Chłopiec ceramiczny na sankach (6992756173)

zakończona

parametry

  • stan: nowy
  • faktura: Nie wystawiam faktury

opis

Chłopiec ceramiczny na sankach
23x22

POLECAM I ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE –
U NAS ZAWSZE NAJNIŻSZE CENY (
4753910-B )

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1000,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Procentowa): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1000 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 50 zł. Warunki oferty: wg stanu na 2 października 2017r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie lub mBank S.A. z siedzibą w Warszawie lub Kreditech Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Czas promocji jest ograniczony: null – null. Szczegóły promocji określa regulamin dostępny na: na.allegro.pl/raty.
Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Dostawa i płatność
od 14,00 zł

Lokalizacja: LESZNO, Polska

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50

Punkty odbioru

ET INSTALLATIONS SP.Z.O.O
LESZCZYNOWA 4
64-100 LESZNO
woj. wielkopolskie

  • poniedziałek 09:00 - 17:00
  • środa 09:00 - 17:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Nie wystawiam faktury
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

      


Reklamacja
1 rok

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

ET INSTALLATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Leszczynowa 4
64-100 Leszno
Dodatkowe informacje

 Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem dekor@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,  nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo  konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej  rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument)  może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim  przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego  płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  dekor@interia.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od  umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres 64-100 Leszno  ul Leszczynowa 4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro  nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o  świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje  kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od  umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia  jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w  której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,  których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość  zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8)  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie  dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w  zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu  rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,  wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie  oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek  dostarczenia rzeczy bez wad - Firma      

ET INSTALLATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA zobowiązuje  się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie  sprzedaży. 

Zwroty

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

ET INSTALLATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA
Leszczynowa 4
64-100 Leszno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod  adresem dekor@interia.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię,  nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy  stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem  żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.  Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający  rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w  prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany  przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Prawo  konsumenta do odstąpienia od umowy: W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej  rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (konsument)  może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim  przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego  płatności. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć  Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail:  dekor@interia.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od  umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres 64-100 Leszno  ul Leszczynowa 4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro  nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o  świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za  wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem  świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci  prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od  wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje  kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od  umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia  jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz  dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania  nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów  higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w  której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe,  których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których  dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość  zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8)  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego  przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli  przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania  konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne  do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy  przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;  9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne  albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie  dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;  11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w  zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu  rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,  wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie  oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. Obowiązek  dostarczenia rzeczy bez wad - Firma      
ET INSTALLATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA zobowiązuje  się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie  sprzedaży. 

O sprzedającym
DE-CO
98,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

296

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Kontakt

  • 609331131
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Witam


Koszt wysyłki jest stały i wynosi 14zł.


Dane i numer konta

74 1140 2004 0000 3502 7708 6464

ET INSTALLATIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA  

UL.LESZCZYNOWA 4 64-100 LESZNO 

Pozostałe informacje

email: dekor@interia.pl
telefon: 609331131