wypełnianiu interaktywnego formularza prawdziwych danych osobowych i
kontaktowych (umożliwiających weryfikację i potwierdzenie przyjęcia
Zamówienia).
2. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia interaktywnego
formularza
Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Kupującym w
celu
potwierdzenia złożenia Zamówienia. Jeśli Zamówienia nie będzie można
potwierdzić w
terminie 3 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Kupującym
oferta
Sprzedawcy nie jest wiążąca.
3. Procedura realizacji Zamówienia zostaje uruchomiona po o otrzymaniu
przez Kupującego
informacji, o której mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 Regulaminu
4. Czas realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę zależy od dostępności
danego Towaru i
wynosi od 2 do 14 dni roboczych. Do tego czasu należy doliczyć czas
niezbędny na dostawę
zamówionego Towaru.
5. Czas dostawy przesyłki kurierem lub za pośrednictwem Paczkomatów
InPost wynosi od 1
do 2 dni roboczych.
6. W przypadku ewentualnego wydłużenia czasu realizacji Zamówienia
Kupujący jest o tym
niezwłocznie informowany.
7. Jeżeli kupującym jest Konsument, Sprzedawca wydaje Towar Kupującemu,
nie później niż
trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy, chyba że umowa stanowi inaczej.
8. Dowodem dokonania zakupu jest paragon lub faktura VAT, które Kupujący
otrzymuje wraz
z Towarem lub w oddzielnej przesyłce. Kupujący upoważnia Sprzedawcę do
wystawienia
faktury bez podpisu Kupującego i przesłania jej drogą elektroniczną na
wskazany przez
Kupującego adres mailowy, chyba że Kupujący powiadomi Sprzedawcę o
zamiarze
otrzymania jej w formie papierowej.
9. Sprzedawca realizuje dostawę Towarów poprzez firmę kurierską i
Paczkomaty InPost.
10. Miejscem spełnienia świadczenia przez Sprzedawcę jest wskazane przez
Kupującego w
procedurze składania Zamówienia miejsce odbioru Towaru (adres dostawy).
11. Odbierając dostarczoną przez kuriera przesyłkę Kupujący obowiązany
jest ją zbadać (na
podstawie art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia
przesyłki
Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz
niezwłoczne
poinformowanie o tym Sprzedawcy. Brak sporządzenia protokołu szkody nie
jest
równoznaczny z wygaśnięciem prawa Konsumenta do złożenia reklamacji w
zakresie
uszkodzeń powstałych w trakcie przesyłki; protokół jest jednak pomocny w
procedurze
reklamacji. Brak protokołu uszkodzenia przesyłki może utrudnić
Konsumentowi
dochodzenie ewentualnych roszczeń od Sprzedawcy oraz ustalenie osoby
odpowiedzialnej
za uszkodzenie przesyłki. Reklamacje w zakresie uszkodzeń powstałych w
trakcie przesyłki
złożone przez Kupujących niebędących Konsumentami, bez załączonego
protokołu szkody,
nie będą rozpatrywane.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu