Chwyty LIZARD SKINS DSP 32.3 żółte gr.32.3mm 130mm (6930870525)

zakończona
108,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Paczka48 12,00 zł
  • lokalizacja: Częstochowa, Polska
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • dedykowany/a do: 4x, bmx, cross-country, dirt, downhill, enduro, kolarstwo górskie, kolarstwo przełajowe, kolarstwo szosowe, kolarstwo torowe, street/ ulica, trekking, trial, pozostałe
  • płeć: kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec
KONTAKT
HALOBIKE.PL Krzysztof Mołda
Ul. Witosa 2/7
42-224 Częstochowa

tel.: 782 230 937
mail: info@halobike.pl

Sklep czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17.
PŁATNOŚCI
Proponujemy szybką opcję płatności PAYU, dzięki której Twoja wpłata zostaje zaksięgowana natychmiast po dokonaniu przelewu.

W przypadku płatności przelewem, prosimy dokonać wpłaty na poniższe konto:


ING 38 1050 1142 1000 0092 1568 2015

Wysyłamy towar również za pobraniem.
WYSYŁKA


Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz Poczty Polskiej. W każdej aukcji podane są dokładne koszty wysyłki.
Chwyty LIZARD SKINS DSP 32.3 żółte gr.32.3mm 130mm

Chwyty DSP 32,3mm.
Wykonane z polimeru Dura Soft. Doskonale tłumią drgania w każdych warunkach terenowych.

Rozmiar chwytu: 32,3mm.
Długość: 130mm.
Waga: 30g (w tym chwyty, zatyczki, dwustronna taśma).
Kolor: żółty.

ZDJĘCIA
MARKI
wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 38 1050 1142 1000 0092 1568 2015
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Przesyłka kurierska 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Paczka24 13,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Paczka48 12,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka pobraniowa priorytetowa / Paczka24 pobranie 17,50 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 20,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy 16,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 500
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

Firma www.halobike.pl powstała 3 lata temu w mojej głowie. Była to chęć stworzenia sklepu internetowego na najwyższym poziomie pod względem opisów produktowych, zdjęć, oferty rowerów, części i akcesoriów rowerowych, oraz oczywiście obsługi klienta która zawsze ma być na najwyższym poziomie. Firma halobike.pl jak i jej właściciel Krzysztof Mołda chce pokazać jak powinno wyglądać profesjonalne doradztwo w zakresie części i akcesoriów rowerowych oraz rowerów. Swoje doświadczenie zdobywałem zarówno ścigając się w wyścigach szosowych jak i MTB, oraz pracując w branży rowerowej. 9 lat pracowałem w największych firmach dystrybucyjnych na terenie Polski. Oczywiście jak każdy zaczynałem od najniższego stopnia sprzedawcy aż po głównego menadżera sprzedaży odpowiedzialnego za ogólnopolską sprzedaż do sklepów rowerowych na terenie całej Polski. Doświadczenie jakie zdobyłem na różnych prezentacjach, szkoleniach pozwoli mi na rzetelne doradzanie podczas Państwa zakupów. Sklep również będzie prowadził swój kanał na portalu Youtube.pl oraz stronę informacyjną z dużą ilością nowinek z świata rowerów, testów rowerowych, opisów produktowych na stronie facebook.com. Mam nadzieje że strona jak i jej forma przypadnie do Państwa gustu. Jeżeli mają Państwo jakiekolwiek uwagi co do wyglądu strony lub przedstawionych produktów proszę pisać na maila: info@halobike.pl lub dzwonić 782-230-937. Wszystkie uwagi pozwolą na naniesienie korekt do strony i ulepszenie jej aby była jeszcze bardziej czytelna. 

Pozdrawiam Serdecznie 

Zespół halobike.pl

kontakt

  • poniedziałek - piątek 09:00 - 17:00
  • sobota - niedziela zamknięte

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
halobike.pl Krzysztof Mołda
ul. Witosa 2/7
42-224 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

• Kupującemu, który jest Konsumentem przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.

