Chufa-Mąka z Migdałów Ziemnych ORGANIC drobna 400g (6691884733)

1 osoba kupiła 1 sztukę
do wyczerpania przedmiotów
cena kup teraz
38,50 zł
z 6 sztuk
Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
  • lokalizacja: Warszawa, Polska
  • czas wysyłki: do 3 dni
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • waga (z opakowaniem): 0.45 [kg]
  • cechy: nie zawiera laktozy, nie zawiera glutenu, nie zawiera cukru, nie zawiera oleju palmowego, nie zawiera soi, nie zawiera orzechów, nie zawiera substancji zbrylających, nie zawiera konserwantów, produkt wegetariański, produkt wegański, produkt niesiarkowany, produkt ekologiczny, product fair trade

Przedmiotem sprzedaży jest mąka z Migdałów Ziemnych (Cibora Jadalna - TigerNuts - Chufa) ORGANIC drobno mielona 400 gr.


Opakowanie w torebce eco z zipem, hermetycznie zamknięte.


Skład: migdał ziemny ORGANIC 100%.

Mąka z migdałów ziemnych drobno mielona najlepsza do wypieków. Dzięki niej można stworzyć wyśmienite ciasta, ciasteczka, muffiny, gofry, naleśniki. W wielu przypadkach nie ma konieczności dodawania cukru, mąka ma charakterystyczny słodko-migdałowy smak. Może być spożywana na surowo. Alternatywa dla osób na diecie bez glutenu, paleo, dbających o dobre samopoczucie, masę ciała i poziom glukozy. Źródło energii i błonnika. 100 gr mąki z migdałów ziemnych zaspokaja w 132% dzienne zapotrzebowanie na błonnik, w 36% zapotrzebowanie na magnez, w 46% na potas.


Migdały Ziemne Organic są w 100% organiczne. Posiadają one certyfikaty Institute für Marketecölogy (IMO) ze Szwajcarii oraz niemiecki Ecocert. Wszystkie pochodzą z upraw, na których dba się o środowisko, jak również o pracowników i ich sprawiedliwe wynagradzanie. Migdały ziemne nie są modyfikowane genetycznie.

O migdałach ziemnych:


Migdał ziemny, tigernut, orzech tygrysi, chufa to różne nazwy tej samej rośliny cibory jadalnej należącej do rodziny Ciborowatych. Jest to bylina kłączowa. Nazwa orzech bywa myląca, ponieważ częścią jadalną są bulwy. Skład chemiczny orzechów tygrysich ma charakterystykę podobną zarówno do bulw jak i orzechów, jednak nie ma ich właściwości uczulających. W smaku przypomina migdały. Jest uważany za jedną z ‚superfoods’.


Migdały ziemne charakteryzują się wysoką wartością odżywczą. Zawierają:
• ok. 33% błonnika (132% dziennego zapotrzebowania w 100 gr migdałów)
• do 20% tłuszczu odpornego na utlenianie,
• 14% cukru,
• białko (7-8%),
• minerały : fosfor, wapń, potas (3 x więcej niż popularne banany), magnez, żelazo (tyle ile czerwone mięso), sód
• witaminy E i C.
Uwaga. Migdały bez skórki zawierają mniej błonnika niż migdały ze skórką.


Migdały ziemne nie zawierają:
• Glutenu,
• Orzechów,
• Cholesterolu,
• Laktozy.

Więcej informacji o migdałach, przepisy: http://www.orzechy-t­ygrysie.pl/

wysyłka gratis
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 80 1140 2004 0000 3402 2800 3726
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 1
przybliżony czas realizacji: 6 dni roboczych
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost 12,18 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 12,10 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 4
przybliżony czas realizacji: 4-5 dni roboczych
Allegro Kurier InPost 15,68 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 8
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa 19,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 20
przybliżony czas realizacji: 4 dni robocze
Odbiór osobisty 0,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: -
przybliżony czas realizacji:
dodatkowe informacje
Możliwy odbiór osobisty i płatność przy odbiorze.
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

MEDISOFT PIOTR WALERJAN
Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138
02-738 Warszawa
NIP: 521-102-23-14
REGON: 010374891

MEDISOFT

Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138

02-738 Warszawa

kontakt

  • 601 844 833
    Infolinia czynna w dni robocze w godzinach 9:00 - 15:00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
MEDISOFT PIOTR WALERJAN
Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138
02-738 Warszawa
 
Warunki reklamacji i zwrotu towarów Zasady rozpatrywania reklamacji klienta określają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego (art. 556 i następne) i inne obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa. Odstąpienie od umowy 1. Klient może od umowy sprzedaży zawartej na odległość odstąpić bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zrealizowania zamówienia, tj. od dnia doręczenia towaru klientowi. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpienia od umowy. 2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 3. W przypadku odstąpienia od umowy klient otrzyma zwrot uiszczonej za zakupiony Towar należności wraz z kosztem dostawy oraz zobowiązany jest zwrócić otrzymany towar. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W sytuacji nadmiernego zużycia rzeczy sprzedawca potrąci odpowiednią kwotę klientowi, stanowiącą różnicę pomiędzy wartością nowej rzeczy a rzeczy zwróconej. 4. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta, sprzedawca w terminie 14 dni dokona zwrotu pieniędzy klientowi. Sprzedawca dokona zwrotu w taki sam sposób, w jaki została dokonana pierwotna transakcja sprzedaży. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwrotu towaru. Z tytułu zwroty pieniędzy sprzedawca nie pobiera żadnych opłat. 5. Klient ponosi wszystkie koszty bezpośrednio powiązane ze zwrotem towaru w związku z odstąpieniem od umowy. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY Adresat: MEDISOFT (właściciel serwisu migdalyziemne-pl) Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138 02-738 Warszawa tel. 22 852 30 96 Ja ............................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................................... Data zawarcia umowy ....................................... Imię i nazwisko ................................................ Adres ...................................................................................................................... Podpis ........................................ Data ............................................ Prosimy o dołączenie kopii niniejszego oświadczenia do przesyłki z towarem.

reklamacje

1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia klientowi towaru bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne zakupionego towaru na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2. Wszelkie reklamacje, w tym reklamacje dotyczące towarów powinny być zgłaszane pisemnie na adres sprzedawcy lub pocztą e-mail na dane kontaktowe. Przyjęcie reklamacji zgłoszonej pocztą e-mail powinno zostać potwierdzone przez sprzedawcę. Sprzedawca nie odpowiada za działanie filtrów antyspamowych, które mogą ograniczyć przesyłaną pocztę. 3. Reklamacja powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie – adres e-mail i numer telefonu kontaktowego), wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania. 4. O ile krótszy czas rozpatrzenia reklamacji nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, reklamacje rozpatrywane są przez sprzedawcę w terminie do 14 dni od ich otrzymania, z zastrzeżeniem ust. 6 – 7 poniżej. 5. O sposobie rozpatrzenia reklamacji sprzedawca powiadomi osobę składającą reklamację listem wysłanym na adres podany w reklamacji albo pocztą elektroniczną – w zależności od sposobu złożenia reklamacji. 6. Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub prawnych zakupionych towarów załatwiane są zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego o rękojmi za wady. W przypadku, o którym mowa w art. 5612 § 1 Kodeksu Cywilnego, wadliwy towar powinien zostać dostarczony na koszt sprzedawcy na jego pod adres. 7. Jeżeli klient będący konsumentem na podstawie przepisów o rękojmi za wady zażąda wymiany towaru lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a sprzedawca nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że sprzedawca uznał to żądanie za uzasadnione. 8. Niezależnie od uprawnień wynikających z rękojmi za wady, klient może wykonywać uprawnienia wynikające z gwarancji, jeśli została ona na dany towar udzielona. 9. Jeśli na dany towar została udzielona gwarancja, informacje o sposobie wykonywania uprawnień wynikających z gwarancji oraz o podmiocie odpowiedzialnym (gwarancie), są zawarte w oświadczeniu gwarancyjnym (np. w dokumencie gwarancji). 10. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi. 11. Klient, w celu zgłoszenia reklamacji, może skorzystać z wzoru zgłoszenia reklamacyjnego, dostępnego w sklepie sprzedawcy. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ FORMULARZ REKLAMACYJNY Adresat: MEDISOFT (właściciel serwisu migdalyziemne-pl) Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138 02-738 Warszawa tel. 22 852 30 96 [Do wypełniania przez Reklamującego] Nazwa Nabywcy........:.................................. Adres e-mail:................................................ Tel:..................................................... Adres dostawy:........................................................................................... Oczekiwany sposób rozpatrzenia: naprawa/ wymiana/ zwrot Nr dok. sprzedaży:...................................................................................... Data sprzedaży:.................................. Nazwa towaru:............................................................................................. Ilość :.............................. Numer rachunku do zwrotu należności (jeżeli inny niż rachunek z którego płacono): ..................................................................................................................... Podpis ........................................ Data ............................................ Prosimy o dołączenie kopii niniejszego oświadczenia do przesyłki z towarem.

pozostałe informacje

UWAGA!  SPRZEDAWCA

PLANUJE URLOP W DNIACH 7-25.08.2017. W TYCH DNIACH WYSYŁKI NIE  BĘDĄ

WYKONYWANE LUB BĘDĄ Z DUŻYM OPÓŹNIENIEM. WSZYSTKIE ZALEGŁE  PRZESYŁKI

ZOSTANĄ WYSŁANE PO URLOPIE!

Przepraszamy za wszystkie związane z tym problemy.

