CIENKOPIS TECHNICZNY PILOT V7 HI-TECPOINT CZARNY (6482922751)

do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
8,00 zł
z 55 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro Polecony InPost 3,94 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 14,00 zł
  • lokalizacja: Głuchołazy
  • czas wysyłki: 24 godziny

Cienkopis Pilot V7 Hi-Tecpoint czarny

  • okienko pozwalające kontrolować poziom zużycia tuszu
  • system kapilarny dokładnie odmierza ilość tuszu, co zapobiega zalewaniu atramentem
  • specjalne trzy wgłowienia u nasady końcówki piszącej podtrzymują kulkę zapobiegając jej wypadnięciu bądź wciśnięciu
  • podwójna skuwka zapobiega wysychaniu tuszu
  • szybkoschnący tusz idealnie nadaje się dla osób leworęcznych
  • grubość końcówki pisania: 0,7mm
  • grubość linii pisamia: 0,4mm
  • długość linii pisania: 1250m
  • kolor: czarny

Kod produktu w naszym sklepie internetowym: PIL-BX-V7-B
Kod kreskowy produktu: 4902505085758

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Polecony InPost 3,94 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 100
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji: 1 dzień
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1000
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
BRAK
Wystawiam faktury VAT
Nie zgadzam się na sprzedaż użytkownikom serwisów Aukro.cz oraz Aukro.ua

dane sprzedawcy

kontakt

  • 530435630
    Infolinia wysyłek kurierskich GLS czynna od 8:00-16:00
  • 530431857
    Infolinia wysyłek kurierskich GLS czynna od 8:00-16:00
  • 533983830
    Infolinia wysyłek InPost czynna od 8:30-16:30
  • 663147253
    Infolinia zamówień hurtowych czynna 8:00-14:00

zwroty

czas na zwrot: 14 dni

adres do zwrotu:
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta (osobę fizyczna nie będącą przedsiębiorcą) powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Przy zakupach "na firmę" nie przysługuje możliwość odstąpienia od umowy, lecz jeśli istnieją uzasadnione przyczyny, to z reguły wystawiamy korektę faktury VAT. Niezbędny w takim przypadku jest kontakt z nami przed odesłaniem towaru. Darmowy zwrot dotyczy tylko towarów dostarczonych za pośrednictwem InPost (paczkomaty, listy polecone). Przy odstąpieniu od umowy zakupu towarów dostarczonych do klienta za pośrednictwem firm kurierskich, koszty zwrotu ponosi klient. Dodatkowo prosimy o dołączenie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy (wzór dostępny -->TUTAJ<--)

reklamacje

Rozróżniamy trzy rodzaje reklamacji: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1. Uszkodzenia przesyłki w transporcie. Prosimy o sprawdzenie stanu oraz zawartości przesyłki w obecności doręczyciela . Jeśli stan wskazuje na uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody i przesłanie jego skanu lub zdjęcia do nas. Prawidłowo wypełniony protokół szkody pozwoli znacznie przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji i naprawienie szkody. Skan protokołu szkody należy przesłać jednocześnie na adresy: aukcje@papiermix.pl i ksiegowosc@papiermix.pl. Jeśli odebrali Państwo przesyłkę i stwierdzili uszkodzenie po odjeździe kuriera to w dalszym ciągu przysługuje Państwu możliwość umówienia się na spisanie protokołu szkody. Zgodnie z regulaminem firm kurierskich przysługuje na to 7 dni, ale z doświadczenia wiemy, że najlepiej załatwić to w przeciągu 3 dni roboczych od dostarczenia przesyłki. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z nami. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2. Niekompletność bądź różnice w zamówieniu. W przypadku stwierdzenia błędów w kompletacji zamówienia, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami po odebraniu przesyłki celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Mimo dokładania wszelkich starań podczas przygotowywania zamówień, mogą zdarzyć się pomyłki, które chcemy naprawiać w najdogodniejszy dla Państwa sposób. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3. Wady ukryte produktu lub uszkodzenia w okresie objętym gwarancją producenta. W przypadku stwierdzenia wady lub nieprawidłowego działania, prosimy o kontakt w celu otrzymania szczegółowej procedury postępowania dla konkretnego artykułu/urządzenia. W większości sytuacji, kiedy reklamacją objęte są urządzenia elektroniczne lub mechaniczne, pomagamy w kontakcie z odpowiednim serwisem danego typu urządzeń.