• Klient rezygnujący z zakupu powinien w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru złożyć stosowne oświadczenie w formie pisemnej wraz z podaniem nr rachunku bankowego na który ma być zwrócona kwota za towar (w tym koszty dostarczenia rzeczy), z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie i wysyłać je na adres Sklepu lub na e-mail: info@halobike.pl.

• Klient rezygnujący z zakupu powinien przesłać towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

• Sprzedawca gwarantuje zwrot ceny towaru do Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od daty otrzymana towaru przez Firmę halobike.pl Krzysztof Mołda.

• Koszty wysyłki zwracanego Produktu ponosi Kupujący.

• Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.

• Zwracany towar powinien być kompletny i w stanie niezmienionym (chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu). Zwracany towar należy odsyłać pod adres: halobike.pl Krzysztof Mołda ul. Witosa 2/7, 42-224 Częstochowa. Klient proszony jest o dołączenie dowodu zakupu odsyłanego towaru.


reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata

Adres do reklamacji:
halobike.pl Krzysztof Mołda
ul. Witosa 2/7
42-224 Częstochowa
PL
Dodatkowe informacje

  

• Podstawą wszczęcia reklamacji jest paragon lub faktura, którą Klient otrzymał razem z towarem.
• W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas dostawy lub innych wad produktu Zamawiający powinien odesłać reklamowany produkt wraz z dokładnym opisem reklamowanej wady oraz dowodem zakupu pod adres sklepu po uprzednim powiadomieniu o tym drogą e-mail lub telefonicznie
• Klient w momencie odbioru zamówionego produktu ma prawo sprawdzić zawartość przesyłki w obecności dostarczyciela. W razie stwierdzenia braków lub zniszczenia towaru, należy w obecności przewoźnika lub pracownika poczty - jeśli odbiór następuje w urzędzie pocztowym sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywane wyłącznie na podstawie sporządzonego protokołu szkody. Jedynie sporządzony na miejscu protokół szkody jest podstawą do reklamacji.
• Towar reklamowany powinien być czysty i odpowiadać warunkom higienicznym.
• Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
• Reklamowany towar klient wysyła do halobike.pl na swój koszt.
• Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.
• Naprawione lub wymienione w ramach reklamacji produkty są odsyłane do klienta na koszt Sklepu, jeżeli reklamacja została odrzucona koszt zwrotu reklamowanego produktu ponosi kupujący.
• Adres do przesyłek: halobike.pl Krzysztof Mołda, ul. Witosa 2/7, 42-224 Częstochowa.

gwarancja

Rodzaj Gwarancji: producenta/dystrybutora

Okres gwarancji: 24 miesiące

Dodatkowe informacje

GWARANCJE:

• Produkty oferowane w naszym sklepie HALOBIKE.PL są nowe, nieużywane i posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta.

• Gwarancje (o ile są załączone do produktu przez producenta lub dystrybutora) są przez nas wypełniane, podpisywane i podstemplowane a dostarczamy je razem z paragonem lub fakturą.

• W przypadku gdy producent lub dystrybutor nie załącza Kart Gwarancyjnych, wtedy podstawą gwarancji jest paragon lub faktura.

• Produkt, który został poddany przez Klienta jakimkolwiek przeróbkom traci prawa gwarancyjne.

• Przed wysyłką przygotowujemy towar zgodnie z czynnościami przedsprzedażowymi zapisanymi w karcie gwarancyjnej mówiącymi o Obowiązkach Sprzedawcy.

Gwarancja nie obejmuje:

• czynności przewidzianych w instrukcji obsługi, do wykonania których zobowiązany jest Użytkownik

• uszkodzeń mechanicznych, chemicznych oraz wywołanych nimi skutków

• wymiany podzespołów podlegających naturalnemu zużyciu podczas eksploatacji.

• uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwej obsługi, konserwacji i eksploatacji, oraz niewłaściwego przechowywania (niezgodnych z zaleceniami instrukcji obsługi)

• uszkodzeń będących następstwem użytkowania niesprawnego sprzętu.

Gwarancja traci swoja ważność w przypadku:

• upływu terminu gwarancji

• samodzielnej, niewłaściwej naprawy przez Użytkownika

• wprowadzania przez Użytkownika zmian konstrukcyjnych lub dokonywania przeróbek

• używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem.