Chusta do karmienia - Sara (6541441109)

zakończona
59,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Przesyłka kurierska 15,00 zł
  • Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
Zakupy powyżej 400 zł
  • lokalizacja: Wrocław
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
Zapraszamy do zakupu: Chusta do karmienia - Sara

Chusta posiada wbudowany usztywniacz, który na poziomie ramion mamy tworzy okienko zapewniające maleństwu dopływ powietrza a mamie możliwość obserwacji dziecka podczas karmienia.

Chustę łatwo złożysz w poręczny pokrowiec, który zajmuje mało miejsca w torebce. Kolor pokrowca - szary.

100% certyfikowana bawełna






© PanelReklamowy



wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u VanillaFrog za co najmniej 400 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • BRE BANK SA 15 1140 2004 0000 3802 7591 4261
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 5,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

VanillaFrog.pl Najlepszy design, praktyczne rozwiązania. Dla Rodziców i Dzieci.

kontakt

  • 606 47 87 67
    Infolinia czynna od poniedziałku do soboty 9.00-17.00.

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Pond S.C.
Wawrzyniaka 27
53-022 Wrocław
 
§ 1 Odstąpienie od umowy 1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru, z zastrzeżeniem § 2 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru. 3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Vanilla Frog, korzystając z danych podanych w Regulaminie, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). 4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Dodatkowo Vanilla Frog umożliwia Konsumentowi skorzystanie z elektronicznego formularza odstąpienia od umowy dostępnego w Sklepie, co również nie jest to obowiązkowe. 5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy Konsument powinien wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 6. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Vanilla Frog zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Vanilla Frog), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Vanilla Frog została poinformowana o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży. 7. Zwrotu płatności Vanilla Frog dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 8. Vanilla Frog może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 9. Vanilla Frog prosi o zwracanie towaru na adres: Pond s.c. ul. Wawrzyniaka 27, 53-022 Wrocław niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Vanilla Frog o odstąpieniu od umowy sprzedaży. 10. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 11. Jeśli towar ze względu na swój charakter (np. ze względu na jego gabaryty) nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Konsument również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 20 zł. 12. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 13. Jeżeli Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Vanilla Frog przyjmie jego Zamówienie, Zamówienie przestaje wiązać. § 2 Brak prawa odstąpienia od umowy 1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów: a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. b) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

reklamacje

Reklamacje1. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma prawo do reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny. 2. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych przez Kodeks cywilny,:a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, b) w przypadku wady istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowyc) żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, d) żądać usunięcia wady.3. W przypadku, gdy na towar została udzielona gwarancja informacja o niej zostanie umieszczona przez Vanilla Frog w opisie towaru w Sklepie.4. Vanilla Frog prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną na adres e-mail kontakt@vanillafrog.pl lub pisemnie na adres: Pond s.c., ul. Wawrzyniaka 27, 53-022 Wrocław.5. W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Kupujący w razie potrzeby jest zobowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Vanilla Frog, dostarczyć wadliwy towar na następujący adres pocztowy: Pond s.c., ul. Wawrzyniaka 27, 53-022 Wrocław.6. Vanilla Frog zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Kupującego7. Każde zalecenie Vanilla Frog, które znajduje się w Regulaminie ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Vanilla Frog w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.8. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Sklepu należy zgłaszać drogą elektronicznąna adres e-mail: kontakt@vanillafrog.pl. 9. Vanilla Frog ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni.