Chlorella w tabletkach 250mg - 400szt. Agnex (6541365511)

zakończona
19,90 zł
sprzedaż zakończona

nie było ofert kupna

Koszty dostawy
  • Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
  • List polecony ekonomiczny 10,30 zł
  • List polecony priorytetowy 13,00 zł
  • lokalizacja: Malbork
  • czas wysyłki: 24 godziny
  • stan: nowe
  • waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]

Chlorella w tabletkach - 400 tabletek (100g) Agnex

Chlorella to alga składająca się aż w 60% z białka. Jest źródłem łatwo przyswajalnego żelaza (ważne dla wegetarian), naturalnego wapnia, potasu, selenu, cennych witamin z gruby B (B6, B12), makro i mikroelementów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych. Białko pomaga w utrzymaniu masy mięśniowej oraz w utrzymaniu zdrowych kości. Witamina B12 pomaga w funkcjonowaniu układów nerwowego i odpornościowego. Przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego a także do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. Żelazo odgrywa rolę w procesie podziału komórek, pomaga w prawidłowym transporcie tlenu w organizmie oraz w produkcji czerwonych krwinek i hemoglobiny. Żelazo pomaga w utrzymaniu prawidłowych funkcji poznawczych a także utrzymaniu prawidłowego metabolizmu energetycznego.

Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci. Suplement diety nie może być stosowany jako substytut zróżnicowanej diety. Należy pamiętać o tym, że ważny jest zrównoważony sposób żywienia i zdrowy tryb życia.

Zalecane dzienne spożycie: 3 razy dziennie po 4 tabletki. Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.

Składniki: 100% chlorella w tabletkach (tabletki 250mg).

Skład zalecanej dziennej porcji (12 tabletek - 3g):

Wartość energetyczna - 14kcal (56kJ)

Tłuszcz - 400mg (kw.tł. nasycone 43mg)

Węglowodany - 500mg (cukry: 85mg)

Błonnik - 380mg

Białko - 1,8g

Sól - 0g

Witamina B12 - 1,8µg

Żelazo - 3mg

Chlorofil - 38µg

Fikocyjanina - 394µg

Kraj pochodzenia: Chiny

Masa netto: 100g.

Termin przydatności do spożycia: 27/01/2017

wysyłka gratis
metody płatności
płatność z góry
maksymalnie w paczce
Allegro Paczkomaty InPost 7,99 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2-3 dni
Przesyłka kurierska 14,90 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony priorytetowy 13,00 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 2 dni
List polecony ekonomiczny 10,30 zł
kolejna sztuka: 1,50 zł
maksymalnie w paczce: 2
przybliżony czas realizacji: 4 dni
Paczka pocztowa priorytetowa 14,00 zł
kolejna sztuka: 0,00 zł
maksymalnie w paczce: 10
przybliżony czas realizacji: 2 dni
zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy
Jako konsument możesz zwrócić większość przedmiotów kupionych od Firm na Allegro (wyjątki i zasady zostały opisane na stronie Pomocy oraz w zakładce "Informacje od Sprzedającego"). Poinformuj sprzedającego o odstąpieniu od umowy (nie musisz podawać powodu odstąpienia). Masz na to 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru, chyba że sprzedający wyznacza na to dłuższy termin.

Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz kolejne 14 dni kalendarzowych na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić Ci pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Jeśli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost, Allegro Kurier InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. Dodatkowo, jeśli wybrałeś Allegro Kurier InPost (za pobraniem), w cenie zawarte jest ubezpieczenie przesyłki do wartości 5.000 zł.
dodatkowe informacje
Wystawiam faktury VAT

dane sprzedawcy

Jesteśmy wyspecjalizowanym sklepem oferującym suplementy diety, odżywki, żywność dietetyczną. Jesteśmy legalnie działającą firmą - do każdego produktu otrzymujesz paragon lub na życzenie fakturę VAT. Dziękujemy za zaufanie!

kontakt

  • 731 009 714
    Zapraszamy do kontaktu pn - pt 08.00 - 18.00 i soboty 9.00 - 14.00

zwroty

czas na odstąpienie od umowy: 14 dni

adres do zwrotu:
Dobra Forma
Grunwaldzka 7
82-200 Malbork
Polska
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Do zwracanego towaru należy dołączyć wydrukowane i podpisane oświadczenie oraz paragon. Towar powinien zostać odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

reklamacje

Dla umów sprzedaży zawartych od dnia 25 grudnia 2014 r. – podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedakącego względem Kupującego, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacja (w tym także zawiadomienie o niezgodności Towaru z umową sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub złożenie oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży) może zostać złożona przez Kupującego na przykład: - osobiście pod adresem: ul. Grunwaldzka 7, 82-200 Malbork, - pisemnie na adres: ul. Grunwaldzka 7, 82-200 Malbork, - telefonicznie pod numerem telefonu: 731 009 714 - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: dobraforma.mk@gmail.com; Zaleca się podanie przez Kupującego w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności (wady); (2) żądania sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedającego. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji Kupującego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że Sprzedający uznał reklamację za uzasadnioną. W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedającego do reklamacji Kupującego lub do wykonania uprawnień Kupującego wynikających z niezgodności Towaru z umową sprzedaży (rękojmi) niezbędne będzie dostarczenie Towaru do Sprzedającego, Kupujący zostanie poproszony przez Sprzedającego o dostarczenie Towaru na koszt Sprzedającego na adres ul. Grunwaldzka 7, 82-200 Malbork. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności, rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie Towaru przez Kupującego byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest, po uprzednim uzgodnieniu terminu, udostępnić Towar Sprzedającemu w miejscu, w którym Towar się znajduje. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. Kupujący będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). - Kupujący uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym, a Sprzedającym. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. - Kupujący może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym, a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.