CHOKER POZŁACANY Z KRZYŻYKAMI SREBRO PR.925 KÓŁKA (6948192301)

8 monet
zakończona
109,00 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
  • Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
  • List polecony priorytetowy 10,00 zł
Zakupy od 500 zł wysyłka gratis
  • lokalizacja: Leszno, Polska
  • czas wysyłki: natychmiast
  • stan: nowy
  • faktura: Wystawiam fakturę VAT
  • płeć: produkt damski
  • waga (z opakowaniem): 0.0 [kg]
  • dostawa z Polski: tak
  • długość całkowita (cm): 45.0 [см]
  • rodzaj: wyrób jubilerski
  • kamień : bez kamienia
  • materiał: srebro, srebro pozłacane
669 918 153 | gg:46334286 | modelisa@wp.pl

Wysyłka

List polecony priorytetowy: 10 zł

Wysyłka kurierska: 15 zł

Wysyłka kurierska pobraniowa: 18 zł

List polecony priorytetowy

zagraniczny(Europa) - 20 zł




Przesyłki są pakowane w koperty bąbelkowe.
Niezależnie od ilości zakupionych rzeczy na naszych aukcjach za przesyłkę płacisz tylko jeden raz


Opakowanie gratis

Biżuterii zakupiona na naszych aukcjach zapakowana jest w ozdobne opakowanie.


Płatność


Bank:BZWBK

Nr. konta: 23 1090 2125 0000 0001 0393 0739


Na wpłatę czekamy do 7 dni, potem występujemy do allegro o zwrot prowizji i wystawiamy przedmiot ponownie.

Regulamin

Proszę o rozważne i przemyślane zakupy.
Kupując na naszych aukcjach jednocześnie akceptujesz nasz regulamin
Do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny.
Na życzenie wystawiamy faktury vat.


CHOKER POZŁACANY Z KRZYŻYKAMI SREBRO PR.925 KÓŁKA

Choker wykonany ze srebra próby 925.

Pozłacany 24 karatowym złotem.

Modny choker z krzyżykami i kółeczkami.

Wykonany ze srebra próby 925,pozłacany 24k złotem.

Czas oczekiwania na wysyłkę : 24h.

Kruszec: srebro 925 pozłacane

Rozmiar regulowany: 36-42cm

Waga(gram):3,3 g.

Produkty posiadają cechy probiercze obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej zatwierdzone przez główny
urząd miar (Dz.U. nr 55/1993r, poz.249-Prawo Probiercze) i Unii Europejskiej.
ZDJĘCIA PRZEDMIOTU

ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA INNE NASZE AUKCJE:

PaneleAllegro.pl

wysyłka gratis
Wysyłka gratis
Aby otrzymać Wysyłkę Gratis, kup u Modelisa za co najmniej 500 zł.
metody płatności
  • PayU
  • Zwykły przelew bankowy
    • 23109021250000000103930739
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro MiniPaczka InPost 7,20 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 3 dni robocze
Allegro Paczkomaty InPost 8,60 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1-2 dni robocze
List polecony priorytetowy 10,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska 15,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
płatność przy odbiorze
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska pobraniowa 18,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 1 dzień roboczy
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam fakturę VAT

dane sprzedawcy

F.P.H.U ModeLisa
H.Dembińskiego 75
64-100 Leszno
NIP: 697-213-64-86
REGON: 302424060

Sklep jubilerski Modelisa zajmuje się sprzedażą najwyższej jakości wyrobów jubilerskich wykonanych ze złota próby 585 oraz srebra próby 925. Każdego dnia staramy sie powiększać nasz asortyment o nowe wzory, zgodnie z najnowszymi trendami mody.

Większość naszych wyrobów pochodzi od polskich i włoskich producentów.

kontakt

  • poniedziałek - piątek 08:00 - 16:00
  • sobota - niedziela zamknięte

pozostałe informacje

Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "Modelisa" Mateusz Majek Ul. H. Dembińskiego 75 64-100 Leszno Nip. 6972136486 Regon 302424060   e-mail: modelisa@wp.pl Tel: 669-918-153

zwroty

Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa: kupujący


Adres do zwrotu:
Modelisa Mateusz Majek
H. Dembińskiego 75
64-100 Leszno
PL
Dodatkowe informacje

  

1. Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy. 

2. W przypadku rezygnacji z zakupu, Klient zobowiązany jest poinformować sprzedawcę oraz wypełnić formularz odstąpienia od umowy i przesłać go w formie pisemnej lub e-mailowo  nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: modelisa@wp.pl bądź też listownie na adres: F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek, Ul. H. Dembińskiego 75, 64-100 Leszno

3. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, który stanowi Załącznik do niniejszego Regulaminu. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać klikając tutaj: formularz odstąpienia od umowy. 

4. Klienta prosi się również o przesłanie paragonu oraz informacji o aktualnym numerze konta, na który należy dokonać zwrotu należności.

5. W przypadku, gdy Klient odstępuje od Umowy zobowiązany jest do zwrotu Sprzedawcy zakupionego Towaru, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

6. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą

7. Pieniądze zostaną zwrócone na konto podane w oświadczeniu w terminie do 14 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

8. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do czasu otrzymania zwracanego towaru.

9. W przypadku zwrotu towaru przez Klienta sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Klientowi wartość zakupionego towaru a także poniesione przez Klienta koszty przesyłki do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. 

10. Koszty odesłania towaru do Sprzedawcy ponosi Kupujący.

11. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu lub produktów będących przedmiotem Umowy, następujące po korzystaniu z produktu lub produktów w sposób wykraczający poza zwykły zarząd produktem, w celu stwierdzenia cech, funkcjonalności oraz charakteru towaru.

12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach towarów o właściwościach określonych przez Konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą.

reklamacje

Czas na reklamację z tytułu rękojmi: 2 lata (dla firm rękojmia wyłączona)

Adres do reklamacji:
F.P.H.U ModeLisa Mateusz Majek
Dembińskiego 75
64-100 Leszno
PL
Dodatkowe informacje

1. Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Towaru w należytym stanie,

nieuszkodzonego, bez wad.

2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i

prawne na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia

1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2014 poz. 121 z późn. zm.).

3. Sprzedawcy odpowiada z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które zostaną

stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi

przez Sprzedającego.

4. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z Umową. Rzecz

sprzedana jest niezgodna z Umową jeżeli:

a) nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć, ze

względu na cel w Umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności

lub przeznaczenia;

b) nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił

Kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;

c) nie nadaje się do celu, o którym Kupujący poinformował Sprzedawcę

przy zawarciu Umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do

takiego jej przeznaczenia;

d) została Kupującemu wydana w stanie niezupełnym

5. W przypadku ujawnienia się wady produktu Klient ma prawo:

a) odstąpić od umowy

b) złożyć oświadczenie o obniżenie ceny produktu, określając kwotę o ile dana

rzecz ma zostać obniżona

c) żądać wymiany produktu na wolny od wad

d) żądać usunięcia wady

6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli

doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego

w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim

możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży

wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi

Sprzedawca.

7. Zgłoszenie o wadach można skierować do Sprzedającego pisemnie na adres

jego siedziby ul. Henryka Dembińskiego 75, 64-100 Leszno, lub drogą

elektroniczną modelisa@wp.pl , z uwzględnieniem terminu, o którym mowa w

pkt. 3.

8. Klient składając reklamację może posłużyć się formularzem reklamacyjnym

Sprzedawcy. Skorzystanie przez Klienta z formularza reklamacyjnego

opracowanego przez Sprzedawcę nie jest obowiązkowe.Formularz

reklamacyjny można pobrać tutaj – formularz reklamacyjny

9. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje:

a) dane Klienta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon

kontaktowy, adres e-mail

b) opis wady produktu,

c) informacje dotyczące czasu wykrycia wady,

d) żądanie Klienta dotyczące usunięcia wady

10. Klient, który korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi, proszony jest o

dostarczenie Produktu wadliwego, na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Henryka

Dembińskiego 75 , 64-100 Leszno

11. Dostawa Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za

wady realizowana jest na koszt Sprzedawcy.

12. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez nas

przesyłki.

13. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że

Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

14. Sprzedawca nie udziela gwarancji na powłoki złocone

i anodowane, gdyż mogą one ulegać stopniowemu ścieraniu się.

15. Każda modyfikacja produktu poprzez osoby trzecie powoduję utratę gwarancji

na biżuterię. Modyfikacją produktu nazywamy:

a) zmianę rozmiaru pierścionka,

b) wymianę kamienia jubilerskiego,

c) grawerowanie powierzchni,

d) skracanie i lutowanie,

e) wszelkiego rodzaju usługi jubilerskiej wykonane poza działalnością

sklepu internetowego www.modelisa.pl

16. Jeżeli produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia

zewnętrznego, tj: pęknięcia, złamania, rozciągnięcia, wygięcia, zgniecenia na

skutek wynikającej siły zewnętrznej, jak i przebarwieniami powstałymi na

skutek użycia środków, które mogą wpływać na powłokę produktu tj: środki

czystości, perfumy, kwasy itp. Lub w skutek nieprawidłowego użytkowania

płynu do czyszczenia biżuterii srebrnej, a także w przypadku gdy przesłany do

siedziby firmy Modelisa produkt jest nie kompletny (brak któregoś z

elementów biżuterii) Klient nie może się powołać na uprawnienia

przysługujące mu z tytułu rękojmi.