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu internetowego Migdalyziemne-pl prowadzonego na platformie Allegro przez firmę Medisoft Piotr Walerjan z siedzibą w Warszawie , ul. Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138, 02-738 Warszawa, działająca na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji Działalności Godspodarczej, NIP 521-102-23-14, REGON 010374891.

I INFORMACJE OGÓLNE

1. Regulamin sklepu internetowego Migdalyziemne-pl zwany dalej "Regulaminem" określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień, dostaw, zapłaty, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.  

2.  W celu korzystania ze sklepu, Klient powinien posiadać komputer z dostępem do Internetu i zainstalowaną przeglądarkę internetową.

3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia i przerwy w pracy sklepu na platformie Allegro.

II DEFINICJE, SŁOWNIK

Sprzedawca

Sprzedawcą jest Medisoft Piotr Walerjan z siedzibą w Warszawie , ul. Dominikańska 9 bud. 2 lok. 138, 02-738 Warszawa, NIP 521-102-23-14, REGON 010374891.

Klient

Klientem jest pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, zdolna do dokonywania czynności prawnych, która zamawia i nabywa towary w sklepie Migdalyziemne-pl, na warunkach określonych w tym Regulaminie.

Towar

Towar to produkt oferowany przez Sprzedawcę w sklepie MigdalyZiemne-pl na platformie Allegro.

Sklep

Sklep jest to sklep internetowy MigdalyZiemne-pl prowadzony na platformie Allegro.

III ZASADY Z KORZYSTANIA ZE SKLEPU:

Klient może składać zamówienia w sklepie pod warunkiem uprzedniego zarejestrowania w serwisie Allegro, a także akceptacji Polityki Prywatności oraz niniejszego Regulaminu.

IV INFORMACJE O TOWARACH

1. Informacje o towarach dostępnych w sklepi stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2. Ceny produktów są podane na stronie internetowej sklepu w złotych polski, zawierają podatek VAT. Ceny produktów nie zawierają kosztów dostaw.

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach towarów oraz usuwania i dodawania towarów.

V WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Sprzedawca w sklepie przyjmuje od klientów zamówienia 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.

2. W celu złożenia zamówienia należy wybrać towar(y), zalogować się do platformy Allegro, a następnie wybrać sposoby płatności i dostawy oraz opłacić zamówienie w przypadku wybrania przedpłaty.

3. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej klienta wysyła potwierdzenie oraz warunki zakupu.

VI DOSTAWA TOWARU

1. Dostawa towaru jest realizowana na terenie Polski za pośrednictwem wybranego przez klienta podczas składania zamówienia sposobu dostawy.

2. Koszty dostawy są szczegółowo podczas składania zamówienia.

9. Faktura VAT zostanie dostarczona wraz z zamówieniem gdy klient jej zażąda. W pozostałych przypadkach klient otrzymuje paragon fiskalny.

VII WARUNKI REKLAMACJI I ZWROTU TOWARÓW

Zasady rozpatrywania reklamacji klienta określają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego (art. 556 i następne)  i inne obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.

VIII ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient może od umowy sprzedaży zawartej na odległość odstąpić bez podania przyczyny, składając sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu na piśmie w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zrealizowania zamówienia, tj. od dnia doręczenia towaru klientowi. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpienia od umowy.

2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy klient otrzyma zwrot uiszczonej za zakupiony Towar należności wraz z kosztem dostawy oraz zobowiązany jest zwrócić otrzymany towar. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W sytuacji nadmiernego zużycia rzeczy sprzedawca potrąci odpowiednią kwotę klientowi, stanowiącą różnicę pomiędzy wartością nowej rzeczy a rzeczy zwróconej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy przez klienta, sprzedawca w terminie 14 dni dokona zwrotu pieniędzy klientowi. Sprzedawca dokona zwrotu w taki sam sposób, w jaki została dokonana pierwotna transakcja sprzedaży. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwrotu towaru. Z tytułu zwroty pieniędzy sprzedawca nie pobiera żadnych opłat.

5. Klient ponosi wszystkie koszty bezpośrednio powiązane ze zwrotem towaru w związku z odstąpieniem od umowy.

IX REKLAMACJE

1. Sposoby reklamacji są określone powyżej w Zakładce Reklamacje.

X POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy ze Sprzedawcą są zawierane w języku polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o prawach konsumenta.

3. Spory rozpatrywane będą przez właściwy sąd powszechny określony według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 101 z późn. zm.).

4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu w przypadku zmiany przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść niniejszego Regulaminu lub nałożenia na Sprzedawcę określonych obowiązków przez organy państwa lub zmiany danych Sprzedawcy.

5. Sprzedawca nie zbiera żadnych danych osobowych, nie wysyła do Klientów newslettera.

XI KONTAKT

W przypadku jakichkolwiek pytań, wątpliwości, opinii i uwag należy się kontaktować zgodnie z ogólnymi zasadami Allegro.